Durancell Skrevet i går, 13:56 #1 Skrevet i går, 13:56 (endret) Er det noen her som har jakker til barna deres fra Dopesnow? Har en på rundt 1.50 som ønsker seg ny snowboardjakke, men de har ikke barnestørrelse der. Ble anbefalt damejakke i xs eller xxs. Endret i går, 13:58 av Durancell
AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #2 Skrevet i går, 17:04 Hvis det er til gutt så blir snittet litt rart bare så du vet det. Ville bare gått for minste størrelse for menn. Han vokser jo snart i den. Min har brukte menn xs i de fleste merker når han var 1.50, gikk fint det. Er det til jente så ville jeg gått for xs, da har man litt å gå på, hvis hun ikke er mer petite type da. Anonymkode: aeb32...2b9
Durancell Skrevet i går, 20:05 Forfatter #3 Skrevet i går, 20:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det er til gutt så blir snittet litt rart bare så du vet det. Ville bare gått for minste størrelse for menn. Han vokser jo snart i den. Min har brukte menn xs i de fleste merker når han var 1.50, gikk fint det. Er det til jente så ville jeg gått for xs, da har man litt å gå på, hvis hun ikke er mer petite type da. Anonymkode: aeb32...2b9 Jeg som rakk å bestille damejakke før jeg fikk noe svar her😬 Jaja, blir det helt krise, så bytte vi den😊 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Durancell skrev (2 timer siden): Jeg som rakk å bestille damejakke før jeg fikk noe svar her😬 Jaja, blir det helt krise, så bytte vi den😊 Noen ganger må man bare prøve. Anonymkode: aeb32...2b9
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Er det Yeti du har bestilt? Da er den i tilfelle helt lik i dame og herre, bare at alt er litt smalere på damemodellen😊 Anonymkode: a3f76...b5b
Durancell Skrevet 9 timer siden Forfatter #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det Yeti du har bestilt? Da er den i tilfelle helt lik i dame og herre, bare at alt er litt smalere på damemodellen😊 Anonymkode: a3f76...b5b Bestilt Yeti ja. Kanskje det blir bra likevel da😊
Durancell Skrevet 9 timer siden Forfatter #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det Yeti du har bestilt? Da er den i tilfelle helt lik i dame og herre, bare at alt er litt smalere på damemodellen😊 Anonymkode: a3f76...b5b Krysser fingra for at den funker👌 Han er ikke store 12 åringen, så ikke sikkert den passer denne vinteren uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå