AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #21 Skrevet 19 timer siden Hvis han er veldig kjent er vel sannsynlighten for å holde det hemmelig / skjult for vennene dine liten. Eller møtes dere kun i det skjulte kanskje? Anonymkode: 8a4aa...63d
mannor Skrevet 19 timer siden #22 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg dater en mann, som er mye eldre enn meg selv, og veldig kjent. Grunnet dette har jeg ikke fortalt det til noen, ikke en gang min nærmeste venninne, så kanskje derfor jeg trenger å få utløpet mitt her. Uansett, hadde dere syntes en sånn relasjon ville vært verdt det? Han har aldri bedt meg om å ikke si det til noen, men jeg er redd for å bli stemplet som noe jeg ikke er.. Og helt ærlig, så syntes jeg det var gøy første gang vi møttes på en bar i sommer, men nå har det gått fem måneder, og jeg er dypt inne i en forelskelse. Tror ikke venninnene mine ville dømt meg om de visste, men jeg er redd ordet skal gå også sitter jeg der da og virker som en golddigger. Pga dette føler jeg også at jeg tillater situasjonen å stå stille, jeg er fremdeles usikker på om vi (han) dater andre ol. Jeg har det godt med våre møter og at ingen trenger å vite om oss to. Ikke tørr jeg å pushe det heller, fordi jeg vil jo helst snakke med venninnene mine om dette før det er eksklusivitet i bildet.. Anonymkode: 9ce86...bdf Hvem er det? Må nesten vite det for å kunne gi fornuftige råd
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Skrevet 15 timer siden Hvis ikke du vet om dere er eksklusive etter fem hele måneder, så er dere ikke det. Beklager. Du må ikke ligge med folk før du vet om dere er eksklusive så slipper du at dette skjer. Anonymkode: 4889c...53b
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir vanskelig for meg å svare på det dere skriver, når det i hovedsak handler om økonomien hans. Da nettopp det ville være veldig avslørende. Dette handler jo uansett ikke om hvor mye penger han har, jeg gir meg ganske f i hvem han er. Anonymkode: 9ce86...bdf Ok. Så han er kjendis fordi han er rik. Anonymkode: 4889c...53b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Skrevet 13 timer siden Jeg har datet en kjendis og nei det var ikke-verdt det. Var håpløst å få alene tid for han ble observert over alt. Men jeg var ikke forelsket - kom aldri så langt - så om jeg hadde blitt det ville det nok vært annerledes. Anonymkode: 9e36a...8cf
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke reality i det hele tatt. Men jeg vet jo at vi ikke er eksklusive ettersom praten ikke har blitt tatt sånn ordentlig, jeg møter i hvertfall andre frem til noe annet er snakket om. Det var mer om det var verdt å stå i situasjonen ettersom jeg enda ikke har ønsket å prate med venninnene mine om det Anonymkode: 9ce86...bdf Du er ikke særlig forelsket hvis du treffer flere altså. Anonymkode: 0ba6d...58b 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Skrevet 10 timer siden Alle single mannlige kjendiser knuller rundt. Just saying.. Anonymkode: 05aad...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg dater en mann, som er mye eldre enn meg selv, og veldig kjent. Grunnet dette har jeg ikke fortalt det til noen, ikke en gang min nærmeste venninne, så kanskje derfor jeg trenger å få utløpet mitt her. Uansett, hadde dere syntes en sånn relasjon ville vært verdt det? Han har aldri bedt meg om å ikke si det til noen, men jeg er redd for å bli stemplet som noe jeg ikke er.. Og helt ærlig, så syntes jeg det var gøy første gang vi møttes på en bar i sommer, men nå har det gått fem måneder, og jeg er dypt inne i en forelskelse. Tror ikke venninnene mine ville dømt meg om de visste, men jeg er redd ordet skal gå også sitter jeg der da og virker som en golddigger. Pga dette føler jeg også at jeg tillater situasjonen å stå stille, jeg er fremdeles usikker på om vi (han) dater andre ol. Jeg har det godt med våre møter og at ingen trenger å vite om oss to. Ikke tørr jeg å pushe det heller, fordi jeg vil jo helst snakke med venninnene mine om dette før det er eksklusivitet i bildet.. Anonymkode: 9ce86...bdf Jeg har vært sammen med en kjent musiker. I starten var det lett å få ‘groopie stempelet så jeg lot være å fortelle rundt. Jeg var jo lenge usikker på hvor seriøs han var selv også. Han hadde nok tilgang på damer for å si det slik. Men etter å ha datet noen måneder begynte jeg å dele mer med familie og venner. I ditt tilfelle har du jo allerede vært sammen med ham en stund og du vet det er mer seriøst. Da vil fordommene ikke bli like sterke så jeg ville ikke vært redd for å dele i din situasjon. Om det er verdt det i det lange løp er det bare du selv som kan avgjør. Gir han deg nok bekreftelser på at det bare er deg ham vil ha? Husk at en kjendis alltid vil ha mer tilgang på damer generelt og det er lett å bli usikker. Mange urolige tanker kan komme. Selv valgte jeg å bryte forholdet pga dette. Feks reiste han mye rundt på turné. Da visste jeg det ble mye festing og jeg forsøkte å ikke melde/ringe så mye disse periodene fordi jeg visste han var opptatt. Men klarte jo ikke alltid å la være og ble da enda mer stresset om han ikke svarte eller svarte sent. Til slutt gadd jeg ikke ha det slik mer, så klarte å bryte. Det er jeg glad for i dag. Er godt gift med en mann som er både kul og pen uten å være kjendis. Lever et rolig og stabilt familieliv. Han traff ei dame like etter meg og de fikk et barn sammen. Så ble det slutt etter noen måneder og slik jeg har skjønt det har han ikke giddet å ga kontakt med barnet. Er veldig glad det ikke var meg som fikk barn med denne mannen. Anonymkode: 78cad...df9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå