AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Det virker som at folk har sin egen oppfatning av hva det betyr å være prippen. Hva legger du i det å være prippen? Anonymkode: dc396...853
Strigiformes Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Prippen forbinder jeg med å være kravstor. Å ikke godta hverandre slik som man er.
Comfy Pysjamas Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Vel, i følge kvinneguiden så er man prippen om man ikke "rimmer" eller hva det het, partneren sin. For meg personlig så er det å være prippen en person som setter seg selv veldig mye høyere enn andres verdi, og må behandles bedre
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Jeg finner det prippent å ikke ville kysse etter oral, for eksempel. Anonymkode: 88e2c...ed9 1 1
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg finner det prippent å ikke ville kysse etter oral, for eksempel. Anonymkode: 88e2c...ed9 Samme her🤭 Men da mener jeg det ikke "prippen" som dønn seriøst, eller som om det skulle være tvang. Jeg mener humoren er avgjørende, for å oppfattes som grei nok for å la henne slippe. Altså det er deilig, men jeg trenger det egentlig ikke😉 På en annen side, er kjønnssafter et forunderlig hærlig afrodisiakum. Det øker puls og blodsirkulasjon i kraften til langvarig ereksjon, det øker sexdriften og gjensynsgleden enormt 🥰😜 Endret 2 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Damer som er vanskelige å komme seg i buksa på er min oppfatning. Anonymkode: a633b...b94 1
Langline Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden For meg er det å være prippen mangel på nysgjerrighet. Å ikke tørre å prøve noe nytt, ta seg selv og ting som skjer for seriøst/høytidelig, fordømme andre som liker andre ting enn en selv. 1
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #8 Skrevet 31 minutter siden Langline skrev (41 minutter siden): For meg er det å være prippen mangel på nysgjerrighet. Å ikke tørre å prøve noe nytt, ta seg selv og ting som skjer for seriøst/høytidelig, fordømme andre som liker andre ting enn en selv. I tillegg til å være plaget av skam for det man tenner på seksuelt og ikke klarer å forsone seg med hvem man er? Anonymkode: dc396...853
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå