AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:08 #1 Skrevet torsdag kl. 10:08 Riktig god førjul til deg 💞 Nå er det på tide med en ny runde lesninger. Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og vær så spesifikk du kan. Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop, danner grunnlaget for svaret du får. Tidligere har jeg fått spørsmål slik som "hvordan blir økonomien min?" og "hvordan kommer det til å gå med kjærligheten". Dette er interessante temaer! Men dessverre vil disse spørsmålene besvares altfor generelt. Bruk derfor litt ekstra tid til å formulere spørsmålet ditt, da får du mye mer tilbake🥰 Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser og det er viktig å vektlegge at jeg tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️ Betingelser for lesningen: -Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant/rising sign. -Svarer så mange jeg kan og avslutter tråden når kapasiteten er nådd. -Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn, månetegn og fødselsår for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også). -Ikke adgang til å stille oppfølgingsspørsmål i denne runden. (Skulle gjerne fulgt opp alle, men har begrenset kapasitet da jeg gjør dette på fritiden). Du som ønsker en lesning må skrive inn: -Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre. Slik finner du din ascendant og månetegn: For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her: Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net Moon Sign Calculator - BirthChart.net (For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du skrive dette i innlegget ditt. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får). Dette kan jeg ikke svare på: -Spørsmål knyttet til utroskap, økonomiske avgjørelser, sykdom, fødsler og død. -Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant. -Henvendelser som omfatter personer under 18 år. HUSK PÅ! Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant, og lytt til både fornuften og hjertet 💓 FORBEHOLD! En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning. Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰 Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙 Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹 Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt. Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 Gleder meg til å høre fra deg! -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:19 #2 Skrevet torsdag kl. 14:19 Hei! Det virker som "alt går galt" for meg i det siste, faktisk i økende grad de siste 20 årene. Både økonomi, helse, selvitillitt, fremtidshåp, venner og andre sosiale kontakter, bomiljø, arbeid og karriære og til og med interesser utenom er ting som har fått lide grundig mer og mer i livet mitt. Jeg lurer på om det er noen astrologiske konstellasjoner involvert som gjør ting vanskelig, og hvordan jeg evetuelt skal gripe det an for at det ikke skal "styre" meg i en for negativ retning. Altså, hva gjør jeg for å snu ting, hva er egentlig (grunn)problemet mitt? Født:1970 Stjernetegn: Tvilling Månetegn: Skytte Ascendant: Vekt Hilsen M. Anonymkode: a74ce...f6b 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:53 #3 Skrevet torsdag kl. 16:53 Jeg lurer på om du kan se noe om ny jobb eller nye/viktigere oppgaver i den jobben jeg har? Født: 1971 Stjernetegn: tvillingene Månetegn: vekten Ascedant: skytten Anonymkode: b3ce4...598 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:04 #4 Skrevet torsdag kl. 17:04 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre. 1983 Født i tvillingene. Månetegn vannmannen. Ascendant løven. 8 leo 29' - Jeg bega meg ut på et prosjekt som skal vare i ett års tid denne uken. Hvordan vil dette gå for meg? Anonymkode: 6b351...c81
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:05 #5 Skrevet torsdag kl. 17:05 -Fødselsår: 1990 -stjernetegn: skorpion -månetegn: steinbukken - ascendant: steinbukken -Kan du se om jeg får jobb og hva den vil innebære? Generelt om kjærlighet også? Takk Anonymkode: 630e7...7e7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:21 #6 Skrevet torsdag kl. 17:21 Ja takk🙂 Fødselesår 1975, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn vannmannen. Jeg lurer på om jeg er i det rette forholdet? Det er mye bra der, men også en del som skuffer meg og føles tungt på ulike måter. Jeg føler ikke han har så mye empati, skyldes det mangel på empati, eller manglende evne til å vise empati? Eller litt av begge deler? Vil dette alltid være et savn for meg i dette forholdet? Han er heller ikke sikker på om han vil vi skal flytte sammen på lengre sikt, men han vil likevel at det skal være oss to. Men jeg ønsker samboerskap om noen