AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #1 Skrevet 11. desember 2025 Har du hatt hunden din med til Gran Canaria før?😊 Eventuelt hvor ? Jeg skal ha med min hund for 1 gang til Gran Canaria i 3 uker. Han skal være i kabinen på flyet. Skal bli deilig å komme bort fra kalde Norge. Har et hus alene. Anonymkode: 2990c...daa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #2 Skrevet 12. desember 2025 Ikke akkurat dit, men har hatt hunden med meg til Alicante flere ganger. Er helt fantastisk! Lettere å fly med hund enn med unger😅. Har stort sett flydd om morgenen. Da har han ikke fått mat før vi har kommet frem. Når alt er sjekket inn på flyplassen, har jeg tatt han ut på en siste tissetur før sikkerhetskontrollen. Etter sikkerhetskontrollen er det å finne en litt rolig plass å vente før vi skal fly. Finn en dyrlege og avtal tid for ormekur når du kommer ned, så slipper det å bli stress😅👍 Anonymkode: 6f6e9...564 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #3 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke akkurat dit, men har hatt hunden med meg til Alicante flere ganger. Er helt fantastisk! Lettere å fly med hund enn med unger😅. Har stort sett flydd om morgenen. Da har han ikke fått mat før vi har kommet frem. Når alt er sjekket inn på flyplassen, har jeg tatt han ut på en siste tissetur før sikkerhetskontrollen. Etter sikkerhetskontrollen er det å finne en litt rolig plass å vente før vi skal fly. Finn en dyrlege og avtal tid for ormekur når du kommer ned, så slipper det å bli stress😅👍 Anonymkode: 6f6e9...564 Tar ca 7 timer å fly til Gran Canaria. 😊 Har funnet en dyrlege jeg skal ta kontakt med når jeg kommer ned. Takk for svar. Anonymkode: 2990c...daa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #4 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tar ca 7 timer å fly til Gran Canaria. 😊 Har funnet en dyrlege jeg skal ta kontakt med når jeg kommer ned. Takk for svar. Anonymkode: 2990c...daa Hvor gammelt er det flyet? Tar da flydd dit på under 5 timer... Anonymkode: aa2ee...2b8
Sniff76 Skrevet 12. desember 2025 #5 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammelt er det flyet? Tar da flydd dit på under 5 timer... Anonymkode: aa2ee...2b8 Finnes flere flyplasser i Norge enn Gardermoen 😉 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #6 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvor gammelt er det flyet? Tar da flydd dit på under 5 timer... Anonymkode: aa2ee...2b8 Hehe, flyr ifra Nord Norge direkte. 😉 Anonymkode: 2990c...daa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #7 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor gammelt er det flyet? Tar da flydd dit på under 5 timer... Anonymkode: aa2ee...2b8 😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 1d245...ab1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #8 Skrevet 13. desember 2025 Må hunden holde seg i 5-7 t? Anonymkode: 9c7ac...164
binders11 Skrevet 13. desember 2025 #9 Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må hunden holde seg i 5-7 t? Anonymkode: 9c7ac...164 Siden hunder greier å holde seg en hel arbeidsdag går nok en flytur også bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå