Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest mye om dette i siste tiden og det er akkurat det jeg har gjort nå i et år. Fikk bare et navn på det. Fungerer veldig bra, nesten ingen konflikter lenger. Min man tar mye mer ansvar og føler jo at noe er feil så han anstrenger seg mer, til ingen nytte da (men det trenger jeg ikke å si til han). Noen mer som slengt seg på «trenden». Hvis du ikke vet hva det er, kan du google eller spørre chatgpt.

Anonymkode: 878aa...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et fint liv å leve.. (ironisk)
Interesse, engasjement, vilje og følelser kan svinge i et forhold, og i livet generelt, men du har liksom bare slutta å bry deg? Lever i en slags "intenting betyr noe"-verden? Han kommer til å gå fra deg, men det er kanskje det du ønsker? Du bare vil ikke være den som er tøff nok til å si det?

Anonymkode: b5a28...b13

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som passiv-aggressivt tull. Hva med å være voksen og ta en prat med ham? Evt avslutte forholdet hvis det ikke funker lenger.

Anonymkode: a62da...e06

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor har du lest om dette. Er interessert

Anonymkode: 9b2ba...02e

Skrevet

Det er en annen måte å være uansvarlig på, så gratulerer med det.

Anonymkode: 1a4b5...82d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor gjør du det ikke bare slutt?

Anonymkode: e0b2e...16a

• Nyttig 2
Skrevet

Herregud, så umodent. Bare gjør det slutt, da, hvis du ikke vil være sammen med ham. Å drive med psykiske spill er helt på trynet.

Anonymkode: 787af...16b

• Nyttig 5
Skrevet

Det blir en kjempebra forhold hvis begge gjøre dette🙄 

Anonymkode: a6c3a...58a

Skrevet

Stakkars mannen din! Du mishandler han psykisk. La han være! Gå fra han! Dette er ikke bra for han eller sunt. Du kommer til å ødelegge psyken og sinnet hans! 

Anonymkode: 7e2d0...8cc

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Stakkars mannen din! Du mishandler han psykisk. La han være! Gå fra han! Dette er ikke bra for han eller sunt. Du kommer til å ødelegge psyken og sinnet hans! 

Hvordan tror du vi kom dit vi er nå i første hånd …. Han har seg selv å skylde. Dette er det som skjer da. Quiet quitting er å samle opp energi til å en gang gå, når barna er større og man ikke lenger trenger et hus med 4 rom, noe som er vanskelig i Oslo for single.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare google, det startet ikke Norge for å si det sånn. Eller enda heller spør chargpt så får du en ryddig forklaring 

Skrevet

Har lest mye om dette i siste tiden og det er akkurat det jeg har gjort nå i et år. Fikk bare et navn på det. Fungerer veldig bra, nesten ingen konflikter lenger. Min man tar mye mer ansvar og føler jo at noe er feil så han anstrenger seg mer, til ingen nytte da (men det trenger jeg ikke å si til han). Noen mer som slengt seg på «trenden». Hvis du ikke vet hva det er, kan du google eller spørre chatgpt.

Er det meg han snakker med da? Og på vei ut av døren der ;)

Anonymkode: 67a02...8d2

Skrevet

La han gå, ikke vær slem. Hva har han gjort deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La han gå, ikke vær slem. Hva har han gjort deg?

Jeg er ikke slem, kun uengasjert. Sånn som han vært i mange år. Han står fritt til å gå selv

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det meg han snakker med da? Og på vei ut av døren der ;)

Du kan få han, haha null stess om han ligger med deg, eller forlater meg for deg for den saks skyld heller. Hvis du liker left overs så bare spis

• Liker 1
Skrevet

Trodde dette var et jobb-fenomen, men ikke umulig det er overførbart til parforhold og…..? 🙄😅

Anonymkode: 1dedf...074

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort noe slikt med et familiemedlem hvis det teller. En som konstant pleide å tråkke på meg og som er dominerende i alle samtaler. Hvis han ringer meg f.eks så slipper jeg ikke til i det hele tatt i samtalen. Jeg klarte ikke håndtere dette lenger og uten å ha sagt så mye så har jeg trukket meg mer og mer unna bare. Nå er det bare kontakt når det absolutt er nødvendig og i noen av høytidene.

• Liker 2
Skrevet

Du kan få han, haha null stess om han ligger med deg, eller forlater meg for deg for den saks skyld heller. Hvis du liker left overs så bare spis

Haha han jeg snakker med er ikke noe leftovers ;)

Skrevet

Left overs er det aller beste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan tror du vi kom dit vi er nå i første hånd …. Han har seg selv å skylde. Dette er det som skjer da. Quiet quitting er å samle opp energi til å en gang gå, når barna er større og man ikke lenger trenger et hus med 4 rom, noe som er vanskelig i Oslo for single.

Det er psykisk vold uansett hvor fint du formulerer deg! Ingenting som heter "å samle energi"??? Tror du at man kan gå i 5 år å samle energi? Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt om. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...