AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #1 Skrevet 11. desember 2025 Heisann! Jeg kunne trengt litt dating-tips fra dere som føler dere litt flinke på sånt! Jeg er en 22 år gammel jente, har aldri hatt kjæreste, har holdt på med folk før, men dette har stort sett vært fordi motparten har vist interesse til meg. Har ikke selv vært noe flink til å oppsøke folk som jeg selv syntes virker interessante! Grunnen er rett og slett at jeg syntes sånt er ekstremt skummelt. Tanken på å skulle vise tydelig interesse for en person gjør meg redd. Kan godt være at det er noe indre ego som forårsaker det, men det er ihvertfall utrolig irriterende, og jeg vil gjerne bli flinkere til å klare å være åpenlig interessert i en person uten at jeg sitter og føler meg dum etterpå..! Nå er jeg også i en situasjon hvor jeg har matchet med en fyr på tinder, jeg driver å vipper på om jeg skal sende han en liten melding eller ikke. Men det har seg bare sånn at vi går samme studie, og det gjør meg litt stressa å tenke på om vi plutselig skulle sett hverandre i gangen..! Sikkert veldig tullete tankegang alt dette, men om dere har noen innspill, enten om det spesifikke dilemmaet eller generelt om dating, mottas dette med et stort TAKK! ❤️ Anonymkode: 38e30...dbc 1
megda Skrevet 11. desember 2025 #2 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Grunnen er rett og slett at jeg syntes sånt er ekstremt skummelt ja, det å være ærlig om sine følelser er skummelt dersom man ikke er vant til det, men det er en mye bedre måte å leve på. Det finner alle mennesker ut før eller senere. Det eneste du taper på å ikke ta kontakt er et forhold som kan vare hele livet ditt som kan være den beste avgjørelsen du noen gang tar. ikke en "big deal" altså. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå