AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Dette er virkelig motbydelig og forstyrrende å skrive, men er ikke noe jeg er komfertabel å snakke med en fysisk person om. Min mor har aldri latt det gå en dag i mitt liv uten å fortelle/vise meg hvor uønsket jeg har vært. Dette er litt greit å ha med seg videre i teksen også, mtp mine følelser til henne generelt. Hun har ligget mye rundt i min barndom, (da far døde da jeg var baby.) Liggingen er én ting, men problemet er at hun har vært ekstremt høylytt, og var vegg til vegg med meg, som gjorde at jeg omtrent følte jeg deltok i akten. Dette skjedde hver eneste dag i mange perioder. Helt frastøtende å oppleve. Helt frem til jeg var 18. Det ekleste hun har tatt meg med i, var med min første stefar. Han var på overnatting hos oss, og jeg lå i sengen hennes. Hun begynte å runke han mens jeg lå der, og det utviklet seg til sex. Jeg har lenge tenkt at jeg er aseksuell, men jeg tror faktisk ikke det stemmer. Jeg har null sexliv med meg selv, da jeg får ekle tanker hvis jeg prøver. Sex livet med mannen har vært en plikt hele mitt gifte liv. Men nå som jeg er singel, så ønsker jeg å ha en intim relasjon i form av sex med min fremtidige utkårende, og det ville jeg vel ikke ønsket om jeg var helt aseksuell? Men dette plager meg. Det dukker opp bilder i hodet mitt, og hvis det kommer lyder fra meg eller partner så er akten over for meg med engang, fordi det minner meg disse situasjonene. Har noen noen mekanismer for å få bort slike tanker/bilder i hodet? Jeg er desperat Anonymkode: 08cf1...308 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg bumper opp denne tråden så den ikke forsvinner. Jeg kan ikke hjelpe deg. Vondt å lese. Ingen barn skal oppleve slikt. Sender klem. Anonymkode: 07779...eb7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Hva med å oppsøke psykolog for å prøve å bearbeide? Du har jo helt tydelig en traumereaksjon i for av flashbacks. Litt usikker på om det er alvorlig nok for å komme gjennom nåløyet til dps, men har du mulighet, så gå privat. Finnes psykologer som har mye kompetanse på sexologi også. Anonymkode: e66e2...719 1
mamanodrama Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Du har vært utsatt for overgrep. For det er overgrep å ha sex foran en mindreårig. Ta kontakt med ditt lokale overgrepssenter. Har de SMISO der du bor? Eller noen annen form for overgrepsmottak? 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Oppsøke profesjonell hjelp som overgrepsmottak, psykolog, legen etc. Tviler på at du klarer å kvitte deg med flashbacks på egenhånd. Anonymkode: 40ef9...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå