Soft mann Skrevet 18. desember 2025 #61 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har en mann med litt over norsk gjennomsnitt og bananform. Veldig bra for meg! Anonymkode: 96ceb...236 Er den like bra i alle stillinger. Eller er de cow og misjoner som passer best?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #62 Skrevet 21. desember 2025 G1987 skrev (På 18.12.2025 den 15.52): Igjen, jeg spør ikke for å være nedsettende eller respektløs, og har overhodet ingen problemer med 2 personer som er glade i hverandre og deler livet sammen. Men om jeg blir sammen med en kompis, så er vi da et homofilt par. Hvor/når kan kompisen min anse seg selv som heterofil? Når jeg tar på meg en kjole og parykk? Jeg endrer navnet mitt til Berit i folkeregisteret? Hormonbehandling? Skjærer vekk mine attributter? Eller kan vi bare bestemme at jeg er trans, og vi er heterofile? I jobbsammenheng har jeg møtt bl.a flere lesbiske par, hvor den ene parten fremtrer som den tydelig stereotypisk maskuline parten i forholdet sammenliknet med den andre. Men for meg er di fremdeles et lesbisk par, noe jeg har trodd og tenkt er greit. Tar jeg da feil, og skal jeg spørre, eller (i mitt hodet enda "værre") anta..? For meg, er dette med transer litt vanskelig/utfordrende å forholde seg til, men med f.eks. Emma Ellingsen har jeg jo ingen problemer med å forstå at det faktisk går an å bli født i feil kropp, og er glad at hun har stått fram som hun har gjort! Det samme ser man jo i Thailand med ladyboys, ofte 'vakrere' enn hva som helst.. Mye rambling, men, jeg lurer genuint.. Ts her. Emma Ellingsen er jo et godt eksempel ja. Det finnes sikkert mange gråsoner, men her er han en mann i mine øyner. Han er på ingen måte feminin eller noe sånt. Han mangler penis og det er så klart kjipt, men igjen så har jeg ikke fått kjenne ekte penis heller.. jeg anser meg selv som "hetero". Kunne aldri vært sammen med en kvinne. Anonymkode: e3a34...afd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #63 Skrevet 21. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 17.43): Helt ærlig har jeg ikke forstått poenget for kvinner med dildoer? Gir det noen nytelse? De fleste må ha klitorisstimuli og da er det bare vibrator som gjelder.. Anonymkode: a7201...392 For meg er det null poeng med en dildo. Akkurat «penetrering» er langt ned på listen over hva som gir meg nytelse. Jeg hørte en som var innkjøpsansvarlig/produktansvarlig på Kondomeriet på en podcast en gang. Hun sa at det var stor overvekt av menn som kjøpte dildoer og samtidig nesten utelukkende kvinner som kjøpte ulike vibratorer/lufttrykk etc. Anonymkode: 21a07...f10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2025 #64 Skrevet 21. desember 2025 Soft mann skrev (På 18.12.2025 den 18.07): Er den like bra i alle stillinger. Eller er de cow og misjoner som passer best? Alle er veldig bra! Har ingen favoritter. Anonymkode: 96ceb...236
Soft mann Skrevet 22. desember 2025 #65 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle er veldig bra! Har ingen favoritter. Anonymkode: 96ceb...236 Hvordan liker beine da
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #66 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ts her. Emma Ellingsen er jo et godt eksempel ja. Det finnes sikkert mange gråsoner, men her er han en mann i mine øyner. Han er på ingen måte feminin eller noe sånt. Han mangler penis og det er så klart kjipt, men igjen så har jeg ikke fått kjenne ekte penis heller.. jeg anser meg selv som "hetero". Kunne aldri vært sammen med en kvinne. Anonymkode: e3a34...afd Hvordan kan du anse deg som hetero når du er i et forhold med en av samme kjønn? At vedkommende har maskuline trekk og energi betyr ikke at det er en mann. Om du liker å ha sex med kvinnelige kjønnsdeler og er kvinne selv, er du ikke heterofil. Da hadde du likt menn som fysisk er menn, ikke maskuline damer. Anonymkode: 2552b...b76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå