AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #1 Skrevet 11. desember 2025 Kan du anbefale ett gaming headset? Som er wireless. Som er generelt kun for gaming. Er det nødvendig med Bluetooth til det eller er wireless nok? Jeg er helt grønn på det, aner ingenting men er en gave. Anonymkode: 8c27c...fae
Granskudd Skrevet 11. desember 2025 #2 Skrevet 11. desember 2025 Hvor gammel er personen som skal ha det og hvilken prisklasse tenker du deg? Trenger personen mikrofon? Tre eksempler kan være: Om personen er typ 8 - 13 ville jeg gått for noe med LED lys. For eksempel Logitech G522 Om det er til en voksen person ville jeg kanskje gått for noe mer diskret, for eksempel HyperX Cloud 3, eller Logitech G Astro
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #3 Skrevet 11. desember 2025 Granskudd skrev (2 timer siden): Hvor gammel er personen som skal ha det og hvilken prisklasse tenker du deg? Trenger personen mikrofon? Tre eksempler kan være: Om personen er typ 8 - 13 ville jeg gått for noe med LED lys. For eksempel Logitech G522 Om det er til en voksen person ville jeg kanskje gått for noe mer diskret, for eksempel HyperX Cloud 3, eller Logitech G Astro Personen er over 30 år. Mikrofon er ikke nødvendig men sikkert fint å ha. Jeg tenkte på hyperX cloud 3 men ser at den ikke har Bluetooth? Hvordan kobler den seg da på pcen?😬 Anonymkode: 8c27c...fae
Granskudd Skrevet 11. desember 2025 #4 Skrevet 11. desember 2025 HyperX Cloud kommer med bluetooth. Kopiert fra forhandler: Nøkkelspesifikasjon Type hodetelefoner Around-ear Vannresistent Nei Mikrofon Ja Plattformkompatibilitet PC Tilkobling Bluetooth Tilkobling (kablet eller trådløs) Trådløs Farge Flerfarget Vekt (g) 737
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #5 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personen er over 30 år. Mikrofon er ikke nødvendig men sikkert fint å ha. Jeg tenkte på hyperX cloud 3 men ser at den ikke har Bluetooth? Hvordan kobler den seg da på pcen?😬 Anonymkode: 8c27c...fae Jeg har ikke prøvd mange så kan ikke anbefale noe, men jeg kom inn for å si IKKE hyperx cloud 3 😂 forbanna dritt headset. Ikke kjøp det ihvertfall! Anonymkode: c65d9...6ca
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #6 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Personen er over 30 år. Mikrofon er ikke nødvendig men sikkert fint å ha. Jeg tenkte på hyperX cloud 3 men ser at den ikke har Bluetooth? Hvordan kobler den seg da på pcen?😬 Anonymkode: 8c27c...fae Hvis det ikke er nødvendig med mikrofon så ville jeg heller kjøpt vanlige hodetelefoner, kvaliteten på såkalte gaming headset er som regel ikke veldig bra. Uansett om du skal ha med mikrofon eller ikke og du vil kjøpe et med bluetooth så anbefaler jeg å kjøpe et som kan kobles til med kabel i tillegg, enten USB eller AUX. Anonymkode: 1e3f6...647 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #7 Skrevet 12. desember 2025 Audeze Maxwell, om det må være trådløse hodetelefoner med mikrofon? Ingenting annet du får tak i før jul (på elkjøp eller hvor enn du handler) anbefales i det hele tatt. "Gaming" hva som helst er generelt ikke verdt pengene men det er spesielt sant i audio Anonymkode: 0841f...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #8 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har ikke prøvd mange så kan ikke anbefale noe, men jeg kom inn for å si IKKE hyperx cloud 3 😂 forbanna dritt headset. Ikke kjøp det ihvertfall! Anonymkode: c65d9...6ca Hvorfor er det så rævva?😅 Anonymkode: 8eb7c...869
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #9 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Audeze Maxwell, om det må være trådløse hodetelefoner med mikrofon? Ingenting annet du får tak i før jul (på elkjøp eller hvor enn du handler) anbefales i det hele tatt. "Gaming" hva som helst er generelt ikke verdt pengene men det er spesielt sant i audio Anonymkode: 0841f...8b5 Det var en del over prisklassen jeg tenkte meg :p Anonymkode: 8eb7c...869
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå