AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:27 #1 Skrevet torsdag kl. 23:27 En bil ble stoppet, men i den bilen var det også visstnok noen personer. Imponerende tittel. Stakkars bil, som ble stoppet to ganger uten å ha gjort noen ting…. Anonymkode: 590ac...859 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 23:31 #3 Skrevet torsdag kl. 23:31 Ok? Og poenget med dette innlegget er? 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:03 #4 Skrevet fredag kl. 00:03 Mardina skrev (27 minutter siden): Ok? Og poenget med dette innlegget er? At en bil ble stoppet ...? Dette var altså ikke en barnevogn, sykkel, elektrisk rullestol, moped, buss eller trailer; dette var faktisk en bil. Anonymkode: 03e27...386
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:07 #5 Skrevet fredag kl. 00:07 Mardina skrev (29 minutter siden): Ok? Og poenget med dette innlegget er? At journalister er like dumme som deg, og ikke klarer å formulere seg riktig, beherske hvordan man påvirker via å uttrykke seg på en smart måte eller på en måte som blir sett på som litt enklere måte å snakke og formulere seg på…? Jeg skjønner jo godt at du ikke forstår dette, så derfor lurer jeg også på hvorfor du svarer på noe du ikke klarer å forstå? Er det bare for å "si" noe? Anonymkode: 590ac...859 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:24 #7 Skrevet fredag kl. 00:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At journalister er like dumme som deg, og ikke klarer å formulere seg riktig, beherske hvordan man påvirker via å uttrykke seg på en smart måte eller på en måte som blir sett på som litt enklere måte å snakke og formulere seg på…? Jeg skjønner jo godt at du ikke forstår dette, så derfor lurer jeg også på hvorfor du svarer på noe du ikke klarer å forstå? Er det bare for å "si" noe? Anonymkode: 590ac...859 Dersom TS hadde ønsket å diskutere journalistikk, hadde vedkommende sikkert postet tråden i en annen kategori. Nei, denne tråden handler, som tittelen sier, om at en bil ble stoppet, noe som er et interessant utgangspunkt for en diskusjon; en rekke spørsmål reiser seg, som hvilket merke bilen hadde, hvilken årsmodell dette var, og sist, men ikke minst; hvilken farge bilen var lakkert i, og hvor den var produsert. Var dette for eksempel en blå bil? En rød bil? En grønn bil? En tysk bil? En kinesisk bil? En amerikansk bil? Det skriver ikke avisen om; alt vi vet, er at bilen av en eller annen grunn ble stoppet. Anonymkode: 03e27...386
Mardina Skrevet fredag kl. 01:00 #8 Skrevet fredag kl. 01:00 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): At journalister er like dumme som deg, og ikke klarer å formulere seg riktig, beherske hvordan man påvirker via å uttrykke seg på en smart måte eller på en måte som blir sett på som litt enklere måte å snakke og formulere seg på…? Jeg skjønner jo godt at du ikke forstår dette, så derfor lurer jeg også på hvorfor du svarer på noe du ikke klarer å forstå? Er det bare for å "si" noe? Anonymkode: 590ac...859 Det idiotiske her er at du kaller meg dum, når du ikke en gang kjenner meg. Sier mer om deg det..... 🙄 Stått opp med feil bein i dag? Alle har skrivefeil innimellom, også du... Du er langt ifra perfekt. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 01:04 #9 Skrevet fredag kl. 01:04 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): At journalister er like dumme som deg, og ikke klarer å formulere seg riktig, beherske hvordan man påvirker via å uttrykke seg på en smart måte eller på en måte som blir sett på som litt enklere måte å snakke og formulere seg på…? Jeg skjønner jo godt at du ikke forstår dette, så derfor lurer jeg også på hvorfor du svarer på noe du ikke klarer å forstå? Er det bare for å "si" noe? Anonymkode: 590ac...859 Det interessante her er da hvordan DU ville formulert deg om du skulle forfatte artikkelen du linker til? Nu venter vi i spenning. Anonymkode: 90532...677 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 04:30 #10 Skrevet fredag kl. 04:30 Nei, det korrekte er at en hen ble stoppet i en gjenstand som kan brukes til frekomstmiddel. Anonymkode: d7331...d87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå