Gå til innhold

Er det verdt å date en kjendis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann, som er mye eldre enn meg selv, og veldig kjent. Grunnet dette har jeg ikke fortalt det til noen, ikke en gang min nærmeste venninne, så kanskje derfor jeg trenger å få utløpet mitt her.

Uansett, hadde dere syntes en sånn relasjon ville vært verdt det? Han har aldri bedt meg om å ikke si det til noen, men jeg er redd for å bli stemplet som noe jeg ikke er.. Og helt ærlig, så syntes jeg det var gøy første gang vi møttes på en bar i sommer, men nå har det gått fem måneder, og jeg er dypt inne i en forelskelse. Tror ikke venninnene mine ville dømt meg om de visste, men jeg er redd ordet skal gå også sitter jeg der da og virker som en golddigger. Pga dette føler jeg også at jeg tillater situasjonen å stå stille, jeg er fremdeles usikker på om vi (han) dater andre ol. Jeg har det godt med våre møter og at ingen trenger å vite om oss to. Ikke tørr jeg å pushe det heller, fordi jeg vil jo helst snakke med venninnene mine om dette før det er eksklusivitet i bildet..

Anonymkode: 9ce86...bdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligheten er jo at du kun har blitt forelsket FORDI han er kjent, og du vet at alle kommer til å vite at det er grunnen innerst inne fordi de kjenner deg nok til å vite at du aldri hadde gått etter en "mye eldre" mann hvis ikke det var for statusen. Just a guess

Anonymkode: 00ff3...18c

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo et menneske han også. Men er klar over at å date en kjebt person, kan ha sine ulemper. Jeg tenker at alt kommer jo an på. Hvis du faktisk hqr gode venner, så vil jo de støtte deg og akseptere situasjonen uansett. Ikke dømme deg. Jeg tenker at i slike situasjoner, så finner man ut hvem som er ekte venner. Så fortell vennene dine hvis du ønsker. Men det er heller ikke feil å vente. Kommer helt an på deg. 

Og etter en stund. Så må jo han du er sammen med og deg ta praten om dere er eksklusive. Det har jo gått 5 mnd, så det er ikke for tidlig. 

Og om det er verdt det kommer jo an på han, deg og forholdet ditt. Kun du kan svare på det:) Er dere begge veldig glad i hverandre, så hvorfor ikke. 

Anonymkode: 5735a...6bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sannsynligheten er jo at du kun har blitt forelsket FORDI han er kjent, og du vet at alle kommer til å vite at det er grunnen innerst inne fordi de kjenner deg nok til å vite at du aldri hadde gått etter en "mye eldre" mann hvis ikke det var for statusen. Just a guess

Anonymkode: 00ff3...18c

Jeg har pleid å date menn rundt hans alder, selvom han er definitivt eldst, så skiller det tre år. Og jeg opplever at jeg virkelig har gått den runden med meg selv og reflektert, da det er en naturlig tanke å tenke, men jeg liker han virkelig for personligheten hans og energien han utstråler. Så jeg er vel heller mer redd mennesker som tenker som deg..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har pleid å date menn rundt hans alder, selvom han er definitivt eldst, så skiller det tre år. Og jeg opplever at jeg virkelig har gått den runden med meg selv og reflektert, da det er en naturlig tanke å tenke, men jeg liker han virkelig for personligheten hans og energien han utstråler. Så jeg er vel heller mer redd mennesker som tenker som deg..

Altså, du ligger med en eller annen realitykjendis og vet ikke om "dere er eksklusive" ? De gutta der ligger med alt og alle. Det er jo hele poenget med den "kjendisstatusen". Lett sex med jenter som kaster seg på dem og penger. 

Anonymkode: 4537e...186

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, er alt for privat av meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, du ligger med en eller annen realitykjendis og vet ikke om "dere er eksklusive" ? De gutta der ligger med alt og alle. Det er jo hele poenget med den "kjendisstatusen". Lett sex med jenter som kaster seg på dem og penger. 

Anonymkode: 4537e...186

Ikke reality i det hele tatt. Men jeg vet jo at vi ikke er eksklusive ettersom praten ikke har blitt tatt sånn ordentlig, jeg møter i hvertfall andre frem til noe annet er snakket om. Det var mer om det var verdt å stå i situasjonen ettersom jeg enda ikke har ønsket å prate med venninnene mine om det

AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke gjort det, er alt for privat av meg.