år. Ser du om vi komme til å flytte sammen, og om det vil bli bra? Jeg syns også han er litt dårlig på vise kjærlighet, jeg føler meg ikke elsket, men føler han er glad i meg da. Elsker han meg? Er det følelsene hans som ikke helt er der enda, eller igjen; manglende evne til å vise følelser og kjærlighet? Jeg har dessverre ikke hans astrologiske tegn. Også er jeg dessuten redd for å bli gjenkjent dersom jeg skrive både mitt og hans fødselsår og stjernetegn. Så jeg håper det går bra uten den infoen😊 Anonymkode: f3cda...7f8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:20 #7 Skrevet torsdag kl. 20:20 Hyggelig å se så mange interesserte🤩 Jeg starter på deres lesninger i morgen 🌟 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Hei alle Tvillinger i denne tråden🙂🙂 Jeg vil i forkant forberede dere på at en kommende periode som starter rundt slutten av mars 2026. Dere har kanskje merket litt til den allerede nå. Denne perioden påvirker alle stjernetegn, men det vil være spesielt sterkt og merkbart for Tvillingene og for Skytten i denne omgangen. Denne perioden vil vare i ca 6-7 år og kan oppleves som litt kaotisk og uforutsigbar. Mitt råd er å ikke stritte for mye imot. Det som presser seg frem nå, er klar for endring. Det er ikke noe å være redd for. Når vi omfavner alt det rare som skjer, så faller bitene på plass etter hvert😉 Tyrens tegn har nettopp gått igjennom denne perioden. (For dere som er interessert i teori så handler dette om Uranus sin transitt til planeten i dyrekretsen). Hvis du har en venn eller bekjent med soltegn, månetegn eller ascendant i Tyren, kan du kanskje se at det har skjedd massive endringer i deres liv de siste åtte årene og at de er i ferd med å få et slags resultat eller konklusjon nå i desember og mellom januar og tidlig mars 2026. Det er ikke slik at du vil oppleve de samme endringene i ditt liv, som Tyrene har opplevd i sine liv. Det vil være individuelt, der hvor transitten treffer og hvilke aspekter den gjør i ditt unike horoskop. Jeg går også igjennom denne transitten de neste årene, da jeg har mange plasseringer i Tvillingene. Jeg har valgt å se langt frem og forsøke å jobbe med endringer i livet, fremfor imot tematikken som dukker opp for meg. Personlig tror jeg ikke man får mer enn man kan klare. Så fatt mot🥰 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2025 den 15.19): Hei! Det virker som "alt går galt" for meg i det siste, faktisk i økende grad de siste 20 årene. Både økonomi, helse, selvitillitt, fremtidshåp, venner og andre sosiale kontakter, bomiljø, arbeid og karriære og til og med interesser utenom er ting som har fått lide grundig mer og mer i livet mitt. Jeg lurer på om det er noen astrologiske konstellasjoner involvert som gjør ting vanskelig, og hvordan jeg evetuelt skal gripe det an for at det ikke skal "styre" meg i en for negativ retning. Altså, hva gjør jeg for å snu ting, hva er egentlig (grunn)problemet mitt? Født:1970 Stjernetegn: Tvilling Månetegn: Skytte Ascendant: Vekt Hilsen M. Anonymkode: a74ce...f6b Hei M🌹 Hyggelig å se deg igjen, jeg husker deg fra en tidligere lesning, om jeg ikke tar feil✨ Det er en ting jeg ønsker at du tar med deg fra denne lesningen her og det er at det er ingen astrologiske aspekter eller planter eller transitter som styrer deg. Hvis du ønsker det så kan astrologi være et verktøy for å finne nye perspektiver og skaffe en dypere forståelse av hvordan vi takler livet🤩 Dette er ditt liv og du kan ta så mye eierskap til det du erfarer og opplever som du bare ønsker. Og jo mer eierskap du opplever å ha, desto større handlingsrom har du i dette livet. Det er i alle fall en filosofi jeg har, som jeg synes er verdifull å dele🕊️ Ja, det er helt klart begrensninger for alle mennesker og i ulike grader. Og derfor vi må jobbe ut ifra de forutsetningene vi har og jobbe med de utfordringene vi får på veien i livet. Nå er vi jo i en tråd hvor vi ser på livet og personlighet fra et astrologisk perspektiv. Og jeg vil gjerne få validere deg på at du har blitt pepret med utfordringer siden rett før du fylte 30 år💞 Og kanskje tidligere også, men i hovedsak har du gått igjennom en periode fra du var 28-30 år, hvor du fikk føle på en slags livs-lekse. Denne perioden går alle igjennom, men erfaringene er unike og bare du vet hva det betød for deg. Hvis du reflekterer over årene rett før og rett etter ca mars 2000, hva kommer opp for deg, hvordan taklet du det og hva gjorde du for å komme videre. Forsøk å nyansere for å se på detaljene versus det store bildet. Dette kan være nyttige spørsmål du kan stille deg selv for å komme mer i kontakt med dine livserfaringer. Og så over til nåtiden, det er her vi lever og viktig å forsøke å finne det som driver deg fremover til noe godt. Jeg har lyst til å utfordre deg på det du nevner som en negativ retning. Personlighetene våre er til en viss grad satt og vi må jobbe ut fra egenskapene våre og de vi er. Nå tar jeg en sjanse og antar at du er en snakkesalig person. Og foreslår at dette er kanskje en del av deg som du bruker for å ta kontroll i situasjoner. Det å bli hørt er veldig viktig for deg og kan bli intenst slik at andre kanskje opplever at du snakker til dem, i stedet for med dem. Ved å snakke på inn- og ut-pust, dominerer du samtalen og kanskje føler du at du forsikrer deg om at det ikke vil komme frem noe negativt om du bare holder det gående. For dersom det er slik at du tenker det verste -så kan nesten alle opplevelser føles negative. Som sagt tok jeg en sjanse nå. Og jeg tror også at du har en svært god evne til logisk tenkning og system-tenkning. Hvis du klarer å samle tanker og konsentrasjonen din, kan du oppleve å få et skarpt fokus på det du måtte ønske å plassere tankene dine på. Jeg tror dette kan være veien inn på en mer positiv og harmonisk retning i livet ditt🙂 Det kommer en periode nå på varighet over 6-7 år, som starter for fullt i slutten av mars 2026. Grip denne unike sjansen til å våge å se deg selv, din identitet, i et nytt perspektiv! Du kommer garantert til å få mange muligheter til dette. Jeg tror dette kan skje på to hovedområder i livet ditt: 1) Der du deler ansvaret for noe sammen med andre i relasjon eller økonomisk (banklån, privatlån, eiendom, arv). 2) Det kan hende du ser deg selv annerledes etter en reise eller at du får muligheten til å flytte til et sted som vil gjøre at du ser annerledes på deg selv og ditt liv. Ha et åpent sinn og bruk din kritiske sans når du tar viktige avgjørelser! Et godt å generelt råd for alle som har plasseringer i Tvillingens tegn er å lage en god rutine for hvordan du regulerer nervesystemet ditt og håndtering av rastløshet, for de neste 6-7 årene. Jeg avslutter med et sitat av Maya Angelou fra meg til deg: If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude Ønsker deg alt godt for 2026 og fremover💞 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.12.2025 den 17.53): Jeg lurer på om du kan se noe om ny jobb eller nye/viktigere oppgaver i den jobben jeg har? Født: 1971 Stjernetegn: tvillingene Månetegn: vekten Ascedant: skytten Anonymkode: b3ce4...598 Hei🌹 Det er mye på trappene for Tvillingene de neste årene, vil minne om at du gjør det lurt i å ta godt vare på nervesystemet ditt. Det er et generelt råd jeg gir til Tvillingenes tegn💞 Jeg tror det er størst sjanser for at du skaffer deg ny jobb. Det kan være at det skjer ganske raske endringer når det først setter i gang. Du har jo allerede dette i tankene, så det er mulig du merker noe til at det skjer endringer i jobb eller karriere allerede. Det er i slutten av mars 2026 at de store endringene setter i gang for deg. Høsten 2026 og høsten 2029 og mot våren 2030 er gunstige perioder for utvidelser av eksisterende oppgaver. Da er du kanskje på plass i ny jobb. Ønsker deg masse lykke til og håper det blir akkurat slik du vil trives best med🤩 Gøy å høre fra deg hvis det skulle klaffe neste år! -Silent Season 💫🤍 Anonymkode: cc882...946
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Ja, takk jeg ønsker astrologisk lesning. Fødselsår: 1977 Stjernetegn: Vekt Månetegn: Løve Ascendant: Kreps Kommer jeg noen gang til å få meg en snill og omtenksom kjæreste? Har vært alene i mange år etter dårlig forhold, men begynner å bli klar for noe nytt. Har fattet interesse for en mann, og lurer på om interessen er gjensidig. Vet dessverre ikke fødselsdatoen hans, kun at han er født i 1979. Hilsen meg... Anonymkode: c81a2...b17
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei alle Tvillinger i denne tråden🙂🙂 Jeg vil i forkant forberede dere på at en kommende periode som starter rundt slutten av mars 2026. Dere har kanskje merket litt til den allerede nå. Denne perioden påvirker alle stjernetegn, men det vil være spesielt sterkt og merkbart for Tvillingene og for Skytten i denne omgangen. Denne perioden vil vare i ca 6-7 år og kan oppleves som litt kaotisk og uforutsigbar. Mitt råd er å ikke stritte for mye imot. Det som presser seg frem nå, er klar for endring. Det er ikke noe å være redd for. Når vi omfavner alt det rare som skjer, så faller bitene på plass etter hvert😉 Tyrens tegn har nettopp gått igjennom denne perioden. (For dere som er interessert i teori så handler dette om Uranus sin transitt til planeten i dyrekretsen). Hvis du har en venn eller bekjent med soltegn, månetegn eller ascendant i Tyren, kan du kanskje se at det har skjedd massive endringer i deres liv de siste åtte årene og at de er i ferd med å få et slags resultat eller konklusjon nå i desember og mellom januar og tidlig mars 2026. Det er ikke slik at du vil oppleve de samme endringene i ditt liv, som Tyrene har opplevd i sine liv. Det vil være individuelt, der hvor transitten treffer og hvilke aspekter den gjør i ditt unike horoskop. Jeg går også igjennom denne transitten de neste årene, da jeg har mange plasseringer i Tvillingene. Jeg har valgt å se langt frem og forsøke å jobbe med endringer i livet, fremfor imot tematikken som dukker opp for meg. Personlig tror jeg ikke man får mer enn man kan klare. Så fatt mot🥰 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946 Oi, jeg er en tyr som virkelig har kjent på et liv som tar en annen retning enn planlagt i noen år nå. Endelig litt stabilitet i horisonten. Håper jeg. Det er vel mitt spørsmål. Vil jeg klare det jeg satt i gang og er det riktig vei jeg er på nå? Vil jeg finne tilbake til en ro og optimisme igjen? Født 1982, stjernetegn tyr, månetegn vannmann og ascendant skorpion. Anonymkode: 83339...bf9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, jeg er en tyr som virkelig har kjent på et liv som tar en annen retning enn planlagt i noen år nå. Endelig litt stabilitet i horisonten. Håper jeg. Det er vel mitt spørsmål. Vil jeg klare det jeg satt i gang og er det riktig vei jeg er på nå? Vil jeg finne tilbake til en ro og optimisme igjen? Født 1982, stjernetegn tyr, månetegn vannmann og ascendant skorpion. Anonymkode: 83339...bf9 Ps, hvordan bør jeg støtte mine tvillingvenner de neste årene hvis de skal gjennom en endring? Anonymkode: 83339...bf9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Født 1984 Stjernetegn Jomfru Månetegn Tyren Acendant Skorpion Når møter jeg kjærligheten på nytt? Anonymkode: 2b53a...d3e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Født 1989 Stjernetegn: vekten Måne: vekten Ascendant: vekten Hvordan blir det med jobb fremover? Ny jobb eller endringer i jobben? Anonymkode: 1fb8a...a50
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Riktig god kveld alle sammen! Hyggelig å se at så mange deltar i tråden🙏🤩 Jeg tar en pause nå og fortsetter på lesninger i morgen. Svarer løpende alle som skriver inn🌟 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Født 1982 stjernetegn skorpion acendant skorpion månetegn vekten -Vil neste år endre seg til det bedre når det gjelder relasjoner og jobb? Anonymkode: 98380...263
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Stjernetegn: jomfruen Månetegn: fisken Ascendant: Væren Fødselsår: 1985 Spørsmål: vi skal ha et ivf forsøk på nyåretet (5 i rekken nå) og jeg lurer rett og slett på alt du kan lese ut av det 🙏 Anonymkode: 0cf7a...908
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Født 1985 stjernetegn: tvillingene månetegn: Skytten ascendant: Løven Jeg har vært skikkelig dårlig å ta vare på meg selv og egen helse, prioritert alle mine nære og alt rundt meg før meg selv, og jeg har brukt sukker for å få energi, klare å slappe av, holde oppe humøret osv. Før kunne jeg spise alt jeg ville uten å legge på meg, men så møtte jeg på mange tøffe utfordringer på én gang, og plutselig la jeg på meg veldig mye. Der og da brydde jeg meg lite om det, men de senere årene har jeg trivdes mindre med meg selv og egen kropp, jeg kjenner at kilo og kosthold hemmer meg i hverdagen, og jeg ønsker jo å være et godt forbilde for mine barn. Jeg øver mye på å klare å slappe av, sette av tid til meg selv, og jeg har nylig deltatt på et kurs hvor man jobber med nervesystemet, men jeg får det bare ikke til lenge nok til at jeg får ønsket effekt av dette. Ser det ut som jeg endelig blir å klare å prioritere dette godt nok fremover til at jeg klarer å lykkes i å ta bedre vare på meg selvbiografi egen helse? Har du noen gode råd til hvordan jeg faktisk skal klare å få det til? Jeg kan jo mye, men får det ikke helt til i praksis.. Om du tar deg tid til å svare; tusen takk for at du tar deg tid til det. Anonymkode: 7d3bc...d86
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden Jeg har vært gjennom et vondt og turbulent forhold/brudd i 2-3 år nå. Jeg har blitt dypt såret, fikk selvtilliten knust. Han som nå er min eks, har begynt å nærme seg igjen, men forsiktig, ikke med noen store gester eller kjærlighetserklæringer eller unnskyldninger. Jeg vet jo han savner meg, og elsker meg. Men føler han bare vil være nesten mest en venn, ha meg der uten helt å velge meg. Kan du se hva som vil skje her, hva han egentlig vil med dette - og burde jeg i det hele tatt møte han? Født: 1984 Stjernetegn: Steinbukken Månetegn: Krepsen Ascendant: Løven Anonymkode: d646d...643
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå