AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Det gjelder ikke bare utstyret da men sex generelt. Kan gjerne snakke med venninner om bra og dårlig sex og utstyr og alt. Men cluet er at det ikke avslører hvem jeg prater om. Utstyret konkret har jeg bare snakket om når det gjelder en sexpartner venninner ikke vet hvem er. Anonymkode: 469e9...732 2 1
Soft mann Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Litt merkelig. Da flere venninner av meg. Snakker om menns prestasjoner og utstyret,
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg har aldri snakket om min manns penis med noen andre. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Ikke er det interessant å prate om og ikke er interessant for andre å høre på. Snakker ikke mer om penisen en hva jeg gjør om øret, albuen eller knærne hans.. Anonymkode: 3f3da...e1a 5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Ingenting. Det er privat! Anonymkode: 7f8a0...9b4 6 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Viser bilde av den til alle jeg møter. Anonymkode: 6374c...05c 1 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Det er ikke så interessant som en del menn tror. Anonymkode: 76beb...748 6 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Siden jeg er anonym så kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med min manns penis. Men jeg hadde aldri utlevert han på noen som helst måte, for slike ting er da virkelig privat! Anonymkode: 8b4b2...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Ikke fremmed for å dele sånt, men det er ikke det første spørsmålet som dukker opp på en måte, eller det mest interessante å dele. Min opplevelse er at menn er mer opptatt av det faktisk, mannlige kompiser kan spørre mer om sånt, kvinner sjeldnere, inkludert de kvinnene som snakker mye om sex. Jeg er jo forsåvidt en av dem. Utstyret kan nevnes om det er noe ekstraordinært. Man (eller jeg, i all fall) er nok gjerne også hakket mer eksplisitt rundt menn jeg vet bare er one night stands, enn med min kjære. Men det mine nærmeste venner vet om han jeg er med nå, er bare at han er veldig god i senga og at vi har masse bra sex. Det groveste jeg har sagt om han er at han er den beste jeg har hatt til å slikke, men det har jeg også sagt til han at jeg har delt med noen, og han ble ikke akkurat lei seg. Jeg vet han har delt om meg med sin nærmeste kompis også, og jeg synes det er helt greit. Anonymkode: eb4eb...b84
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Ingenting. Vi snakker om forhold og iblant sexlivet, men ikke på den måten som størrelse og prestasjon. Anonymkode: f1e7e...2f6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Dele detaljer om utstyr er noe man stort sett gjør før man faktisk har sett og brukt det. Anonymkode: 2db16...d45 1
Strigiformes Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Det trenger jeg ikke. Smiler jeg fra øre til øre så sier det sitt 😂
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Vi delte sexhistorier mye oftere når vi var yngre. Selve utstyret har uansett aldri vært hovedfokuset. Den dag idag drar man av og til opp en "gammel slager". Venninner i faste forhold utleverer ikke mannen sin. Selv har jeg ganske nylig møtt noen som betyr mye for meg, og jeg kjenner ingen behov for å dele intime detaljer med noen andre. Anonymkode: 02dff...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Ingenting. Jeg deler ikke ting om mannen som han ikke ville vært komfortabel med å diskutere med vedkommende selv. Er han til stede så kan jeg spørre om å dele ting jeg er litt usikker på, er han ikke tilstede så styrer jeg helt unna tema jeg tror går for nær grensene hans. Jeg deler heller alt for lite enn litt for mye. Anonymkode: 468a0...47d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Ingenting, det hører da virkelig privatlivet til 😅 Hvis du er veldig fornøyd med eget kjønnsorgan TS så får du vandre rundt og vise det frem da vet du, som en ape 🐒 Anonymkode: 708f8...109 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Jeg anser det som vulgært og respektløst å legge ut om andres kropp og sexliv. For de aller fleste så er dette svært privat, og jeg har virkelig 0 interesse av å vite slikt om mine venner. Anonymkode: 708f8...109 4 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Det var sånn man delte når man var ung og umoden. Husker når jeg gikk på videregående så delte jeg til venninner etter jeg hadde hatt sex med skolens kjekkas at han hadde mikropenis. Så rykte spredde seg. Kjekkas med mikropenisen. Anonymkode: e5e98...d66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå