Gå til innhold

Mann 34 som tenner på eldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er selv er mann på 35, men tenner på eldre kvinner. Gjerne 50, 60, 70+ 

Er det andre enn meg som gjør det? Er det kvinner i denne alderen som liker menn rundt alderen min? 
Hva syns folk om dette? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å ha kinks eller ha et avvikende tenningsmønster. De fleste har jo normale kinks som røff sex, analsex, trekant osv. Mens andre tenner på tissing, kle seg ut som dyr, eller ha sex med gamlinger. Noen tenner jo til og med på bilen sin, og har sex med den. 

Anonymkode: c92a0...f43

Skrevet

Jeg er 45 og kan godt like menn på rundt 30 for sex. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kjæresten min (50+) blir hele tiden kontaktet av menn på din alder som tenner ekstra på modne kvinner.

Du er ikke alene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i slutten av 40-årene og har opplevd mitt livs beste sex med menn på 28-30! 

Anonymkode: 0f581...c3c

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er i slutten av 40-årene og har opplevd mitt livs beste sex med menn på 28-30! 

Anonymkode: 0f581...c3c

Signeres !

Kv 50

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Yngre for eldre skrev (På 11.12.2025 den 9.02):

Er det andre enn meg som gjør det? Er det kvinner i denne alderen som liker menn rundt alderen min? 
Hva syns folk om dette? 

Mange eldre kvinner som liker sex med yngre menn. Da jeg var på din alder og singel hadde jeg flere kvinner mellom 65-75 som sexvenner. Var helt topp!

Anonymkode: 2a986...bf0

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hva syns folk om dette? 

Først: Du er helt normal som tenner på godt voksne kvinner.. Jeg har alltid tent på voksne kvinner, siden jeg var 22 år.
80 år er den eldste kvinnen jeg har hatt sex med.. og vet du hva? Sexen var like deilig som hun yngre på 40 år.. 
Hvis noen påstår det er løgn.. så må de jo prøve det først, før de uttaler seg😄
Men høy sexlyst, handler også om høy appetitt på kvinner.. så det er like normalt å ikke tenne på godt voksne kvinner.. 
Jeg kaller dette "Aldersforskjell-fetish", for det tenner meg ekstra. I tillegg er sex ikke annet enn å vise omsorg.. og jeg synes litt ekstra synd på kvinner som ikke har muligheten, eller som egentlig har gitt opp håpet på sex. 

Et godt eks:
I sommer var jeg hos en kvinne, som trengte hjelp til å koble opp tv til internett, det var hennes venninne som tipset meg. Hun koka kaffe og lagde noen skiver med nyrørt jordbær, det er de eldres måte å vise takknemlighet på.

Hun spurte hva jeg skulle ha for jobben? Neida.. jeg har jo allerede fått betaling, sa jeg. Vi pratet lenge, og vi pratet godt sammen. Jeg følte meg såpass vågal og trygg til å spørre: Hvorfor har du ikke en kjæreste du kan kysse på? Det hadde jeg gjordt, hvis jeg var i dine sko. Du er jo meget attraktiv også, sa valget har vært enkelt for min del!
Hun humret momentant.. hun følte seg smigret, det var ikke vanskelig å se. Vi fortsatte samtalen med samme tema, om nærhet og kos.. og hvor godt det gjorde med sjela.. hvor vanskelig det er å finne noen, men også så lett det er når samtalen først var tatt opp. Det er vel ei dørstokkmil, siden vi alle er for redd til å spørre.
Forresten.. koser du ikke med deg selv? Hun humret på ny.. joda, jeg koser meg, men det blir ikke det samme uten hudkontakt. Jeg måtte si meg enig.. og samtalen gikk over til hverdagslige ting igjen.

Jeg kan desverre ikke forlate deg uten en klem, sa jeg. Å jaa, selvfølgelig skal du få en klem.. jeg er veldig glad i klemmer. Det ble en tett og lang klem, ingen ville slippe taket. Vi så hverandre langt og lenge inn i øynene.. tusen takk for hjelpen🥰 Hun lignet veldig på denne emojien, hun glødde og så meget glad ut. Det tok bare 2 dager, så spurte hun om jeg kunne fikse noe småtteri.. Hun er 72 og ser ut som 62, men prater som om hun var 52 år.. De eldre er ikke som de eldre da jeg var ung, de er moderne og yngre til sinn.. Og dette gjenspeiler også sexen👏

TS.. Jeg vet ikke hvor mye du forstår deg på godt voksne kvinner, derfor skrev jeg dette, i tilfelle du trenger eks og inspirasjon.
En ting er iallefall sikkert: Dette fungere stort sett på alle kvinner 50-60-70+, du som er yngre må være litt vågal å spørre. Det finnes mange kvinner som drømmer om nærhet, kos og sex, men kvier seg fordi de ikke føler seg attraktiv nok. 
Siden du kjenner på denne tenningen, er det bare måten du går frem som kan hindre deg. Så ikke for vulgær, bare sånn åpen ærlighet om følelsene dine.. 
Jeg er ikke redd for at du lykkes👏

Siste: Drit i hva andre synes, hvis de ikke klarer å svare positivt.. De er mest sannsynlig svartsyk av misunnelse😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er vel ikke noe verre at noen menn liker eldre damer, som at noen damer liker eldre menn😊

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 23.10):

Mange eldre kvinner som liker sex med yngre menn. Da jeg var på din alder og singel hadde jeg flere kvinner mellom 65-75 som sexvenner. Var helt topp!

Anonymkode: 2a986...bf0

Hvor fant du disse kvinnene? 

Skrevet

Meld deg inn i et blanda kor. De trenger yngre menn i rekkene.  Flere er med på notene der av eldre single damer. 

Anonymkode: 07798...5ae

Skrevet

Hva syns folk om dette? 

Oppsøk en psykiater.

Anonymkode: 148d9...3d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Meld deg inn i et blanda kor. De trenger yngre menn i rekkene.  Flere er med på notene der av eldre single damer. 

Anonymkode: 07798...5ae

Tja, jeg får skryt over barryton-stemmen min så kanskje det var en ide. 

Elsker (å elske med)  eldre damer.

Anonymkode: 318e1...2ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

spørsmålet er hvor man får det kjemi klimaks til hverandre, det må være noe ekstra ordinært godt samfunn å leve i, som skaper den boosten

Anonymkode: cdfb1...8a7

Skrevet

Er selv en dame som er passert 60, har møt yngre menn helt ned på under 30. Tenker på hva er det som gjør oss eldre kvinner attraktive for unge menn. For meg har det vært kun positive opplevelser som gir meg energi og glede i en travel hverdag. Men alder er kun et tall, behov og nytelse har vi alle. For meg er det en behov for fysisk nytelse som betyr noe og hva er vel bedre enn å møte en ung og viril mann.

• Nyttig 1
Skrevet
Modent skrev (8 timer siden):

Er selv en dame som er passert 60, har møt yngre menn helt ned på under 30. Tenker på hva er det som gjør oss eldre kvinner attraktive for unge menn. For meg har det vært kun positive opplevelser som gir meg energi og glede i en travel hverdag. Men alder er kun et tall, behov og nytelse har vi alle. For meg er det en behov for fysisk nytelse som betyr noe og hva er vel bedre enn å møte en ung og viril mann.

Supert !   Du gir meg (og flere) håp for fremtiden.   👏👏👏  👍👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Modent skrev (9 timer siden):

Hyl ut om du er fra Drammensområdet 

Anonymkode: aaf61...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...