Gå til innhold

Hvordan tenke annerledes på fortiden til partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Okei, så før jeg blir henrettet i kommentarfeltet så vil jeg bare poengtere at det er en grunn til at jeg spør. Og grunnen er at jeg VET at det er meg det er noe galt med og jeg ØNSKER å forandre følelsene knyttet til dette temaet, da jeg selv syntes det er helt tullete, og en svært umoden tankegang jeg har.

Jeg er 31 år, jeg har vært gift alle 20 årene, og har med andre ord hatt mye sex med mannen jeg var gift med. Men er skilt nå, og vil søke på nytt etter en ny livspartner.

Jeg håper jo såklart å finne en mann på min alder, og i en realisisk verden så er jo han svært sannsynlig ikke jomfru. Jeg skulle ønske det i min drømmeverden, men det er et tåpelig håp å ha i min alder, det er jeg fullt klar over. Det er min usikkerhet som er problemet, og hjernen min nekter å tro på at jeg kan være den eneste kvinnen for en mann, hvis han har hatt partnere før meg. Hjernen min vil alltid sammenlignes med alle andre. Det er en fryktelig u-ting jeg ikke får ut av hodet mitt. 

Er det noen som har noen velmente ord eller sitater som kan få hjernen og følelsene mine til å samarbeide? Jeg VET det er tåpelig, men føleslene mine klarer jeg ikke å styre, selvom jeg ønsker det. Please hjelp! 

Anonymkode: 0dd4a...f53

Oppsøk profesjonell hjelp, ikke et anonymt forum.

Dette er irrasjonelle tanker som ufaglærte ikke kan hjelpe deg med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksen dame som ikke evner å regulere sine egne følelser. 

HøreS ut som et case. 

Oppsøk profesjonell hjelp før du skader noen. 

Anonymkode: fe3bf...1e4

• Nyttig 2
Skrevet

Jo mer erfaring han har, jo mer sikker kan du være på at du er rett for han. Han vet hva han vil ha og ikke ha, det vet ikke en uerfaren mann.

Anonymkode: 5d80c...e22

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men er skilt nå, og vil søke på nytt etter en ny livspartner.

Hjernen min vil alltid sammenlignes med alle andre. Det er en fryktelig u-ting jeg ikke får ut av hodet mitt. 

Forbli singel?

Anonymkode: 25102...66a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Voksen dame som ikke evner å regulere sine egne følelser. 

HøreS ut som et case. 

Oppsøk profesjonell hjelp før du skader noen. 

Anonymkode: fe3bf...1e4

Så sykt useriøst. Jeg har ikke funnet en mann en gang, men prøver å gjøre meg selv til en bedre person. Høres ut som du kunne dratt nytte av litt profesjonell hjelp selv måten du ser ned på andre på.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...