AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:22 #1 Skrevet lørdag kl. 09:22 Jeg har en sort paljettbukse. https://www.floyd.no/byoung-paljettbukse-solia-2-black Behagelig å ha på, og sitter fint på meg. Men sliter med å finne en fin overdel. Enten blir det for enkelt, eller så blir det for mye. Er det noen som har tips? Anonymkode: 047bf...751
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:59 #2 Skrevet lørdag kl. 09:59 Buksa var fin! Og den er mye i seg selv, så her mine tips: Ensfarget silkebluse i feks sort, grønn, champagne.. den fargen du kler Pusete strikk med halvlang erm, kanskje litt puff på skuldrene? Enten med eller uten glitter i. Ellers pusete cardigan med belte i burgunder? Har du tilgang til instagram? Gå inn på klesbutikker og se hva de styler paljettbukser/skjørt med. Anonymkode: fdfa0...8e6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:04 #3 Skrevet lørdag kl. 10:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Buksa var fin! Og den er mye i seg selv, så her mine tips: Ensfarget silkebluse i feks sort, grønn, champagne.. den fargen du kler Pusete strikk med halvlang erm, kanskje litt puff på skuldrene? Enten med eller uten glitter i. Ellers pusete cardigan med belte i burgunder? Har du tilgang til instagram? Gå inn på klesbutikker og se hva de styler paljettbukser/skjørt med. Anonymkode: fdfa0...8e6 Meg igjen! Ser nå på samme sida som paljettbuksa at de har en satengbluse i sort, den kunne funket. Eller i annen farge? Silke er dyrt, mente vel egentlig sateng da jeg skrev silkebluse. Det blir litt mer pyntet når blusen er skinnende uten at det blir for mye. Eller som jeg skrev pusete strikk i 3-kvart erm med noe glitter i, Eller uten. Da hadde jeg tatt i feks annen farge. Anonymkode: fdfa0...8e6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:08 #4 Skrevet lørdag kl. 11:08 Takk. Har kikket og googlet ja. Til og med spurt chatgpt.. 😅 Men takk for tips. Med å spørre her får man ofte svar på hva folk flest synes er fint, ikke hva stylister som skal lage reklame for et produkt mener. Anonymkode: 047bf...751
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:21 #5 Skrevet lørdag kl. 11:21 Kule bukser! Jeg gikk inn her for å svare det samme som AB...8e6, så vi er helt enige. Ensfarget silke eller satengstoff er fint sammen med buksene, og nå i jula kan grønt, rødt, vinrødt eller svart passe godt. Jeg synes det er rart at Floyd ikke viser bilder med annet enn paljettgenser i samme serie. Sammen ser det jo ut som en paljettpysjamas. Anonymkode: e0f35...2d3 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:10 #6 Skrevet lørdag kl. 13:10 Enig om den toppen i annonsen. Brukte den til sort pologenser i et bursdagsselskap som egentlig kan kalles for et "kakebesøk". Passet til den anledningen ihvertfall. Men skal kikke etter en cardigan, eller strikketøy i farger som kler meg. Det var et fint tips. Anonymkode: 047bf...751
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå