AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:15 #41 Skrevet fredag kl. 07:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg du siterer, men hvilket miljø vanker du i? Jeg er singel og trives veldig godt med det. Og har ikke hatt sex siden før covid. Jeg har flere single venninner - ingen av dem ligger rundt. Anonymkode: 2d5c2...b90 Ingen vil være singel, det er sannheten. Enten så har man det ikke bra med seg selv, man har ikke funnet noen og tilslutt blir man singel fordi du jakter ikke på noen og de jakter heller ikke på deg. Thats life Anonymkode: e16ac...bba
Bella25 Skrevet fredag kl. 07:15 #42 Skrevet fredag kl. 07:15 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei. Du har åpenbart mange fordommer, eller er det vrangforestillinger? Anonymkode: 3dce6...0f8 😂🤣 opplevd nok
Vibelator Skrevet fredag kl. 07:18 #43 Skrevet fredag kl. 07:18 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svaret var på at vi ikke er utro på min arbeidsplass hvor vi kun er kvinner og alle er hetero. Våkn opp selv, og følg med på hva som er skrevet før du kommenterer. Anonymkode: 3dce6...0f8 Vet du hva kollega gjør når hun er hos "frisøren" "legen" " hjemme med sykt barn" Damer er utspekulerte og finner lett måter og være utro på når det kiler i tappen 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:18 #44 Skrevet fredag kl. 07:18 Vibelator skrev (5 minutter siden): Kvinner er og utro.våkne opp Jepp, ikke bra det heller Anonymkode: e16ac...bba
Vibelator Skrevet fredag kl. 07:18 #45 Skrevet fredag kl. 07:18 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen vil være singel, det er sannheten. Enten så har man det ikke bra med seg selv, man har ikke funnet noen og tilslutt blir man singel fordi du jakter ikke på noen og de jakter heller ikke på deg. Thats life Anonymkode: e16ac...bba 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:18 #46 Skrevet fredag kl. 07:18 Vibelator skrev (Akkurat nå): Vet du hva kollega gjør når hun er hos "frisøren" "legen" " hjemme med sykt barn" Damer er utspekulerte og finner lett måter og være utro på når det kiler i tappen Det tror jeg på Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:19 #47 Skrevet fredag kl. 07:19 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det trengs barn, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er situasjonen nå Anonymkode: e16ac...bba Beklager, men det behøves ikke hvilke som helst barn. Det behøves barn som det er sannsynlig vil vokse opp og bidra i samfunnet. Sutrete og urettmessig kravstore foreldre vil oppdra sutrete og kravstore barn som sannsynligvis ikke gidder å bidra noe særlig. Anonymkode: 3dce6...0f8 4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:21 #48 Skrevet fredag kl. 07:21 Goodtimes skrev (14 minutter siden): Nei, for det er sikkert mye bedre i utlandet. Yes 🥳 de vet hvordan de skal håndtere en kvinne og behandle henne. Alle er ikke lik selvfølgelig men ja Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:21 #49 Skrevet fredag kl. 07:21 Vibelator skrev (2 minutter siden): Vet du hva kollega gjør når hun er hos "frisøren" "legen" " hjemme med sykt barn" Damer er utspekulerte og finner lett måter og være utro på når det kiler i tappen Hun er ikke utro med kollegaene sine på julebord, slik det var snakk om. Seriøst, har du problemer med leseferdigheter? Anonymkode: 3dce6...0f8 4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:22 #50 Skrevet fredag kl. 07:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager, men det behøves ikke hvilke som helst barn. Det behøves barn som det er sannsynlig vil vokse opp og bidra i samfunnet. Sutrete og urettmessig kravstore foreldre vil oppdra sutrete og kravstore barn som sannsynligvis ikke gidder å bidra noe særlig. Anonymkode: 3dce6...0f8 Alt har med oppdragelse å gjøre. Anonymkode: e16ac...bba 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:22 #51 Skrevet fredag kl. 07:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er ikke utro med kollegaene sine på julebord, slik det var snakk om. Seriøst, har du problemer med leseferdigheter? Anonymkode: 3dce6...0f8 Nei, jeg får med meg alt. Ait Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:23 #52 Skrevet fredag kl. 07:23 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å være singel en liten periode er ok, men å være lenge singel er ikke bra, uansett hvor mye du påstår at du liker det. Å være singel betyr som oftest jeg liker å ligge rundt og kunne gjøre akkurat det. Har skjønt det. Anonymkode: e16ac...bba Å være singel lenge er nydelig for den som ønsker det, uansett hvor mye du påstår noe annet. Anonymkode: 56304...5c0 6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:25 #53 Skrevet fredag kl. 07:25 Men premissene er jo feil, mesteparten av nordmenn er ikke single 🙈 Jeg er ikke norsk, jeg er østeuropeisk, og det er betydelig kulturforskjell - nordmenn i hop blir sammen med en allerede på videregående og holder sammen livet ut, på tross av at personene har åpenbart «vokst fra hverandre». La oss si hun utdannet seg til lege og er blitt kommuneoverlege og han er fortsatt uten utdannelse, og er blitt sykemeldt pga depresjon 🙃 Han er vel deprimert fordi han skjønner at han ikke strekker til.. men altså, jeg tror ikke jeg kan engang forklare hvor uvanlig det er, der jeg kommer ifra. Der har folk har giftet seg og skilt seg to ganger på samme tid. Anonymkode: fb5af...74d 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:25 #54 Skrevet fredag kl. 07:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg får med meg alt. Ait Anonymkode: e16ac...bba Skriver du med både anonymbruker og nick i samme tråd? Anonymkode: 3dce6...0f8 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:25 #55 Skrevet fredag kl. 07:25 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen vil være singel, det er sannheten. Enten så har man det ikke bra med seg selv, man har ikke funnet noen og tilslutt blir man singel fordi du jakter ikke på noen og de jakter heller ikke på deg. Thats life Anonymkode: e16ac...bba 😆 hvordan er det mulig å være så kort? Mange som ønsker og vil være single, har det nettop svært bra med seg selv. Anonymkode: 56304...5c0 7 2
Hmmmmmm Skrevet fredag kl. 07:38 #56 Skrevet fredag kl. 07:38 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Å være singel en liten periode er ok, men å være lenge singel er ikke bra, uansett hvor mye du påstår at du liker det. Å være singel betyr som oftest jeg liker å ligge rundt og kunne gjøre akkurat det. Har skjønt det. Anonymkode: e16ac...bba Du har ikke skjønt stort. Mange single er ikke interessert i sex engang. Å være singel betyr ikke at man slår ut håret. Det er betyr at man velger å leve alene. Altså parforhold der de bor sammen betyr to personer som går sammen for å "dele" byrden og ansvaret. Single betyr å lene på kun seg selv. Fatter ikke hva det har med å ligge rundt. Hvordan forsvar du alle de i forhold som ligger rundt uavhengig av forholdet sitt?! Det dukker ikke opp en magisk sperre i underbuksa, så fort du går inn i ett forhold. Jeg tør ikke engang å tenke hvor mange som tilgir utroskap, kun fordi de har lent seg på partneren så mye at de ikke klarer seg alene lengre. Endret fredag kl. 07:39 av Hmmmmmm 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:41 #57 Skrevet fredag kl. 07:41 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen vil være singel, det er sannheten. Enten så har man det ikke bra med seg selv, man har ikke funnet noen og tilslutt blir man singel fordi du jakter ikke på noen og de jakter heller ikke på deg. Thats life Anonymkode: e16ac...bba Hvordan si " Jeg liker å provosere folk" uten å si det rett ut. Du får bare sitte i hula di og kose deg med provoseringen din 😄 Anonymkode: 2d5c2...b90 9
Hmmmmmm Skrevet fredag kl. 07:41 #58 Skrevet fredag kl. 07:41 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Å være singel lenge er nydelig for den som ønsker det, uansett hvor mye du påstår noe annet. Anonymkode: 56304...5c0 Helt enig!! Jeg kunne ikke tenkt meg noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:48 #59 Skrevet fredag kl. 07:48 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men premissene er jo feil, mesteparten av nordmenn er ikke single 🙈 Jeg er ikke norsk, jeg er østeuropeisk, og det er betydelig kulturforskjell - nordmenn i hop blir sammen med en allerede på videregående og holder sammen livet ut, på tross av at personene har åpenbart «vokst fra hverandre». La oss si hun utdannet seg til lege og er blitt kommuneoverlege og han er fortsatt uten utdannelse, og er blitt sykemeldt pga depresjon 🙃 Han er vel deprimert fordi han skjønner at han ikke strekker til.. men altså, jeg tror ikke jeg kan engang forklare hvor uvanlig det er, der jeg kommer ifra. Der har folk har giftet seg og skilt seg to ganger på samme tid. Anonymkode: fb5af...74d Hvor er du i verden 😂🤣 Anonymkode: e16ac...bba
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:49 #60 Skrevet fredag kl. 07:49 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan si " Jeg liker å provosere folk" uten å si det rett ut. Du får bare sitte i hula di og kose deg med provoseringen din 😄 Anonymkode: 2d5c2...b90 Enjoying 🥳 takk. Ta deg en bolle Anonymkode: e16ac...bba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå