Gå til innhold

Hva betyr å være prippen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at folk har sin egen oppfatning av hva det betyr å være prippen. 

Hva legger du i det å være prippen?

Anonymkode: dc396...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prippen forbinder jeg med å være kravstor. Å ikke godta hverandre slik som man er. 

Skrevet

Vel, i følge kvinneguiden så er man prippen om man ikke "rimmer" eller hva det het, partneren sin. 

For meg personlig så er det å være prippen en person som setter seg selv veldig mye høyere enn andres verdi, og må behandles bedre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det prippent å ikke ville kysse etter oral, for eksempel. 

Anonymkode: 88e2c...ed9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg finner det prippent å ikke ville kysse etter oral, for eksempel. 

Anonymkode: 88e2c...ed9

Samme her🤭
Men da mener jeg det ikke "prippen" som dønn seriøst, eller som om det skulle være tvang. 
Jeg mener humoren er avgjørende, for å oppfattes som grei nok for å la henne slippe.
Altså det er deilig, men jeg trenger det egentlig ikke😉

På en annen side, er kjønnssafter et forunderlig hærlig afrodisiakum. Det øker puls og blodsirkulasjon i kraften til langvarig ereksjon, det øker sexdriften og gjensynsgleden enormt 🥰😜

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Damer som er vanskelige å komme seg i buksa på er min oppfatning.

Anonymkode: a633b...b94

• Liker 1
Skrevet

For meg er det å være prippen mangel på nysgjerrighet. Å ikke tørre å prøve noe nytt, ta seg selv og ting som skjer for seriøst/høytidelig, fordømme andre som liker andre ting enn en selv. 

• Nyttig 1
Skrevet
Langline skrev (41 minutter siden):

For meg er det å være prippen mangel på nysgjerrighet. Å ikke tørre å prøve noe nytt, ta seg selv og ting som skjer for seriøst/høytidelig, fordømme andre som liker andre ting enn en selv. 

I tillegg til å være plaget av skam for det man tenner på seksuelt og ikke klarer å forsone seg med hvem man er?

Anonymkode: dc396...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...