AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #61 Skrevet 14 timer siden Hmmmmmm skrev (7 minutter siden): Helt enig!! Jeg kunne ikke tenkt meg noe annet. Please 😎ingen vil være singel Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #62 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skriver du med både anonymbruker og nick i samme tråd? Anonymkode: 3dce6...0f8 Skriver som anonym jeg Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #63 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 😆 hvordan er det mulig å være så kort? Mange som ønsker og vil være single, har det nettop svært bra med seg selv. Anonymkode: 56304...5c0 😂🤣🤣 det tror jeg Ingenting på. Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #64 Skrevet 14 timer siden Hmmmmmm skrev (15 minutter siden): Du har ikke skjønt stort. Mange single er ikke interessert i sex engang. Å være singel betyr ikke at man slår ut håret. Det er betyr at man velger å leve alene. Altså parforhold der de bor sammen betyr to personer som går sammen for å "dele" byrden og ansvaret. Single betyr å lene på kun seg selv. Fatter ikke hva det har med å ligge rundt. Hvordan forsvar du alle de i forhold som ligger rundt uavhengig av forholdet sitt?! Det dukker ikke opp en magisk sperre i underbuksa, så fort du går inn i ett forhold. Jeg tør ikke engang å tenke hvor mange som tilgir utroskap, kun fordi de har lent seg på partneren så mye at de ikke klarer seg alene lengre. Jeg har sett og hørt nok gjennom mine år. Det er mange som er utro i forhold ja. Det har ingenting å si om de er sammen med noen eller ikke. Har ingen betydning. Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #65 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sett og hørt nok gjennom mine år. Det er mange som er utro i forhold ja. Det har ingenting å si om de er sammen med noen eller ikke. Har ingen betydning. Anonymkode: e16ac...bba Hvordan kan man være utro i forhold dersom man ikke er sammen med noen?! Anonymkode: 3dce6...0f8 1 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #66 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sett og hørt nok gjennom mine år. Det er mange som er utro i forhold ja. Det har ingenting å si om de er sammen med noen eller ikke. Har ingen betydning. Anonymkode: e16ac...bba Så...de som er i forhold ligger like mye rundt som de single? Hvorfor er du så forkjemper for forhold da? Sannheten er nok at folk er betydlig mindre opptatt av ligging enn det det du er, singel eller ei. Anonymkode: 5d7a2...7b8 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #67 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skriver som anonym jeg Anonymkode: e16ac...bba Hvorfor svarer du da på spørsmål som er direkte rettet til en bruker som skriver med nick? Anonymkode: 3dce6...0f8
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #68 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Please 😎ingen vil være singel Anonymkode: e16ac...bba Er du litt «enkel», kanskje, siden du har vanskelig for å forstå at mennesker er individer med ulike preferanser? Anonymkode: 3dce6...0f8 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #69 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De er useriøse, bare sløser tid og bruker tiden på å få seg et ligg enn å ha noe seriøst i livet. Derfor er mange nordmenn single og aleine. De kan takke seg selv for det. Er det rart det heller ikke kommer flere barn til verden, nordmenn er vanskelig på det. Noe som er så normalt skal være unormalt 🤓single, samboer, gifte du ser de alle på tinder… UTRO. Blokkerer sine partnere for å ikke bli oppdaget. Er det rart dating er ødelagt i Norge. NOPE. Aldri hadde jeg vært sammen med en nordmann igjen 😎 Anonymkode: e16ac...bba Og hvor er du fra? Anonymkode: 0bf30...f52
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #70 Skrevet 14 timer siden Er mesteparten single da? Telles barn og enker/enkemenn med da? Anonymkode: a0c1e...04c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #71 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Please 😎ingen vil være singel Anonymkode: e16ac...bba Lol. Selvfølgelig er mange frivillig single. Akkurat som om mange er frivillig barnløse. Bare fordi DU vil noe annet, vil ikke alle det samme. Jeg er forøvrig i et forhold, men har mange populære venninner som ikke er interessert i et forhold. Anonymkode: a0c1e...04c 2 1
Strigiformes Skrevet 14 timer siden #72 Skrevet 14 timer siden Jeg trives som singel. Er bare at jeg ønsker meg en kjæreste. Har altfor mye omsorg i meg 😆
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #73 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De er useriøse, bare sløser tid og bruker tiden på å få seg et ligg enn å ha noe seriøst i livet. Derfor er mange nordmenn single og aleine. De kan takke seg selv for det. Er det rart det heller ikke kommer flere barn til verden, nordmenn er vanskelig på det. Noe som er så normalt skal være unormalt 🤓single, samboer, gifte du ser de alle på tinder… UTRO. Blokkerer sine partnere for å ikke bli oppdaget. Er det rart dating er ødelagt i Norge. NOPE. Aldri hadde jeg vært sammen med en nordmann igjen 😎 Anonymkode: e16ac...bba Du hevder at nordmenn har en unik singel-kultur men vi er statistikk sett omtrent helt identiske med våre europeiske brødre og søstre. Det er med andre ord ikke noe særegent norsk World of Statistics Single people by country: Sweden: 51% Denmark: 50% Finland: 49% Germany: 48% Norway: 47% France: 46% Netherlands: 45% Austria: 44% Switzerland: 43% Canada: 42% Australia: 41% Belgium: 40% United States: 39% Italy: 38% Spain: 37% United Kingdom: 36% Portugal: 35% Ireland: 34% Iceland: 33% Japan: 32% New Zealand: 31% South Korea: 30% Singapore: 29% Brazil: 28% Argentina: 27% Mexico: 26% India: 25% Russia: 24% China: 23% Poland: 22% Hungary: 21% Czech Republic: 20% Romania: 19% Croatia: 18% Serbia: 17% Turkey: 16% Saudi Arabia: 15% Egypt: 14% South Africa: 13% Nigeria: 12% Philippines: 11% Vietnam: 10% Malaysia: 9% Thailand: 8% Indonesia: 7% Kenya: 6% Ethiopia: 5% Bangladesh: 4% Pakistan: 3% Iran: 2%Sources: 1. OECD - Provides extensive statistics on social trends, family structures, and marriage rates across various countries. 2. Eurostat - The statistical office of the European Union, which compiles data on marital status, single populations, and household types within Europe. 3. United Nations Population Division - Offers demographic and social statistics regarding marriage, divorce, and family life globally. 4. World Bank 5. National Census Data Anonymkode: 75d73...6ab 2 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #74 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Og hvor er du fra? Anonymkode: 0bf30...f52 Sikkert fra en russisk trollefabrikk Anonymkode: 6608e...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #75 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det trengs barn, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er situasjonen nå Anonymkode: e16ac...bba Nei, det er en misforståelse. SSB-forskeren Erling Holmøy var i 2019 med på å utarbeide en forskningsrapport som viser at økte fødselstall gir dårligere offentlige finanser. Dette fordi gjennomsnittsnordmannen koster mer i offentlig støtte enn han betaler i skatter. Økt befolkning gir også flere å dekke tjenester for. For den enkelte, kan det selvsagt likevel være «lønnsom» (i vid forstand) å få barn. https://www.forskning.no/ntb-velferdsstat/ssb--flere-barn-betyr-storre-utgifter-for-staten/1277407 Anonymkode: 41feb...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #76 Skrevet 14 timer siden Strigiformes skrev (13 minutter siden): Jeg trives som singel. Er bare at jeg ønsker meg en kjæreste. Har altfor mye omsorg i meg 😆 Omsorg eller omsorgsbehov? Anonymkode: 41feb...d9f
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #77 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Enjoying 🥳 takk. Ta deg en bolle Anonymkode: e16ac...bba Takk, jeg skal stikke innom bakeriet i lunsjen 🫓 Anonymkode: 2d5c2...b90 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #78 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sikkert fra en russisk trollefabrikk Anonymkode: 6608e...4a4 👍🤣🤣 Anonymkode: 0bf30...f52
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #79 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel jeg har sett nok i det norske samfunnet når det kommer til dating og det er ødelagt. Anonymkode: e16ac...bba Aldri har "deg om det" passet bedre. Anonymkode: 6f914...5d4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #80 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enig med deg, jeg kan ha mitt privatliv, du kan ha ditt, så har vi et privatliv sammen 😂🫣🤣jeg kan ligge med deg det er ikke så privat, men mobilen min er privat 🤣 for det er der alle mine hemmeligheter er og alt jeg skjuler. Jeg klarer ikke 🫣🫣🫣 Anonymkode: e16ac...bba Enda artigere: du lurer sikkert fælt på hvorfor du er evig singel 😒 Anonymkode: 9ea9d...650
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå