Gå til innhold

Har Kvikk Lunsj blitt "vannet ut"?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Savner varianten med mørk sjokolade, jeg... den var det masse smak i😍

Anonymkode: 06d2c...28b

Hørtes bare ekkelt ut 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser nesten aldri sjokolade lenger, og når jeg gjør det, smaker det ikke slik det pleide. Dette gjelder krokanrull, Smil, Toppris kube og kvikklunsj. 

Anonymkode: 47013...126

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2025 den 22.45):

Det er Trump sin skyld alt sammen 

Anonymkode: 78883...f22

Nei, det er krig i Ukraina, er Russlands feil.

Anonymkode: d4749...006

Skrevet

Jeg synes kvikk lunsj smaker mer karamellaktig i sjokoladen. Husker når jeg sykla på butikken og kjøpte to kvikk lunsj for 10 kr ❤️

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (35 minutter siden):

Hørtes bare ekkelt ut 

Så barnslig.

• Liker 2
Skrevet (endret)
DesmondMiles skrev (57 minutter siden):

Så barnslig.

Hvorfor barnslig? Er det barnslig å ikke like mørkt sjokolade som ikke smaker søtt men bare bitter kakao? I så tilfelle er de aller fleste barnslige da. Er en grunn til at den ble tatt ut av produksjon igjen, og det er at alt for få kjøpte den 

Endret av Maleficenta
Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

Hvorfor barnslig? Er det barnslig å ikke like mørkt sjokolade som ikke smaker søtt men bare bitter kakao? I så tilfelle er de aller fleste barnslige da. Er en grunn til at den ble tatt ut av produksjon igjen, og det er at alt for få kjøpte den 

Det er ikke barnslig å ikke like en matvare så godt, men å kalle mat "ekkel" er det.

Anonymkode: 73647...e46

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (14 timer siden):

Jeg synes kvikk lunsj smaker mer karamellaktig i sjokoladen. Husker når jeg sykla på butikken og kjøpte to kvikk lunsj for 10 kr ❤️

Husker når den var 3 kr. Ubegripelig irritasjon da de satte den opp til 3.50, da fikk man akkurat ikke 3 for 10😫

Anonymkode: c8d68...54f

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (13 timer siden):

Det var aldri meningen den skulle produseres over tid.

Anonymkode: c8d68...54f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke barnslig å ikke like en matvare så godt, men å kalle mat "ekkel" er det.

Anonymkode: 73647...e46

Åhh 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...