AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Det har vært slutt i fem måneder. Han har begynt å sende mld men foreslår ikke å treffes. Ofte sender han mld på kvelden. Han har holdt meg gående usikker i svært lang tid. Hvorfor foreslår han ikke møte? Hvorfor sender han meg meldinger? Anonymkode: 5bcb6...174
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Han holder deg varm.... Anonymkode: 1572a...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han holder deg varm.... Anonymkode: 1572a...b6d Hvorfor? Anonymkode: 5bcb6...174
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden For å ha en retur-mulighet... er du varm, er du mottagelig Anonymkode: 1c8e7...987 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Anonymkode: 5bcb6...174 Sex...just in case. Anonymkode: 1572a...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Jeg har hatt to ekser som har gjenopptatt kontakt med meg de siste ukene. Begge gjorde meg så usikre i tiden vi var sammen og forholdene bare fadet ut pga dette. Jeg gikk gjennom følelsesmessige helveter da begge relasjonene endte. Nå plutselig skal de ta opp kontakten. Er ikke måte på hvor sexy jeg er og hvor deilige minner de har fra tiden vi var sammen. De vil kun ha sex og jeg er fullstendig uinteressert. Anonymkode: e6e8c...f30 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor sender han meg meldinger? Anonymkode: 5bcb6...174 Svarer du? Anonymkode: b056f...57e
Mardina Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har vært slutt i fem måneder. Han har begynt å sende mld men foreslår ikke å treffes. Ofte sender han mld på kvelden. Han har holdt meg gående usikker i svært lang tid. Hvorfor foreslår han ikke møte? Hvorfor sender han meg meldinger? Anonymkode: 5bcb6...174 Da lar du være å svare på alt av henvendelser OG blokkerer! Han gjør dette i et håp om at du vil ta han inn i varmen igjen og ha sex med han... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå