AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:50 #1 Skrevet torsdag kl. 20:50 Tenker meg en spontan tur i morgen til mandag et sted. Reiser fra Oslo alene, dame. Hva er dine beste tips til byer? 😊 Anonymkode: e4c60...20c
Snok1 Skrevet torsdag kl. 20:58 #2 Skrevet torsdag kl. 20:58 Hvis det er snø på Lillehammer er det sikkert koselig førjulsstemning der. Røros sikkert enda bedre, men det er jo et stykke. Jeg liker meg også ved kysten på vinteren. Hva med en småby i Bohuslän? 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Hvor langt vil du kjøre..? Anonymkode: e0e64...846
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Det må vel bli Hokksund eller Jessheim det. Anonymkode: 10c07...31a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Snok1 skrev (12 timer siden): Hvis det er snø på Lillehammer er det sikkert koselig førjulsstemning der. Røros sikkert enda bedre, men det er jo et stykke. Jeg liker meg også ved kysten på vinteren. Hva med en småby i Bohuslän? Det er snø på Lillehammer, og så sant det ikke begynner å regne så vil det forhåpentligvis holde seg gjennom helgen.. Anonymkode: 61ea2...9ed
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Ts her. Tenkte ut av Norge! Fly et eller annet sted, tog. Hvor vil jeg få mest ut av en helgetur på denne tida alene? Anonymkode: e4c60...20c
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Hva med Gøteborg eller Malmø? Ellers er det vel fine julemarkeder i omtrent alle Tyske byer. Mange sverger til juleshopping i London. Hva tenker du er fine ting å gjøre? Hadde det vært hyggelig å gå i Liseberg eller Tivoli som er pyntet med lys? Ønsker du et koselig julemarked med matboder? Skal det være Shopping og storby? Eller er det god mat og slike ting som er det som trekker mest? Anonymkode: 1ab61...105
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Hvor er du nå, TS? Anonymkode: d97ca...d73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå