AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #1 Skrevet i går, 10:08 Riktig god førjul til deg 💞 Nå er det på tide med en ny runde lesninger. Du bestemmer selv hva du vil spørre om, og vær så spesifikk du kan. Jo mer du konkretiserer det du vil vite noe om, blir lesningen tilsvarende fokusert og tydelig. Egenskapene som ligger i ditt horoskop, danner grunnlaget for svaret du får. Tidligere har jeg fått spørsmål slik som "hvordan blir økonomien min?" og "hvordan kommer det til å gå med kjærligheten". Dette er interessante temaer! Men dessverre vil disse spørsmålene besvares altfor generelt. Bruk derfor litt ekstra tid til å formulere spørsmålet ditt, da får du mye mer tilbake🥰 Husk at en lesning er ikke et fasitsvar på utfall eller resultater i ditt liv. Ingenting er sort-hvitt, alt har nyanser og det er viktig å vektlegge at jeg tror på at alle mennesker har fri vilje, et stort potensiale og medfølgende ansvar🕊️ Betingelser for lesningen: -Du må oppgi fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant/rising sign. -Svarer så mange jeg kan og avslutter tråden når kapasiteten er nådd. -Dersom du spør om tematikk innen kjærlighet, partnerskap eller samliv, skriver du inn stjernetegn, månetegn og fødselsår for den andre parten (stort pluss for deg hvis du har med ascendanten også). -Ikke adgang til å stille oppfølgingsspørsmål i denne runden. (Skulle gjerne fulgt opp alle, men har begrenset kapasitet da jeg gjør dette på fritiden). Du som ønsker en lesning må skrive inn: -Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre. Slik finner du din ascendant og månetegn: For å finne din ascendant, også kalt rising sign, må du vite klokkeslettet for når du ble født. Du kan kalkulere og finne ascendanten og månetegnet ditt her: Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net Moon Sign Calculator - BirthChart.net (For deg som vet de eksakte gradene for ascendanten din, kan du skrive dette i innlegget ditt. Det vil gi et mer komplekst og dynamisk bilde av ditt horoskop, som vil påvirke svaret du får). Dette kan jeg ikke svare på: -Spørsmål knyttet til utroskap, økonomiske avgjørelser, sykdom, fødsler og død. -Henvendelser som mangler stjernetegn, månetegn og ascendant. -Henvendelser som omfatter personer under 18 år. HUSK PÅ! Spør bare om ting du faktisk ønsker å høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant, og lytt til både fornuften og hjertet 💓 FORBEHOLD! En astrologisk lesning er ikke vitenskapelig forankret, og må betraktes som underholdning. Du har selv ansvar for deg selv og valgene du tar🥰 Mitt mål er å gi deg en lesning med kvalitet, og ettersom jeg gjør dette på fritiden kan svartiden variere🌙 Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹 Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt. Mitt ønske er å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 Gleder meg til å høre fra deg! -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Hei! Det virker som "alt går galt" for meg i det siste, faktisk i økende grad de siste 20 årene. Både økonomi, helse, selvitillitt, fremtidshåp, venner og andre sosiale kontakter, bomiljø, arbeid og karriære og til og med interesser utenom er ting som har fått lide grundig mer og mer i livet mitt. Jeg lurer på om det er noen astrologiske konstellasjoner involvert som gjør ting vanskelig, og hvordan jeg evetuelt skal gripe det an for at det ikke skal "styre" meg i en for negativ retning. Altså, hva gjør jeg for å snu ting, hva er egentlig (grunn)problemet mitt? Født:1970 Stjernetegn: Tvilling Månetegn: Skytte Ascendant: Vekt Hilsen M. Anonymkode: a74ce...f6b
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Jeg lurer på om du kan se noe om ny jobb eller nye/viktigere oppgaver i den jobben jeg har? Født: 1971 Stjernetegn: tvillingene Månetegn: vekten Ascedant: skytten Anonymkode: b3ce4...598
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ditt fødselsår -Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant -Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre. 1983 Født i tvillingene. Månetegn vannmannen. Ascendant løven. 8 leo 29' - Jeg bega meg ut på et prosjekt som skal vare i ett års tid denne uken. Hvordan vil dette gå for meg? Anonymkode: 6b351...c81
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden -Fødselsår: 1990 -stjernetegn: skorpion -månetegn: steinbukken - ascendant: steinbukken -Kan du se om jeg får jobb og hva den vil innebære? Generelt om kjærlighet også? Takk Anonymkode: 630e7...7e7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Ja takk🙂 Fødselesår 1975, stjernetegn løven, ascendant skorpionen, månetegn vannmannen. Jeg lurer på om jeg er i det rette forholdet? Det er mye bra der, men også en del som skuffer meg og føles tungt på ulike måter. Jeg føler ikke han har så mye empati, skyldes det mangel på empati, eller manglende evne til å vise empati? Eller litt av begge deler? Vil dette alltid være et savn for meg i dette forholdet? Han er heller ikke sikker på om han vil vi skal flytte sammen på lengre sikt, men han vil likevel at det skal være oss to. Men jeg ønsker samboerskap om noen år. Ser du om vi komme til å flytte sammen, og om det vil bli bra? Jeg syns også han er litt dårlig på vise kjærlighet, jeg føler meg ikke elsket, men føler han er glad i meg da. Elsker han meg? Er det følelsene hans som ikke helt er der enda, eller igjen; manglende evne til å vise følelser og kjærlighet? Jeg har dessverre ikke hans astrologiske tegn. Også er jeg dessuten redd for å bli gjenkjent dersom jeg skrive både mitt og hans fødselsår og stjernetegn. Så jeg håper det går bra uten den infoen😊 Anonymkode: f3cda...7f8
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Hyggelig å se så mange interesserte🤩 Jeg starter på deres lesninger i morgen 🌟 -Silent Season💫🤍 Anonymkode: cc882...946 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå