Gå til innhold

PostNord, tar tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er desember, nærmer oss jul, men er dette litt i overkant?

Screenshot_20251213-054619.Opera.jpg

Anonymkode: 55678...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke på denne tiden av året. Og Posten er ikke noe raskere.

Anonymkode: d39a5...ca2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jo, Posten er faktisk mye raskere! Sendte Liten Norgespakke fra et lite sted på vestlandet til en bygd på trøndelagskysten nå på onsdag. Den var framme i går. Under to døgn tok det. Vanlig Norgespakke går på 1-4 dager, litt etter hvor langt den skal. MEN, folk må hente pakkene sine! Enkelste utleveringssteder har problem med å få plass til alle pakkene, noe som gjør at de kanskje blir stående på vent i 1-2 dager før de blir scannet inn for henting. Venter på på 4 pakker, så ikke vent til alle 4 har kommet. Hent etterhvert.

Hilsen post i butikk ansatt

Anonymkode: c8d99...cef

• Nyttig 2
Skrevet

Avsender har jo brukt 3 dager på å sende pakken også, da, i følge det der. De samler gjerne opp utgående post før det sendes. Er ikke PostNord sin feil det. Ellers er det ganske normalt, jeg har en pakke selv som ble sendt 1. desember og snart er fremme. Men den måtte innom tollen.

Anonymkode: 2116d...09e

• Liker 3
Skrevet

Du har i tillegg endret utleveringssted, på ettermiddag etter utkjøring, så da måtte den omsorteres igjen. Derfor Langhus står to ganger. Da går det mer tid da og.

• Nyttig 1
Skrevet

Synes ikke dette var aå mye å klage over.

Anonymkode: 71f11...28e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bestilte noe på lørdag fra Komplett. De sendte pakken på tirsdag, og den var fremme på torsdag formiddag. Det var Posten.

Anonymkode: 46b92...dac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har i tillegg endret utleveringssted, på ettermiddag etter utkjøring, så da måtte den omsorteres igjen. Derfor Langhus står to ganger. Da går det mer tid da og.

Jeg har ikke endret noe. 

Anonymkode: 55678...7a8

Skrevet

Var ikke ille. Men så er jeg vant til både 2 og 3 uker, både med Posten og PostNord, før pakker kommer frem. 

Anonymkode: 520a1...5d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg bestilte noe på lørdag fra Komplett. De sendte pakken på tirsdag, og den var fremme på torsdag formiddag. Det var Posten.

Anonymkode: 46b92...dac

Jeg sendte noe med Posten til Oslo på mandag som ennå ikke har kommet fram.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med Postnord nå i desember. De mottok pakken den 8. og den kom til pakkeboksen allerede den 10.

Posten derimot har vært mye tregere. De kjørte ut til en pakkeboks som var full og da havnet tydligvis mine pakker bakerst i køen på terminalen igjen. Håper de dukker opp før jul.

Anonymkode: 36246...63a

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt mange pakker fra 9 november og fram til i går. Gikk veldig raskt med de fleste i starten. Men nå merker jeg at farta på pakkene har gått drastisk ned. Sendte blant annet en 8 desember hvor det nå står som regnet levert 23 desember i Åndalsnes. Der synes jeg det går veldig trått gitt. Håper da virkelig den kommer frem før det.

Anonymkode: bf5a6...8b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har sendt mange pakker fra 9 november og fram til i går. Gikk veldig raskt med de fleste i starten. Men nå merker jeg at farta på pakkene har gått drastisk ned. Sendte blant annet en 8 desember hvor det nå står som regnet levert 23 desember i Åndalsnes. Der synes jeg det går veldig trått gitt. Håper da virkelig den kommer frem før det.

Anonymkode: bf5a6...8b3

men dette kan vel ha noe å gjøre med antall pakker som sikkert er i omløp nå også. 

i begynnelsen av november var det neppe like mange som sendte pakker, som det er nå såpass nærme julaften. :nisse:

Anonymkode: f0388...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...