Gå til innhold

Dildo vs penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren er trans og vi bruker dildo til samleie. Aldri hatt samleie med en penis før. Er det mye forskjell fra en dildo? 

Anonymkode: e3a34...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor forskjell 

Anonymkode: 88602...768

• Liker 8
Skrevet

Kan ikke sammenlignes i min mening. 

Dildo er alt for hard, feil temperatur og veldig ofte alt for stor for noen synes det visuelle er så spennende med stor dildo. 

Jeg bruker aldri dildo på meg selv da det ikke gir meg noe. 

Anonymkode: 92551...e45

Skrevet

For meg kjennes dildoer bare rett og slett feil. Har prøvd forskjellige størrelser og varianter og klarer ikke å like de. Er ganske trang (#snikskryt)  men kan håndtere store pikker mye bedre enn mindre dildoer.  Kan også være psykisk selvfølgelig, mye mer opphissende med pikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det er stor forskjell. En dildo kjennes hardere, kaldere og mindre fleksibel ut enn en penis. 

Jeg bruker aldri dildo som substitutt for penis, det duger bare ikke. 

Anonymkode: 958eb...227

Skrevet

Det ene er ekkel, kald, stivt plast/silikon, mens det andre er varm, litt "bøyelig", kan pulsere og har en mann eier på andre siden av skaftet. Kan ikke sammenlignes 

Anonymkode: 22699...ccb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ene er ekkel, kald, stivt plast/silikon, mens det andre er varm, litt "bøyelig", kan pulsere og har en mann eier på andre siden av skaftet. Kan ikke sammenlignes 

Anonymkode: 22699...ccb

Dama liker ikke de harde typene, men er de bløte/silikon dildoer like ille? De er jo mer lik en halvhard penis eller?

vi har lyst å prøve en slik en

Skrevet

En enorm forskjell.

Dildo gir meg svært lite. 

Anonymkode: 0c2e2...ab4

Skrevet

Ja, stor forskjell.

Jeg er CIS hetero kvinne, og jeg vil ikke si ekte alltid vil gi mer nytelse. 

Men jeg vil si at den eneste funksjonen jeg personlig opplever fra leketøy er funksjonen de har på klitoris innvendig/utvendig. 

Det sensoriske ellers oppleves kunstig og lite givende.

Mens det å ha samleie med en cis mann (gitt seksuell tiltrekning og tildels utforming osv) er ikke sammenliknbart med en generell dildo. 

Det føles for meg som menneske VS plast. 

Men, så skjer det jo mye rundt selve kjønnsorganet/leketøyet som har stor betydning. 

Er jo ikke spesielt inspirerende med inn/ut og så ferdig heller, da kan jeg heller se maling tørke. 

Soft mann skrev (1 time siden):

Dama liker ikke de harde typene, men er de bløte/silikon dildoer like ille? De er jo mer lik en halvhard penis eller?

Nesten verre synes jeg 😅 Bøyer seg feil steder osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboeren er trans og vi bruker dildo til samleie. Aldri hatt samleie med en penis før. Er det mye forskjell fra en dildo? 

Det kan virkelig ikke sammenlignes... Uansett hvor naturtro en dildo måtte være, så er det en kjip erstatning i forhold til en ekte varm kuk. 

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (10 minutter siden):

Ja, stor forskjell.

Jeg er CIS hetero kvinne, og jeg vil ikke si ekte alltid vil gi mer nytelse. 

Men jeg vil si at den eneste funksjonen jeg personlig opplever fra leketøy er funksjonen de har på klitoris innvendig/utvendig. 

Det sensoriske ellers oppleves kunstig og lite givende.

Mens det å ha samleie med en cis mann (gitt seksuell tiltrekning og tildels utforming osv) er ikke sammenliknbart med en generell dildo. 

Det føles for meg som menneske VS plast. 

Men, så skjer det jo mye rundt selve kjønnsorganet/leketøyet som har stor betydning. 

Er jo ikke spesielt inspirerende med inn/ut og så ferdig heller, da kan jeg heller se maling tørke. 

Nesten verre synes jeg 😅 Bøyer seg feil steder osv. 

takk for utfyllende svar.

hun liker min best når den er halvstiv, da bøyer den seg og, da blir det nesten bare beint inn og ut. Men er ikke alltid like lett å ikke bli hard. Eg ønske selv å være hard, da min ikke er av de mest sensitive🤭.

så da var taken at kanskje en slik silikon halvhard dildo kunne være noe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Beste måten å finne det ut på er å prøve et representativt utvalg av begge.

Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

De føles absolutt ikke som halvhard penis, de føles som å bli knullet med en ispinne. De føles egentlig ikke bøyelige selv om de er det, de føles bare feil.

Det beste alternativet til ekte penis som jeg har vært borti, har (utrolig nok) vært glassdildo. En som ikke er så innmari tykk, men som har en litt større kule på "hodet" som kan peile seg inn på de rette stedene. Min er ikke penisformet en gang, den er S-formet, men likevel er det altså det alternativet som minner meg mest om the real deal. Har vel kanskje noe å gjøre med at det føles like glatt som ekte penis, i tillegg til at den kan føles like varm (enten ved å varme den opp i varmt vann først, eller bare vente til min kroppstemperatur smitter over, det tar vanligvis bare et par minutter). Andre dildoer har ikke den egenskapen i like høy grad. Så glassdildo er en soleklar favoritt når ekte vare ikke er tilgjengelig.

• Nyttig 3
Skrevet
Soft mann skrev (18 minutter siden):

takk for utfyllende svar.

hun liker min best når den er halvstiv, da bøyer den seg og, da blir det nesten bare beint inn og ut. Men er ikke alltid like lett å ikke bli hard. Eg ønske selv å være hard, da min ikke er av de mest sensitive🤭.

så da var taken at kanskje en slik silikon halvhard dildo kunne være noe

Ja, de funker. Da er bare selve ytterdelen myk - ikke hele.

Er spesielt ugunstig om man skal bruke den til *annet* og. Der vil man virkelig ikke ting skal bøye seg feil 🫠

Skrevet
kommodevaran skrev (18 minutter siden):

De føles absolutt ikke som halvhard penis, de føles som å bli knullet med en ispinne. De føles egentlig ikke bøyelige selv om de er det, de føles bare feil.

Det beste alternativet til ekte penis som jeg har vært borti, har (utrolig nok) vært glassdildo. En som ikke er så innmari tykk, men som har en litt større kule på "hodet" som kan peile seg inn på de rette stedene. Min er ikke penisformet en gang, den er S-formet, men likevel er det altså det alternativet som minner meg mest om the real deal. Har vel kanskje noe å gjøre med at det føles like glatt som ekte penis, i tillegg til at den kan føles like varm (enten ved å varme den opp i varmt vann først, eller bare vente til min kroppstemperatur smitter over, det tar vanligvis bare et par minutter). Andre dildoer har ikke den egenskapen i like høy grad. Så glassdildo er en soleklar favoritt når ekte vare ikke er tilgjengelig.

Takk for tips! Glassdildo er faktisk ikke testet ennå.

Skrevet
AprilLudgate skrev (15 minutter siden):

Ja, de funker. Da er bare selve ytterdelen myk - ikke hele.

Er spesielt ugunstig om man skal bruke den til *annet* og. Der vil man virkelig ikke ting skal bøye seg feil 🫠

Har du vert borti slike avstøpninger som en kan gjøre selv? De ser veldig bløte ut 

Skrevet

Det er stor forskjell på kvaliteten på dildoer. Noen er ganske myke og kan varmes opp på forhånd, slik at den får tilnaærmet kroppstemperatur. Da blir de ganske naturtro.

Anonymkode: 07f00...1be

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2025 den 18.05):

Hmm, kan ikke hjelpe på spørsmålet, men kan jeg spørre (i ren nyskjerrighet) om forholdet deres?

Er dere 2 lesbiske damer, der dere tenker samboeren din er mann? Eller har du funnet deg en mann, som har operert bort utstyret og tenker han er lesbisk kvinne? 🤔

Jeg beklager på forhånd om jeg ikke formulerer meg riktig, jeg ønsker ikke å være frekk eller provosere. Jeg undrer oppriktig på hva/hvordan dette foregår?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2025 den 18.05):

Det viktigste er samspillet. Dildo er greit alene, men typen min bruker også dildo på meg fordi han liker å se på. Og gjerne DP. Eneste grunnen til at pikk er best for meg er fordi den sitter på han. Ellers er det ett fett egentlig. Dildo blir aldri slapp, det er en fordel. 

Anonymkode: 96ceb...236

Skrevet (endret)
Strigiformes skrev (På 12.12.2025 den 20.40):

Det kan virkelig ikke sammenlignes... Uansett hvor naturtro en dildo måtte være, så er det en kjip erstatning i forhold til en ekte varm kuk. 

Fordel å ha 42 i feber altså?😅
Men jo.. godt poeng, for dildoer spruter jo ikke "coconut-milk" med kroppsvarme heller da..
Ædda bedda Dildoer!🙈

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...