AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Snart jul og da er det noen dager hvor jeg kunne tenke meg å møte folk i omtrent samme aldersgruppe (jeg er i midten av 40-årene). De fleste jeg kjenner er opptatt med sitt (familie), og mine barn skal være halve jula hos eksen. Altså førsteprioritet er en plass hvor det er «enkelt» å komme i kontakt med andre mennesker, og helst et sted hvor det ikke bare er 18 - 20 -åringer. Det trenger ikke å være et utested, det kan være en aktivitet. Anonymkode: 83e83...1d3
Snok1 Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Skyggesiden Bar har gjester som søker kontakt.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Smuget i Rosenkrantzgate Anonymkode: c80d1...bef
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smuget i Rosenkrantzgate Anonymkode: c80d1...bef De gikk da konk for flere år siden. Anonymkode: 3aa34...a44
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De gikk da konk for flere år siden. Anonymkode: 3aa34...a44 Gode gamle Suget ja, det var tider 😅 Anonymkode: 2894f...b12 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Sir Winston i Karl Johan. Pianobar, jeg setter meg rundt pianoet om jeg kommer alene, blir stort sett alltid kjent med noen, om ikke annet er det gøy å synge med av full hals 😄 Det er kanskje litt harry der, men det er morsomt. Ellers har jeg hørt at Proud Mary har et litt mer voksent klientell, og Eilerts, men det varierer veldig etter min erfaring. Noen sa at Storgata 26 er for voksne, men har aldri vært der. Anonymkode: f9cdd...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #7 Skrevet 5 minutter siden HørHør, kanskje? Musikkbar i Storgata 36G med stort sett voksent klientell. Anonymkode: 5ec85...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå