AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Har tatt clearblue den lille sin eggløsningstest og fått blinkende smil i 10 dager nå. I følge en app skal jeg ha hatt eggløsning på onsdag, men tok dessverre ingen eggløsningstest den dagen. Nå har jeg blinkende smiley, og ingen EL-slim. Har hatt økt utflod de andre dagene. Er dette tegn på at jeg har testet feil? Anonymkode: d1b33...575
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Nei, det er tegn på at du ikke har bruke en app og en plastdings til å vite når du har eggløsning. Mange kan også ha eggløsning uten å ha slim eller at slimet er langt oppi livmorhalsen og ikke kommer ned. Anonymkode: 867ff...711 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden 1 - ikke alle kvinner har EL-slim 2 - enkelte sykluser har ikke eggløsning 3 - helt umulig for noen å vite 4 - du kan ha mistet LH vinduet ditt, eventuelt så slapp ikke kroppen egg, og vil prøve igjen. 5 - beste indikasjon videre på om du har hatt eggløsning som normalt er hvis mensen dukker opp når den skal. En app kan ikke vite om du har hatt eggløsning. Den gir estimat basert på alle info en legger inn, gjennomsnittet av hva algoritmen appen har og tar ikke høyde for de rolle hormonelle endringene i kroppen din. Beste måten å tracke eggløsning på er ved temping. Anonymkode: addbb...77b 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå