AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:54 #21 Skrevet lørdag kl. 13:54 Det er begrenset hvor interessant det er å prate om. Men om det er relevant for noe i en samtale med venner, kan det komme opp. Anonymkode: d59d2...03b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:55 #22 Skrevet lørdag kl. 13:55 Ingenting, det er privat Anonymkode: 9a688...948 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:57 #23 Skrevet lørdag kl. 13:57 Bare om den er grønn liksom Anonymkode: 4a316...ace
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:59 #24 Skrevet lørdag kl. 13:59 Ingenting. Det er ikke interessant for andre, og jeg vil heller ikke høre om venninners menns utstyr. Anonymkode: f3e64...56a 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:01 #25 Skrevet lørdag kl. 14:01 Strigiformes skrev (52 minutter siden): Det trenger jeg ikke. Smiler jeg fra øre til øre så sier det sitt 😂 Javel. Han fyller glufsa? Anonymkode: e0ae0...7c5 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:02 #26 Skrevet lørdag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det var sånn man delte når man var ung og umoden. Husker når jeg gikk på videregående så delte jeg til venninner etter jeg hadde hatt sex med skolens kjekkas at han hadde mikropenis. Så rykte spredde seg. Kjekkas med mikropenisen. Anonymkode: e5e98...d66 Du høres ut som en smarting. Anonymkode: e0ae0...7c5 3
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 14:08 #27 Skrevet lørdag kl. 14:08 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Javel. Han fyller glufsa? Anonymkode: e0ae0...7c5 Han tilfredsstiller meg. Da er jeg tilfreds og det syns. Endret lørdag kl. 14:08 av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:18 #28 Skrevet lørdag kl. 14:18 Er så glad kjæresten min ikke er så respektløs at hun deler så private ting. Men voksne folk gjør vel sjelden sånn Anonymkode: d7c40...171 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:22 #29 Skrevet lørdag kl. 14:22 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det var sånn man delte når man var ung og umoden. Husker når jeg gikk på videregående så delte jeg til venninner etter jeg hadde hatt sex med skolens kjekkas at han hadde mikropenis. Så rykte spredde seg. Kjekkas med mikropenisen. Anonymkode: e5e98...d66 Mange kvinner er ikke klar over dette. Men en slik kommentar, som I tillegg skaper rykter, det kan ødelegge hans selvtillit og selvbilde seksuelt resten av livet, slikt kan sette varige spor. Noen kvinner vil sikkert le av dette, men det bekrefter evt bare at de ikke forstår Anonymkode: d7c40...171 8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:24 #30 Skrevet lørdag kl. 14:24 Absolutt ingenting. Hvis noen spør eller hinter, sier jeg "eh....ER IKKE DET LITT PRIVAT A??". Den setningen har satt mange frekke folk på plass. Anonymkode: 81f1e...af8 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:40 #31 Skrevet lørdag kl. 14:40 Ingenting, og det gjør ikke venninnene mine heller. Det blir jo neppe mer privat enn det. Anonymkode: ec7d3...06f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:42 #32 Skrevet lørdag kl. 14:42 En venninne spurte meg faktisk en gang. "Er an go i bingen?" - "Jepp!" Anonymkode: a67ed...049
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:02 #33 Skrevet lørdag kl. 17:02 Eksen lånte ut mitt utstyr til venninner hele tiden. Både pusseutstyr, sager og annet verktøy, noen ganger måtte jeg stille opp og bruke utstyret også. Anonymkode: 2f974...0df 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:08 #34 Skrevet lørdag kl. 17:08 Absolutt ingenting. Anonymkode: 7c55f...7e7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:23 #35 Skrevet lørdag kl. 17:23 Soft mann skrev (4 timer siden): Litt merkelig. Da flere venninner av meg. Snakker om menns prestasjoner og utstyret, Det som er merkelig er at menn skal mene at kvinner mener det motsatte av kvinner selv hver gang det er snakk om peniser. Selv når kvinner kan svare anonymt kommer disse innleggene hvor menn mener at kvinner mener/gjør det motsatte. Anonymkode: 5e60f...d9c 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:31 #36 Skrevet lørdag kl. 17:31 Jeg har aldri beskrevet kjæresten sitt utstyr eller noen jeg har vert i forhold med til mine venninner. Det har hendt jeg har sladret litt om fantastiske, artige eller tragiske møter med menn jeg ikke har en nær relasjon til. Føler ikke helt jeg utleverer noen når venninnen min ikke vet hvem det er jeg snakker om. Anonymkode: 5cae9...ee5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:40 #37 Skrevet lørdag kl. 17:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En venninne spurte meg faktisk en gang. "Er an go i bingen?" - "Jepp!" Anonymkode: a67ed...049 Det spørsmålet fikk jeg av en venninne en gang, også. Det gjaldt eksen min. Spørsmålet var egentlig med god grunn, for hun lurte oppriktig på hva jeg så i ham. Og god i senga var det eneste alternativet hun sto igjen med etter å ha møtt ham noen ganger. Men til spørsmålet i hovedinnlegget: foruten eksempelet over deler jeg ingen ting om hans utstyr og prestasjoner. Noe vil jeg ha privat, og det er ting jeg heller ikke vil vite om vennene mine. Anonymkode: d2133...7d5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:42 #38 Skrevet lørdag kl. 18:42 Soft mann skrev (6 timer siden): Litt merkelig. Da flere venninner av meg. Snakker om menns prestasjoner og utstyret, Jeg har nesten inntrykk av at dette er mer regelen enn unntaket jeg. Anonymkode: c8ea3...0b3 2
Lillyvally Skrevet lørdag kl. 18:50 #39 Skrevet lørdag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var sånn man delte når man var ung og umoden. Husker når jeg gikk på videregående så delte jeg til venninner etter jeg hadde hatt sex med skolens kjekkas at han hadde mikropenis. Så rykte spredde seg. Kjekkas med mikropenisen. Anonymkode: e5e98...d66 Huff så tarvelig og lite classy ting å gjøre. Men jeg må spørre? Vet dette i Trondheim? 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:52 #40 Skrevet lørdag kl. 18:52 Har sagt «jeg klager ikke». Ikke noe mer om hans utstyr. Anonymkode: 19ede...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå