AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #1 Skrevet 11. desember 2025 Hei! Jeg har nylig fått påvist nøtteallergi og forsøker å holde meg unna sjokolade med mulig spor av nøtter. Nå skal vi lage julekaker og jeg ønsker å lage noen med sjokolade. Dere andre med nøtteallergi/barn med alvorlig allergi bruker dere vanlig bakekakao fra Freia? Er den trygg? Og hva slags kokesjokolade bruker dere? Takker for alle svar og tips❤️ Anonymkode: dc36a...893
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #2 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg har nylig fått påvist nøtteallergi og forsøker å holde meg unna sjokolade med mulig spor av nøtter. Nå skal vi lage julekaker og jeg ønsker å lage noen med sjokolade. Dere andre med nøtteallergi/barn med alvorlig allergi bruker dere vanlig bakekakao fra Freia? Er den trygg? Og hva slags kokesjokolade bruker dere? Takker for alle svar og tips❤️ Anonymkode: dc36a...893 Vi holder oss ikke unna «spor av nøtter». Det står bare på pakken for sikkerhets skyld. Men om du føler deg tryggere uten det, så gjør du så klart det som er best for deg. Kos deg og vær forsiktig. 😊 Anonymkode: 12d93...847
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #3 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi holder oss ikke unna «spor av nøtter». Det står bare på pakken for sikkerhets skyld. Men om du føler deg tryggere uten det, så gjør du så klart det som er best for deg. Kos deg og vær forsiktig. 😊 Anonymkode: 12d93...847 Kan jeg spørre h or allergisk du/dere er? Jeg synes det er vanskelig å vite hvor forsiktig jeg må være. Anonymkode: dc36a...893
Daisy-love Skrevet 12. desember 2025 #4 Skrevet 12. desember 2025 https://oda.com/no/products/36766-dr-oetker-bakesjokolade-mork/? Denne skal være uten nøtter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå