AnonymBruker Skrevet i går, 20:34 #1 Skrevet i går, 20:34 Har har prøvd å gå ned I vekt ei stund. Gikk ned litt, men har stått stille det siste halvåret. Men folk kommenterer at jeg har gått ned. Men jeg veier meg og vekta er den samme. Og den trange buksen er fortsatt trang. Er ikke det veldig rart? Anonymkode: 78a67...762
AnonymBruker Skrevet i går, 21:17 #2 Skrevet i går, 21:17 Om du trener eller er mer aktiv generelt, så kan kroppen forandre fasong og sammensetning selv om vekta ikke forandrer seg. Anonymkode: ac1a7...8d4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:21 #3 Skrevet i går, 21:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du trener eller er mer aktiv generelt, så kan kroppen forandre fasong og sammensetning selv om vekta ikke forandrer seg. Anonymkode: ac1a7...8d4 Trener litt styrke, ikke veldig tungt pga fibromyalgi og går tur i skogen 2 kvelder i uken Anonymkode: 78a67...762
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spis mindre. Anonymkode: 7b849...78c Eller bedre: spis mer grønnsaker. Høres ut som om du må endre noe på matinntaket for å klare å gå ned Anonymkode: e13ee...93a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Gå etter regelen at trening er 30% og matinntak 70% når det gjelder vektnedgang. Anonymkode: a9711...37b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gå etter regelen at trening er 30% og matinntak 70% når det gjelder vektnedgang. Anonymkode: a9711...37b Heller 10/90. Anonymkode: bafc4...f55 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå