Kløftfrid Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Noen som har denne og vet om den stinker etter bruk?
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Polyester er polyester. Det er plastikk. Anonymkode: f50ef...b10 3 5
monican94 Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Ja den stinker, og du blir klam som fysan i denne😵💫 2 4
Thyra Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden monican94 skrev (3 timer siden): Ja den stinker, og du blir klam som fysan i denne😵💫 Jeg har ikke disse, men flere andre bluser i polyester, har ikke opplevd å bli klam. Men alle mine bluser er ganske løstsittende, kanskje derfor?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Det behøver da ikke å stinke? Det er vel et større problem med statisk elektrisitet og at den produserer mikroplast. Men at man kan selge bluser som er laget av plastmateriale til flere tusen kroner, og at folk kjøper dem, er et under. En sånn bluse koster vel maks et par hundre kroner å produsere. Anonymkode: 365de...1cd 6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Polyester er plast. Det både stinker og man blir klam. Jeg hadde ikke brukt det om du hadde GITT meg den en gang. Anonymkode: f90a9...31d 3
monican94 Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det behøver da ikke å stinke? Det er vel et større problem med statisk elektrisitet og at den produserer mikroplast. Men at man kan selge bluser som er laget av plastmateriale til flere tusen kroner, og at folk kjøper dem, er et under. En sånn bluse koster vel maks et par hundre kroner å produsere. Anonymkode: 365de...1cd Når du får bluser i samme materiale til 38,- på temu sier det nok om hva produksjonskostnadene er.. uff.. 1
Thyra Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden monican94 skrev (3 timer siden): Når du får bluser i samme materiale til 38,- på temu sier det nok om hva produksjonskostnadene er.. uff.. Har enda ikke kommet over en bluse til 38,- på Temu...
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Thyra skrev (6 minutter siden): Har enda ikke kommet over en bluse til 38,- på Temu... https://share.temu.com/s5kIWfP2FcB https://share.temu.com/s5kIWfP2FcB Anonymkode: bbb3f...9b0
Ullvott Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Som all annen polyester må den vaskes med en gang den er brukt. Ellers vil den stinke, og da blir det sånn lukt som setter seg og som kommer tilbake hver gang plagget blir varmt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå