AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:07 #1 Skrevet fredag kl. 10:07 Skal til synsundersøkelse i dag, og det er noen få år siden sist. Noen tips til å roe ned angst rundt den? Anonymkode: 25ca2...482
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:47 #2 Skrevet fredag kl. 10:47 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Skal til synsundersøkelse i dag, og det er noen få år siden sist. Noen tips til å roe ned angst rundt den? Anonymkode: 25ca2...482 Er det selve undersøkelsen hva som skjer der du er redd for eller settingen rundt? Jeg kan få litt klaus, kvalme, høy puls og ubehag når jeg sitter stuck i en stol bl.a. hos frisøren, tannlegen, liker heller ikke å dra til optiker av samme grunn. Men det er mer pga at jeg føler jeg ikke kan reise meg opp å gå om det blir for mye, fordi det ville bli oppstuss🙈 Anonymkode: b1849...42d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:34 #3 Skrevet fredag kl. 20:34 Jeg fikk tips av psykiatrisk sykepleier om å bare se for meg tiden etter at undersøkelsen var ferdig. Visualisere det som skjer når jeg er ferdig, går ut døren og føler meg lettet og glad. Full fokus på det hver gang jeg tenker på timen. Anonymkode: 723db...98c
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:36 #4 Skrevet fredag kl. 20:36 Hva er du redd for? Jeg jar bare sagt fra på forhånd at jeg ikke liker følelsen av å "sotte fast" i maskinen, og bedt optiker telle ned når jeg er ferdig med akkurat den "sott stille nå"-biten av undersøkelsen. Går alltid 10 av 10 når jeg sier fra på foråhnd. Anonymkode: cb719...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå