AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Mine barn(3 og 5) har hatt det forferdelige influensa-viruset. De har vært feberfrie siden i går, men jeg holder de hjemme til over helgen fordi jeg kan og fordi jeg vil la dem komme seg litt før de skal sendes i bhg hvor alt mulig av sykdom florerer nå. kan jeg ha de med i butikken? De hoster fortsatt en del, men er generelt sett i grei form så jeg tror at det de hoster er «rester» Anonymkode: 8ec1f...7e7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Du skriver ikke hvor lenge de har vært syk. Er det en uke siden de ble syk med influensa er de ikke smitteførende lenger. Anonymkode: 14632...e78 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Kommer an på hvor lenge de har vert syke. Anonymkode: d7abc...e30
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg har barn på 3 og 4, og de skal jo ha 24 feberfrie timer før barnehage igjen. Likevel tar jeg de med på kjøpesenter eller butikken den dagen de er feberfrie. De er ikke like tett oppå mennesker der som i barnehagen. En og annen gang har jeg kanskje tatt de med selv om de har feber også, men da er de jo i relativt god form for å i det hele tatt orke det, og ikke helt slått ut av tett nese og hoste i tillegg. Jeg er alene med to barn annenhver uke, og selv om jeg har et godt nettverk så kan de ikke stille opp hele tiden for småting. Hvis den ene er syk og den andre frisk så må jeg ha med den ene for å levere den andre. De vil ikke sitte i bilen alene, jeg vil ikke at de skal sitte i bilen alene, og jeg kan ikke forvente at besteforeldre sitter og passer barna mine hver morgen og ettermiddag over flere dager. Da holder vi heller litt avstand. Anonymkode: 62cfe...d92
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Tenker du om det er innafor mtp at du er vekke fra jobb med dem? Da tenker jeg at alle må ha mat, og det er klart du kan gå på butikken selv om du er hjemme fra jobb med sjuklingene dine. Anonymkode: 282a4...73b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Selvfølgelig. De kunne jo fint vært i barnehagen i dag. Anonymkode: 0f9b9...83b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden De har vært syke i en uke. TS. Anonymkode: 8ec1f...7e7
Anonyminal Skrevet 31 minutter siden #9 Skrevet 31 minutter siden Det kan du fint gjøre, da er de ikke smittsomme lenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå