Thyra Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Fungerer slike bukser til selskap, som erstatning for selskapskjole? Hvilken topp er finest til i tilfelle? Bør den matche i farge så det blir som en jumpsuit? Eller kan det være fint med lysere grønn, sort, sølv, gull, paljetter? Tenkte kort arm/uten arm. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Kan absolutt bruker istedenfor kjole! Kjempefin. Kan ha lik eller ulik farge på overdelen, jeg ville hatt ulik tror jeg, for å fremheve buksen. Men ville holdt det enkelt og klassisk. Anonymkode: dc97f...116 4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det kommer jo an på hvilket selskap. Middag hos kongen? Nei. Julemiddag hos tante Rigmor? Ja. Anonymkode: b52a0...7de 5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Kommer helt an på hva de andre har på seg. Er det formell middag på slottet? Eller en koselig julemiddag med avslappet familie/venner? Anonymkode: fab92...82c 1
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer jo an på hvilket selskap. Middag hos kongen? Nei. Julemiddag hos tante Rigmor? Ja. Anonymkode: b52a0...7de Middag hos kongen blir nok ikke aktuelt. Men tenkte eller flere anledninger som julaften, nyttårsaften, bryllup.... Med ulikt tilbehør.
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva de andre har på seg. Er det formell middag på slottet? Eller en koselig julemiddag med avslappet familie/venner? Anonymkode: fab92...82c Blir nok ikke invitert verken til kongen eller andre offisielle anledninger.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Ingenting er styggere på kvinner enn løse bukser, men det er nå min mening da. Anonymkode: 8d2ca...c10 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Thyra skrev (Akkurat nå): Middag hos kongen blir nok ikke aktuelt. Men tenkte eller flere anledninger som julaften, nyttårsaften, bryllup.... Med ulikt tilbehør. Hadde ikke brukt den i bryllup, med mindre det var på rådhuset og en middag på Egon etterpå. Anonymkode: b52a0...7de 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Kvaliteten på stoffet ser ganske kjip ut da, hadde kanskje valgt en bukse i bedre stoff, dersom jeg skulle brukt den til fest. Til hverdagen også, egentlig. Sånne bukser blir fort litt sånn sekkete i dårlige materialer. Anonymkode: b52a0...7de 1 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Thyra skrev (4 minutter siden): Blir nok ikke invitert verken til kongen eller andre offisielle anledninger. Okei, så det er et avslappet selskap med familie/venner som du kjenner godt? Da kan du gå med det du vil. Jeg ville ha brukt en svart ettersittende topp til (siden buksen er løs må overdelen være stram) og pyntet opp med synlige smykker/øredobber/armband. Anonymkode: fab92...82c 1
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingenting er styggere på kvinner enn løse bukser, men det er nå min mening da. Anonymkode: 8d2ca...c10 Når handler det ikke om personlig smak, men hva som passer til ulike anledninger.. Når kvinner bruker bukser til finere anledninger passer det vel ikke med de smaleste buksene, eller? Slike vide bukser ligner jo litt på lang kjole/skjørt. 6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ikke brukt den i bryllup, med mindre det var på rådhuset og en middag på Egon etterpå. Anonymkode: b52a0...7de Selvsagt kan man bruke palazzobukser som bryllupsgjest. Ingen grunn til å være nedlatende. Anonymkode: 830f7...2a0 9 3
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #13 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, så det er et avslappet selskap med familie/venner som du kjenner godt? Da kan du gå med det du vil. Jeg ville ha brukt en svart ettersittende topp til (siden buksen er løs må overdelen være stram) og pyntet opp med synlige smykker/øredobber/armband. Anonymkode: fab92...82c Hva med litt løsere topp nedi buksen? Man kan jo ikke alltid gå med helt det man vil selv om det er familie/venner.
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #14 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde ikke brukt den i bryllup, med mindre det var på rådhuset og en middag på Egon etterpå. Anonymkode: b52a0...7de Har jo sett kjendiser med buksedresser som bryllupsgjester. Er det bukse du reagerer på hos en brullupsgjest, eller at antrekket er todelt?
Thyra Skrevet 11 timer siden Forfatter #15 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvaliteten på stoffet ser ganske kjip ut da, hadde kanskje valgt en bukse i bedre stoff, dersom jeg skulle brukt den til fest. Til hverdagen også, egentlig. Sånne bukser blir fort litt sånn sekkete i dårlige materialer. Anonymkode: b52a0...7de Ser ikke helt kvaliteten på bildet, men det er nok polyester.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden En pen bukse og topp er helt innafor. Er det jul, kan du bruke en glittertopp, bluse ol. Og det kan du egentlig alltid. Vide bukser kan være veldig klassisk og elegant. Anonymkode: ce938...e19 1 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde ikke brukt den i bryllup, med mindre det var på rådhuset og en middag på Egon etterpå. Anonymkode: b52a0...7de Bare tull. I vinterbryllup kunne hun brukt den. Sort er ikke vanlig, men med lys topp kunne hun brukt det. Det er lettere med gode sko til bukser, og noen kropper gjør seg bedre i bukser og gode sko,enn kjoler. Anonymkode: ce938...e19 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Thyra skrev (7 minutter siden): Når handler det ikke om personlig smak, men hva som passer til ulike anledninger.. Når kvinner bruker bukser til finere anledninger passer det vel ikke med de smaleste buksene, eller? Slike vide bukser ligner jo litt på lang kjole/skjørt. Det er vel 100% personlig smak? Personlig er kjoler det kvinner burde bruke i selskap, ikke bukse. Løse bukser ser ut som en klovnedrakt og er hverken fint eller formelt, blir litt som hettegenser. Anonymkode: 8d2ca...c10 1
Abbie Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden Jeg synes den var fin og den kan du fint bruke. 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden Er da mange kvinner som ikke liker hverken kjole eller skjørt. Kan fint gå i de buksene. Jeg personlig synes vanlige bukser er finest Anonymkode: 48076...bf6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå