AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:04 #1 Skrevet torsdag kl. 18:04 Vi bygger nytt hus, og jeg vil være ekstra nøye med valgene mine. Det er tross alt ting man kjøper én gang og skal bruke i mange, mange år. Jeg vurderer Quooker i fargen Antique Brass. Den er utrolig fin, men er den egentlig verdt det? Anonymkode: 92f81...150
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:05 #2 Skrevet torsdag kl. 18:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi bygger nytt hus, og jeg vil være ekstra nøye med valgene mine. Det er tross alt ting man kjøper én gang og skal bruke i mange, mange år. Jeg vurderer Quooker i fargen Antique Brass. Den er utrolig fin, men er den egentlig verdt det? Anonymkode: 92f81...150 Ja helt klart. Anonymkode: 79db0...894
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:10 #3 Skrevet torsdag kl. 18:10 Hvis du velger Quooker fordi den er FIN kan jeg ikke helt forstå hvorfor du velger det… det hadde vært verdt hver krone her i heimen, men mest for å slippe vannkoker på benken, samt slippe den håpløse Sodastreamen… Anonymkode: 0098b...140 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:59 #5 Skrevet torsdag kl. 20:59 Jaa 😊 men jeg er mye mer glad for at jeg tok nedkjølt vann, enn kokende vann. Anonymkode: a788f...f4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå