Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har jakker til barna deres fra Dopesnow? Har en på rundt 1.50 som ønsker seg ny snowboardjakke, men de har ikke barnestørrelse der. Ble anbefalt damejakke i xs eller xxs. 

Endret av Durancell
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er til gutt så blir snittet litt rart bare så du vet det.

Ville bare gått for minste størrelse for menn. Han vokser jo snart i den. Min har brukte menn xs i de fleste merker når han var 1.50, gikk fint det.

Er det til jente så ville jeg gått for xs, da har man litt å gå på, hvis hun ikke er mer petite type da.

Anonymkode: aeb32...2b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis det er til gutt så blir snittet litt rart bare så du vet det.

Ville bare gått for minste størrelse for menn. Han vokser jo snart i den. Min har brukte menn xs i de fleste merker når han var 1.50, gikk fint det.

Er det til jente så ville jeg gått for xs, da har man litt å gå på, hvis hun ikke er mer petite type da.

Jeg som rakk å bestille damejakke før jeg fikk noe svar her😬 Jaja, blir det helt krise, så bytte vi den😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Durancell skrev (2 timer siden):

Jeg som rakk å bestille damejakke før jeg fikk noe svar her😬 Jaja, blir det helt krise, så bytte vi den😊

Noen ganger må man bare prøve. :D 

AnonymBruker
Skrevet

Er det Yeti du har bestilt? Da er den i tilfelle helt lik i dame og herre, bare at alt er litt smalere på damemodellen😊

Anonymkode: a3f76...b5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det Yeti du har bestilt? Da er den i tilfelle helt lik i dame og herre, bare at alt er litt smalere på damemodellen😊

Bestilt Yeti ja. Kanskje det blir bra likevel da😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Krysser fingra for at den funker👌 Han er ikke store 12 åringen, så ikke sikkert den passer denne vinteren uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...