Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Hvis en x slo opp med deg, ganske helt ut av det blå. Ville du gitt han en ny sjanse? Hadde ikke vært lenge kjærester. Vi har hatt mye kontakt i ettertid. Men kjenner jeg sliter med å få 100% tillitt igjen, hvorfor skal han ikke slå opp igjen om vi en dag blir kjærester? Det var pga hans barn ikke var helt klar og at venner ikke var fornøyd med at vi var kjærester (både pga det var tidlig siden mitt brudd og noe annet), så vennene var mindre med han en helg de vanligvis er mye sammen med han. Så det ble bare mørkt for han og han slo opp noen dager senere. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tillitt til at han ikke dumper meg igjen. Kjenner det er kjærlighet mellom oss enda

Endret av Mina123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vurdert det heller... 🙄

• Liker 2
Skrevet
Ruskesara1973 skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke vurdert det heller... 🙄

Selvom du enda føler deg forelsket? Å det er lidenskapelige kyss. Du føler deg skikkelig sett

Skrevet
Mina123 skrev (5 minutter siden):

Hei. Hvis en x slo opp med deg, ganske helt ut av det blå. Ville du gitt han en ny sjanse? Hadde ikke vært lenge kjærester. Vi har hatt mye kontakt i ettertid. Men kjenner jeg sliter med å få 100% tillitt igjen, hvorfor skal han ikke slå opp igjen om vi en dag blir kjærester? Det var pga hans barn ikke var helt klar og at venner ikke var fornøyd med at vi var kjærester (både pga det var tidlig siden mitt brudd og noe annet), så de var mindre med han en helg de vanligvis er mye sammen med han. Så det ble bare mørkt for han og han slo opp noen dager senere. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tillitt til at han ikke dumper meg igjen. Kjenner det er kjærlighet mellom oss enda

Du kommer nok dessverre til å møte mye motgang i et forhold med ham siden de nærmeste er i mot at dere er sammen.

Og det er ikke så lett å komme over noen når dere har mye kontakt med hverandre.

Anonymkode: b78e0...ab5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kommer nok dessverre til å møte mye motgang i et forhold med ham siden de nærmeste er i mot at dere er sammen.

Og det er ikke så lett å komme over noen når dere har mye kontakt med hverandre.

Ja, 100% sikker på at ved noen sosiale settinger, så kan ikke jeg delta pga en venninne han har som ikke godtar oss sammen. Ikke at jeg har direkte behov for å delta på akkurat de sosiale settingene, for jeg drikker ikke alkohol uansett. Men er jo sårt å ikke få lov å være inkludert 

Skrevet

Litt spesielt at vennene til en mann er imot at han skal bli sammen med en dame. 

Kompiser har sjelden sterke meninger om hvem kompisen blir sammen med. I motsetning til kvinner som skal ha mening om alt.

Hva galt har du egentlig gjort, for det må være noe alvorlig når menn flagger noe så sterkt. 

Anonymkode: 29933...e0d

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye sært, venninne som bryr seg på den måten, og han lar deg få vite det. Toxic. Da virker han uselvstendig og umoden og vinglete. Hadde jeg ikke satset på.

Anonymkode: 3bd21...8b0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis venner betyr mer enn deg sier det vel seg selv at han er vinglepetter.

Men lykke til. Du må sikkert prøve en runde til. 

Anonymkode: b99ab...c26

• Liker 1
Skrevet
Mina123 skrev (4 minutter siden):

Ja, 100% sikker på at ved noen sosiale settinger, så kan ikke jeg delta pga en venninne han har som ikke godtar oss sammen. Ikke at jeg har direkte behov for å delta på akkurat de sosiale settingene, for jeg drikker ikke alkohol uansett. Men er jo sårt å ikke få lov å være inkludert 

Veldig spesielt at han lar ei venninne bestemme om du kan være med eller ikke. Normalt at nye kjærester får bli med på sosiale settinger etter hvert og blir kjent med vennene. Har denne venninnen lyst på ham selv?

• Liker 3
Skrevet
Mina123 skrev (20 minutter siden):

Selvom du enda føler deg forelsket? Å det er lidenskapelige kyss. Du føler deg skikkelig sett

Du har bestemt deg, innerst inne vet du at du ikke klarer å si nei. 

Anonymkode: 2885e...9c8

• Liker 1
Skrevet

En mann som dumper meg fordi vennene hans ikke var fornøyd med meg hadde jeg ikke giddet ha kontakt med i ettertid engang. 
Han dumpet deg fordi vennene ikke var like mye med han en helg?? 

Jeg har møtt 14åringer som er mer moden i ett forhold enn det. 
Og han er gammel nok til å ha barn som "ikke er klar" ? 

Det er godt mulig du er forelsket, men han har ikke i nærheten av de samme følelsene for deg. 
Du føler deg sett, virkelig? Du føler deg sett når vennene hans sier de ikke er fornøyd med deg, og han BEKREFTER deres holdninger ved å dumpe deg? 

Anonymkode: d9ff2...8a0

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har en venninne som bestemmer hvem han får lov å være kjæreste med? 

Og barn?!

Nei takk. 

Anonymkode: e1425...170

• Liker 2
Skrevet

Run don’t walk away. Du kan ikke vurdere det en gang, det blir bare drama. Han setter ikke deg først, så at du føler deg sett er nok midlertidig. 

Anonymkode: a5008...481

Skrevet

Ja, så lenge vedkommende ikke lå med eller hadde en relasjon til noen andre i mellomtiden. 

Anonymkode: d41c9...92b

• Liker 1
Skrevet

Vi har bare sex med hverandre denne tiden vi ikke er kjærester. Å sier i fra om vi finner noen andre. Akkurat nå er ikke jeg klar for noe forhold. Må bygge tillitt til han om jeg skal kunne bli kjæreste med han igjen. Ikke har vi vært utro heller

• Liker 1
Skrevet

Han dumper deg altså fordi venninna hans ikke godtar at dere er sammen🤦🏼‍♀️ Og i tillegg fortsetter du å ligge med han? Hvor er selvrespekten din, jente? 

Anonymkode: bd1ca...0ee

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han dumper deg altså fordi venninna hans ikke godtar at dere er sammen🤦🏼‍♀️ Og i tillegg fortsetter du å ligge med han? Hvor er selvrespekten din, jente? 

Anonymkode: bd1ca...0ee

Vi gjør masse annet sammen også, så ikke sex som er fokus. Hjelper hverandre og gjør ting vi har til felles sammen

Skrevet
Mina123 skrev (12 timer siden):

Hei. Hvis en x slo opp med deg, ganske helt ut av det blå. Ville du gitt han en ny sjanse? Hadde ikke vært lenge kjærester. Vi har hatt mye kontakt i ettertid. Men kjenner jeg sliter med å få 100% tillitt igjen, hvorfor skal han ikke slå opp igjen om vi en dag blir kjærester? Det var pga hans barn ikke var helt klar og at venner ikke var fornøyd med at vi var kjærester (både pga det var tidlig siden mitt brudd og noe annet), så vennene var mindre med han en helg de vanligvis er mye sammen med han. Så det ble bare mørkt for han og han slo opp noen dager senere. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få tillitt til at han ikke dumper meg igjen. Kjenner det er kjærlighet mellom oss enda

Han fortjener deg ikke. Hadde han hatt ryggrad så hadde han ikke dumpet deg pga. andre første gangen. Dersom han hadde ønsket deg hadde han ikke dumpet deg den gangen. 

Anonymkode: 6d8ef...539

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han fortjener deg ikke. Hadde han hatt ryggrad så hadde han ikke dumpet deg pga. andre første gangen. Dersom han hadde ønsket deg hadde han ikke dumpet deg den gangen. 

Anonymkode: 6d8ef...539

Er det jeg tenker av og til, at jeg fortjener noen som vil ha meg hele tiden. Merker at han vil ha meg nå, men akkurat det å være kjærester krever mere tillitt for at det skal gå. For hvorfor skal jeg tror på at jeg kommer før vennene hans denne gangen. At barna kommer før meg skjønner jeg. Men den gangen kunne han pratet med meg enn å bare slå opp

Skrevet

Du legger opp til å gå på en ny smell her.. Kutt all kontakt, slutt å ha sex med ham og kom deg videre i livet.

Men noen mennesker må bare gjøre samme feil igjen og igjen og igjen før de klarer å lære av det…

Anonymkode: 48e23...aab

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...