AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Er det vanlig å oppleve vektøkning og at magen blir større under mensen? Veide 46kg før mensen, nå viser vekta 47 og føler jeg ser skikkelig mye større ut spesielt rundt mage/lår. Anonymkode: 3b3f6...7a0
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Det er vanlig hvis du er 13 år og er 155 høy ja Anonymkode: 5d039...cad 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vanlig hvis du er 13 år og er 155 høy ja Anonymkode: 5d039...cad Jeg er 18 og 171cm. Men skjønner ikke hva det skal ha å si. Anonymkode: 3b3f6...7a0
Margeritt Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Jeg føler og opplever det samme (k47, 58kg/167 cm)
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Helt normalt. Hormoner gjør at du blir oppblåst, og at kroppen binder til seg vann. Som renner av deg igjen. Anonymkode: 5eec8...7cb 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Det er helt vanlig at kroppen holder litt ekstra vann, og at man føler seg oppblåst. Det er også helt vanlig at man føler seg verre, at man får dårligere selvbilde, i tiden før og under menstruasjon. Anonymkode: 18c7e...f29 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Det er vanlig. Jeg veier 51-52 til vanlig og kan veie over 54 dagen før mens. Anonymkode: 2cc0f...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det vanlig å oppleve vektøkning og at magen blir større under mensen? Veide 46kg før mensen, nå viser vekta 47 og føler jeg ser skikkelig mye større ut spesielt rundt mage/lår. Anonymkode: 3b3f6...7a0 Det er heeeelt naturlig! Du veier også mer om kvelden enn om morgenen, uansett kjønn, så vekten varierer både gjennom døgnet men også gjennom syklusen! Anonymkode: cb94e...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vanlig hvis du er 13 år og er 155 høy ja Anonymkode: 5d039...cad 🙄 Anonymkode: 14bc1...4a5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Jeg legger alltid på meg et par kilo når mensen kommer. Et par dager inn i mensen så er de borte igjen. Bare vann i forbindelse med hormoner. Anonymkode: 26177...af9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå