AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #21 Skrevet 14. desember 2025 Bamseklemmer skrev (10 timer siden): Fordel å ha 42 i feber altså?😅 Men jo.. godt poeng, for dildoer spruter jo ikke "coconut-milk" med kroppsvarme heller da.. Ædda bedda Dildoer!🙈 Tar du feil! Hadde en dildo en gang som kunne fylles med varmt vann. Når man kom til klimax trykket man sammen skaftet og fikk en herlig varm sprut der inne, nok til flere spruter til og med, og det klarer ikke du? Og til dere som sier at dildo er hard og kald; nei det er bare å varme opp en myk dildo før bruk det.. Anonymkode: 6508d...a40
Strigiformes Skrevet 14. desember 2025 #22 Skrevet 14. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tar du feil! Hadde en dildo en gang som kunne fylles med varmt vann. Når man kom til klimax trykket man sammen skaftet og fikk en herlig varm sprut der inne, nok til flere spruter til og med, og det klarer ikke du? Og til dere som sier at dildo er hard og kald; nei det er bare å varme opp en myk dildo før bruk det.. Anonymkode: 6508d...a40 Og hva med alt det som er 'lost in translation'? Er det jeg vil ha. Pluss finalen! Uansett hvordan du vrir og vender på det, så er en dildo en kjip affære..Det er en nødvendighet, og ingenting annet... Endret 14. desember 2025 av Strigiformes 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #23 Skrevet 14. desember 2025 Dildo liker jeg best analt.. Anonymkode: f8073...943 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #24 Skrevet 14. desember 2025 Strigiformes skrev (Akkurat nå): Og hva med alt det som er 'lost in translation'? Er det jeg vil ha. Pluss finalen! Uansett hvordan du vrir og vender på det, så er den dildo en kjip affære..Det er en nødvendighet, og ingenting annet... Spørs hvordan man har erfart det, for meg er menn bare en nødvendighet. Anonymkode: 6508d...a40
Strigiformes Skrevet 14. desember 2025 #25 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hvordan man har erfart det, for meg er menn bare en nødvendighet. Anonymkode: 6508d...a40 Slik kan jeg ikke tenke for da hadde jeg aldri kunnet se på en mann igjen!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #26 Skrevet 14. desember 2025 Helt ærlig har jeg ikke forstått poenget for kvinner med dildoer? Gir det noen nytelse? De fleste må ha klitorisstimuli og da er det bare vibrator som gjelder.. Anonymkode: a7201...392
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #27 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dildo liker jeg best analt.. Anonymkode: f8073...943 En stor svart en? Anonymkode: 4c0ca...669
Soft mann Skrevet 14. desember 2025 #28 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det viktigste er samspillet. Dildo er greit alene, men typen min bruker også dildo på meg fordi han liker å se på. Og gjerne DP. Eneste grunnen til at pikk er best for meg er fordi den sitter på han. Ellers er det ett fett egentlig. Dildo blir aldri slapp, det er en fordel. Anonymkode: 96ceb...236 Blir mannen di slapp midt i samleiet
Matas Skrevet 14. desember 2025 #29 Skrevet 14. desember 2025 Tråden er ryddet for avsporinger. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #30 Skrevet 14. desember 2025 Soft mann skrev (2 timer siden): Blir mannen di slapp midt i samleiet Han har ereksjonssvikt, så ja det kan skje. Men han er også eksperimentell og uansett ereksjonssvikt eller ei, så liker han å bruke mye forskjellig utstyr og leketøy på meg. Han er veldig visuell. Vi har et stort utvalg av dildoer og diverse andre ting. Og vi filmer det vi gjør for å se på det senere. Anonymkode: 96ceb...236
Soft mann Skrevet 14. desember 2025 #31 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ereksjonssvikt, så ja det kan skje. Men han er også eksperimentell og uansett ereksjonssvikt eller ei, så liker han å bruke mye forskjellig utstyr og leketøy på meg. Han er veldig visuell. Vi har et stort utvalg av dildoer og diverse andre ting. Og vi filmer det vi gjør for å se på det senere. Anonymkode: 96ceb...236 Ed slet eg og med i mange år. Men fekk div medisiner som har hjulpet
Soft mann Skrevet 14. desember 2025 #32 Skrevet 14. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han har ereksjonssvikt, så ja det kan skje. Men han er også eksperimentell og uansett ereksjonssvikt eller ei, så liker han å bruke mye forskjellig utstyr og leketøy på meg. Han er veldig visuell. Vi har et stort utvalg av dildoer og diverse andre ting. Og vi filmer det vi gjør for å se på det senere. Anonymkode: 96ceb...236 Hva er favorittleken din da?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #33 Skrevet 14. desember 2025 Dildo er som Nycomed blandet med vann for å imitere champagne. Du burde prøve ekte varer før du binder deg for livet. Anonymkode: 8a168...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #34 Skrevet 14. desember 2025 Soft mann skrev (25 minutter siden): Ed slet eg og med i mange år. Men fekk div medisiner som har hjulpet Ja vi har 2 vi bruker, som fungerer utmerket. Men han liker ofte å bruke leketøy på meg uansett, og ta meg samtidig som han bruker de f.eks. Anonymkode: 96ceb...236
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #35 Skrevet 14. desember 2025 Soft mann skrev (13 minutter siden): Hva er favorittleken din da? Jeg liker veldig mange, men liker å ha en i hver "mulighet".... 😛 Så gjerne buttplug, ri på sexmaskin samtidig som jeg gir han bj. Anonymkode: 96ceb...236 3
Even Tuell Skrevet 14. desember 2025 #36 Skrevet 14. desember 2025 Sex og samleie er mer enn en penisformet gjenstand i fitte. Å se film hjemme i sofaen og dra på kino er også to helt forskjellige ting. Og for opplysningens del ... en fitte-formet gjenstand er IKKE det samme som å ha sex med en ekte person som har en ekte fitte. Det ene er en glorifisert runk; det andre er sex. Sexleketøy er ikke et substitutt for en ekte kropp, selv om nytelsen og stimuleringen kan være veldig god. Kan få glimrende orgasmer med sexleketøy ... både alene og med andre, men det er noe annet enn en ekte kropp, ekte person som gir reaksjoner på det man gjør. 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #37 Skrevet 14. desember 2025 Even Tuell skrev (9 minutter siden): Sex og samleie er mer enn en penisformet gjenstand i fitte. Å se film hjemme i sofaen og dra på kino er også to helt forskjellige ting. Og for opplysningens del ... en fitte-formet gjenstand er IKKE det samme som å ha sex med en ekte person som har en ekte fitte. Det ene er en glorifisert runk; det andre er sex. Sexleketøy er ikke et substitutt for en ekte kropp, selv om nytelsen og stimuleringen kan være veldig god. Kan få glimrende orgasmer med sexleketøy ... både alene og med andre, men det er noe annet enn en ekte kropp, ekte person som gir reaksjoner på det man gjør. Vær litt forsiktig med generaliseringen her. For det finnes mange mennesker som ikke kan ha sex fordi de ikke har en pikk eller fitte, enten fordi de ikke har eller fordi den er defekt. Så sexleketøy er for mange eneste mulighet til å ha et faktisk sexliv. Eneste de kan bruke for å hjelpe partner til å ha et sexliv med de. Men er det ikke fantastisk at vi har mulighetene som vi har? Det synes jeg. Anonymkode: 96ceb...236 1
Soft mann Skrevet 15. desember 2025 #38 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja vi har 2 vi bruker, som fungerer utmerket. Men han liker ofte å bruke leketøy på meg uansett, og ta meg samtidig som han bruker de f.eks. Anonymkode: 96ceb...236 Så han har fått medisiner som hjelper han? 1
Even Tuell Skrevet 15. desember 2025 #39 Skrevet 15. desember 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vær litt forsiktig med generaliseringen her. For det finnes mange mennesker som ikke kan ha sex fordi de ikke har en pikk eller fitte, enten fordi de ikke har eller fordi den er defekt. Så sexleketøy er for mange eneste mulighet til å ha et faktisk sexliv. Eneste de kan bruke for å hjelpe partner til å ha et sexliv med de. Men er det ikke fantastisk at vi har mulighetene som vi har? Det synes jeg. Anonymkode: 96ceb...236 Jeg er totalt enig. Sexleketøy er en fantatisk oppfinnelse ... uansett funksjonsevne. Jeg er en stor tilhenger av leker til folket og det er flott at det finnes et så rikt utvalg. ... men det er ikke det tråden eller innlegget mitt handler om. Spørsmålet er om leketøy kan sidestilles med en menneskelig kropp, og det mener jeg de ikke kan. Uansett hvor teknologisk avanserte de er, så er et menneske noe helt annet. Hvorvidt man foretrekker det ene eller det andre er en helt annen sak. Det samme er det om leketøy er den eneste muligheten.
Soft mann Skrevet 16. desember 2025 #40 Skrevet 16. desember 2025 Even Tuell skrev (9 timer siden): Jeg er totalt enig. Sexleketøy er en fantatisk oppfinnelse ... uansett funksjonsevne. Jeg er en stor tilhenger av leker til folket og det er flott at det finnes et så rikt utvalg. ... men det er ikke det tråden eller innlegget mitt handler om. Spørsmålet er om leketøy kan sidestilles med en menneskelig kropp, og det mener jeg de ikke kan. Uansett hvor teknologisk avanserte de er, så er et menneske noe helt annet. Hvorvidt man foretrekker det ene eller det andre er en helt annen sak. Det samme er det om leketøy er den eneste muligheten. Eg har prøvd noen leketøy for menn, vet egentlig ikke hva de skal etterligne, kanskje suging. Men de gir meg ingenting, bortsett fra ett trekk på konto på ca 1500kr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå