AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #1 Skrevet 11. desember 2025 Vi planlegger en ferietur til sommeren og lurer på dette med katten. Vi er litt ny på dette, så hva gjør man? Hva er best av kattepensjonat eller å betale noen for å stikke innom? Det er en utekatt med katteluke, så den kommer og går som den vil. Tror jo egentlig den har det best hjemme, men den blir kanskje ensom? Anonymkode: d9ad4...cec
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #2 Skrevet 11. desember 2025 Jeg blir heller hjemme enn å sende mine til pensjonat. Jeg betaler noen for å dra innom 1-2 ganger pr dag. Anonymkode: 05fd1...39a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #3 Skrevet 11. desember 2025 Hjemme. Vi har innekatt og jeg tror den ville blitt mye mer stresset av å bli plassert en fremmed plass, med fremmede folk. Det er null problem å dra fra henne her hjemme. Nå i jula når vi skal bort, kommer det 2 familier innom hver dag for å kose, leke, tømme do, fylle på med mat/vann. Anonymkode: d1c2b...bbe
mommyaka Skrevet 11. desember 2025 #4 Skrevet 11. desember 2025 Vi hadde utekatt,men fant et katte Pensjonat som var faktisk. Katten fikk gå fritt rundt sammen med andre katter. De alle hadde vært sitt bur ( som de ikke stengte igjen) med tisse kasse, tipi telt og 2 etasje med seng etc. De kunne også gå ut et stort uteområde som var inngjerdet ( fra tak til gulv) med masse boltreplass og klatrestativ etc. Utenfor var der en gård. Kjempe flott sted
Tough cookie Skrevet 13. desember 2025 #5 Skrevet 13. desember 2025 Hvor lenge skal dere være borte? Hvis det ikke er snakk om flere uker, hadde jeg betalt noen kjente til å gå innom en til to ganger daglig for å se til katten, kose med den og ordne mat&vann, eller få noen til å bo i huset med katten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå