Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg skal ha noen dager med hard-kjør nå for å få en bra start på slankinga... noen som har en oppskrift på en lynkur... dvs sånn ca 3-4 dager med suppekur etc...?
Gjest Fruktkake Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Kjøp en sånn utrensingskur på helsekosten (?) Prøvde suppekur en gang. Jeg spiste grønnsakssuppe til hvert måltid. Det endte med opp to kilo etter tre dager fordi supper inneholder en del salt. Og salt binder vann. Magen vokste med flere centimetre (jeg var rimelig oppblåst), men etter to-tre dager med normalt kosthold var vekta tilbake der jeg startet. Ellers går det jo an å ha tre-fire dager med halvparten av kaloriinntaket ditt og kjempemye trening?
Twigi Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 South Beach er det eneste som funker for meg - fordi jeg får så rask effekt. Det handler om å droppe alle raske karbohydrater (sukker, snop, loff, pasta etc), og spise mye rent kjøtt, grønnsaker, egg etc. Det går an å følge denne kuren i bare 1 uke, og se hvilken effekt du får da. Vanligvis mener man at det skal være mulig å gå ned 4-6 kilo på de to første ukene, hvis man følger kuren strengt. Jeg synes det fungerer kjempebra som "kick start" på slankekur/ny livsstil, fordi du både går ned mye fort, og dermed får motivasjon til å fortsette - samtidig som du kommer inn i mye bedre vaner, som er grunnlaget for å klare omleggingen til et genrerelt bedre kosthold.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 South Beach er det eneste som funker for meg - fordi jeg får så rask effekt. Det handler om å droppe alle raske karbohydrater (sukker, snop, loff, pasta etc), og spise mye rent kjøtt, grønnsaker, egg etc. Det går an å følge denne kuren i bare 1 uke, og se hvilken effekt du får da. Vanligvis mener man at det skal være mulig å gå ned 4-6 kilo på de to første ukene, hvis man følger kuren strengt. Jeg synes det fungerer kjempebra som "kick start" på slankekur/ny livsstil, fordi du både går ned mye fort, og dermed får motivasjon til å fortsette - samtidig som du kommer inn i mye bedre vaner, som er grunnlaget for å klare omleggingen til et genrerelt bedre kosthold. ← Har du noe mer info om sout-beach? Takk
Twigi Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Har du noe mer info om sout-beach? Takk ← Vi har skrevet masse i tråden "south beach fra mandag" - du er hjertelig velkommen til å bli med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå