Gå til innhold

Dildo vs penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
G1987 skrev (På 13.12.2025 den 23.31):

Hmm, kan ikke hjelpe på spørsmålet, men kan jeg spørre (i ren nyskjerrighet) om forholdet deres?

Er dere 2 lesbiske damer, der dere tenker samboeren din er mann? Eller har du funnet deg en mann, som har operert bort utstyret og tenker han er lesbisk kvinne? 🤔

Jeg beklager på forhånd om jeg ikke formulerer meg riktig, jeg ønsker ikke å være frekk eller provosere. Jeg undrer oppriktig på hva/hvordan dette foregår?

Han er transmann. Altså født kvinne. 

Anonymkode: e3a34...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (På 15.12.2025 den 7.43):

Så han har fått medisiner som hjelper han?

Ja, 2 forskjellige til forskjellige bruk. Men vi har også blitt mer åpne, så han slapper av mer. Alt hjelper.

Anonymkode: 96ceb...236

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 16.49):

Tar du feil! Hadde en dildo en gang som kunne fylles med varmt vann. Når man kom til klimax trykket man sammen skaftet og fikk en herlig varm sprut der inne, nok til flere spruter til og med, og det klarer ikke du? Og til dere som sier at dildo er hard og kald; nei det er bare å varme opp en myk dildo før bruk det..

Anonymkode: 6508d...a40

Nnjjaa, men sexleketøy er jo bare et hjelpemiddel, altså en ting.
En "varm kuk" prater, kysser og kan pjuske en kvinne på ryggen, det kan ikke en dildo gjøre. 
Det var nok det @Strigiformes mente, det er jeg ganske så sikker på...?🤭

Men du har helt rett.. det finnes mange varianter dildoer som gjør ting, ikke en mann klarer også..
Som du nevner, kan kjøpe seg en dildo som spruter på kommando.. med varmekolbe, ulike mengder og ulike styrker på strålen. Det er faktisk tennende å se på.. "Sprut" har alltid fasinert meg, enten det kommer fra en dildo eller meg selv🙈 Og for enkelte single kvinner, er nok spruten tennende å se på..
Forresten.. det finnes oppskrift på "fake cum", som smaker bedre enn sæd.. 

Jeg mener.. hva skulle kvinner og menn ha gjordt uten dildo? når kvinner bruker dildoen til trening og nytelse samtidig. Menn kan bare spekulere, hvorfor enkelte kvinner er så flink til å ronke og suge..
Jeg har aldri vært i tvil.. sexleketøy i sexlivet er akseptert, så fyll gjerne kleskapet fullt.. jeg liker kombinasjoner og variasjoner.. trening er alltid en vinner🥰

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, 2 forskjellige til forskjellige bruk. Men vi har også blitt mer åpne, så han slapper av mer. Alt hjelper.

Tror at de å slappe av er veldig viktig. Samtidig lissom få bekreftelse på at dama kan ha god sex og bli tilfredstilt uten at penis er en del av de. Men en må og huskepå, st de er veldig fodt når noen leker med den, selv om den ikke blir stiv. Den kan og komme når den er slapp😉

• Liker 1
Skrevet

Fysisk, ikke så stor forskjell for min del. Mentalt er det natt og dag. Hadde ikke fått noenting ut av sex med en dildo, hadde heller gjort andre ting da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilken medisiner får han da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kvinne er vel det riktige her.

Anonymkode: f8073...943

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2025 den 20.20):

Men tenker du/dere da at dere er heterofile, eller et lesbisk par? 

Skrevet
Langline skrev (På 12.12.2025 den 18.25):

Er ganske trang (#snikskryt)

Hvordan er det skryt? Det er mye vanskeligere å ha sex med noen som er trang. Hos eksen min var det flere anledninger hvor vi ikke hadde sex, nettopp fordi vi ikke fikk den inn.

Anonymkode: 39ce4...ebb

Skrevet
G1987 skrev (13 minutter siden):

Men tenker du/dere da at dere er heterofile, eller et lesbisk par? 

De kan ikke være lesbiske hvis det er en mann i forholdet.

Transmenn er menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Transmenn er menn.

Vel......

Skrevet
Susannah99 skrev (2 timer siden):

Penis er klart best :)

Liten eller stor, rett eller skeiv, har ingen betydning? 

Skrevet
Soft mann skrev (8 minutter siden):

Ikke meg du spør; men så lenge den ikke er for stor har ingenting av dette noen betydning nei.

Anonymkode: 2e34d...e69

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke meg du spør; men så lenge den ikke er for stor har ingenting av dette noen betydning nei.

Eg har alltid ønsket at min var bananformet. Min er helt bein. Ser lissom flere muligheter med bananfasong. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan er det skryt? Det er mye vanskeligere å ha sex med noen som er trang. Hos eksen min var det flere anledninger hvor vi ikke hadde sex, nettopp fordi vi ikke fikk den inn.

Det var ment som både spøk og skryt. Det å være trang er vel både et resultat av slik en er bygd, men også som et resultat av bevisst bekkenbunnstrening. Det å ikke kunne gjennomføre samleie når jeg har vært opphisset nok,  har jeg aldri opplevd. 

Skrevet
Soft mann skrev (5 timer siden):

Så lenge den får fyllt meg opp så er den perfekt. 

Skrevet
Soft mann skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Susannah99 skrev (32 minutter siden):

Så lenge den får fyllt meg opp så er den perfekt. 

Fint med noen som tør være ærlige i buketten av normative svar. Selvsagt har størrelse (og form) betydning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Transmenn er menn.

Igjen, jeg spør ikke for å være nedsettende eller respektløs, og har overhodet ingen problemer med 2 personer som er glade i hverandre og deler livet sammen.

Men om jeg blir sammen med en kompis, så er vi da et homofilt par. Hvor/når kan kompisen min anse seg selv som heterofil?

Når jeg tar på meg en kjole og parykk? Jeg endrer navnet mitt til Berit i folkeregisteret? Hormonbehandling? Skjærer vekk mine attributter? Eller kan vi bare bestemme at jeg er trans, og vi er heterofile?

I jobbsammenheng har jeg møtt bl.a flere lesbiske par, hvor den ene parten fremtrer som den tydelig stereotypisk maskuline parten i forholdet sammenliknet med den andre. Men for meg er di fremdeles et lesbisk par, noe jeg har trodd og tenkt er greit. Tar jeg da feil, og skal jeg spørre, eller (i mitt hodet enda "værre") anta..? 

For meg, er dette med transer litt vanskelig/utfordrende å forholde seg til, men med f.eks. Emma Ellingsen har jeg jo ingen problemer med å forstå at det faktisk går an å bli født i feil kropp, og er glad at hun har stått fram som hun har gjort! Det samme ser man jo i Thailand med ladyboys, ofte 'vakrere' enn hva som helst..

Mye rambling, men, jeg lurer genuint.. 

Skrevet
Soft mann skrev (8 timer siden):

Eg har alltid ønsket at min var bananformet. Min er helt bein. Ser lissom flere muligheter med bananfasong. 

Jeg har en mann med litt over norsk gjennomsnitt og bananform. Veldig bra for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...