Litt det jeg begynner å tenke her også.. Ville aldri gått offentlig offentlig med han, fordi jeg ønsker ikke alt det styret som følger med. Men det er ikke sikkert det er noe for noen som er såpass profilert

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg dater en mann, som er mye eldre enn meg selv, og veldig kjent. Grunnet dette har jeg ikke fortalt det til noen, ikke en gang min nærmeste venninne, så kanskje derfor jeg trenger å få utløpet mitt her.

Uansett, hadde dere syntes en sånn relasjon ville vært verdt det? Han har aldri bedt meg om å ikke si det til noen, men jeg er redd for å bli stemplet som noe jeg ikke er.. Og helt ærlig, så syntes jeg det var gøy første gang vi møttes på en bar i sommer, men nå har det gått fem måneder, og jeg er dypt inne i en forelskelse. Tror ikke venninnene mine ville dømt meg om de visste, men jeg er redd ordet skal gå også sitter jeg der da og virker som en golddigger. Pga dette føler jeg også at jeg tillater situasjonen å stå stille, jeg er fremdeles usikker på om vi (han) dater andre ol. Jeg har det godt med våre møter og at ingen trenger å vite om oss to. Ikke tørr jeg å pushe det heller, fordi jeg vil jo helst snakke med venninnene mine om dette før det er eksklusivitet i bildet..

Snakker vi Rune Rudberg her? 

Anonymkode: 4ef2c...b0a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er ikke om han er kjendis eller ikke, men om dere har kjemi og trives samen. Resten ordner seg.

Men samtidig er det greit å ta hensyn til hva han er kjent fra. Er f.eks ikke noe å trakte etter å bli Jarl Goli sin sjette kone eller Christian Brenhov sin nye 14 dagers flamme.

Anonymkode: 95c4e...18f

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kjendiser i Norge er jo ikke goldigger rike. 

Anonymkode: e4cf3...436

Skrevet

Jeg hadde ikke orket.

Men hvorfor kan du ikke ta praten med han etter 5 mnd? Er du i en situasjon der du heller tar det lille du får enn å risikere alt ved å spørre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste kjendiser i Norge er jo ikke goldigger rike. 

De fleste er vel strengt tatt på grensen til fattige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket det, har en venn som er b-kjendis og det er slitsomt å gå noe sted med ham. Folk synes det er greit å be om selfie under middag på restaurant osv.

Anonymkode: 59705...1d1

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

De fleste er vel strengt tatt på grensen til fattige.

Ja, de får vel kunstnerlønn (trygd😜) av staten? 330 000,- før skatt er ikke mye å skryte av. 

Med mindre ts dater en finans "EXIT" type kjendis.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har datet i FEM måneder uten å vite om det er andre mennesker i bildet? Det høres veldig useriøst ut.

Jeg hadde aldri orket å date en kjendis, men jeg ville mislikt sterkt å bli avbildet i media som «den nye kjæresten til X». Privatliv ja takk.

Anonymkode: d2440...688

AnonymBruker
Skrevet

Blir vanskelig for meg å svare på det dere skriver, når det i hovedsak handler om økonomien hans. Da nettopp det ville være veldig avslørende. Dette handler jo uansett ikke om hvor mye penger han har, jeg gir meg ganske f i hvem han er.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde ikke orket.

Men hvorfor kan du ikke ta praten med han etter 5 mnd? Er du i en situasjon der du heller tar det lille du får enn å risikere alt ved å spørre?

Nei, men jeg sier jo at jeg selv er usikker på hva jeg ønsker ut av dette, og frem til da så vil ikke jeg være den som tar initiativ til å ende opp som ekslusive også er ikke dette ett liv jeg klarer å leve i plutselig..

Skrevet

I Norge kan man forbli privat hvis man ønsker det.

De færreste ville ha kjent igjen kona til Jens Stoltenberg hvis de traff henne på gata. 

Samme gjelder kona eller ektemannen til en rekke andre kjente nordmenn.

Helt vanlige folk er litt «skeptiske» når de dater i utgangspunktet. 

Er man ekstremt kjent så blir man kanskje ikke mindre skeptisk?

Kjendis-faktoren vil jo alltid henge ved en. 

Min erfaring er at noen kan bli litt ekstra reserverte, eller bli like lite private som de ville ha vært med en VG/Se & Hør-journalist. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Snakker vi Rune Rudberg her? 

Anonymkode: 4ef2c...b0a

Eller kanskje Frithjof Wilborn? Spøk til side, dette får vi selvsagt ikke vite.

Anonymkode: 24621...f20

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...