AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #1 Skrevet i går, 07:58 Har du noen gang blitt kåt på jobb? Av hva ble du kåt av og onanerte på jobb? Anonymkode: bcbbf...e55
AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #2 Skrevet i går, 09:25 Det er tilnærmet normalt at kvinner onanerer i kontorlandskapet Anonymkode: ee95b...f44 1 7 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #3 Skrevet i går, 09:42 Nei, jeg blir så oppslukt av jobb at jeg ikke rekker å tenke på andre ting. Anonymkode: 499ae...2e9
AnonymBruker Skrevet i går, 09:49 #4 Skrevet i går, 09:49 Jeg har vært "kåt på jobb" en eneste gang i hele mitt liv. Da var jeg høygravid, sykt sliten og av en eller annen grunn så ble jeg tent av at den ene mannen på jobb var så sykt snill mot meg. Gikk på toalettet rett før pausen, gnikka litt (om man kan si det så vulgært), vaska hender og gikk for å spise lunsj. Aldri skjedd før eller etter. Anonymkode: feb71...046
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #5 Skrevet i går, 10:01 Nei. Aldri. Tenker ikke på sex når jeg er på jobb 😂 Anonymkode: 3e8a8...d14 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:04 #6 Skrevet i går, 10:04 Det må være det siste jeg er på jobb. Anonymkode: 5c173...71d
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #8 Skrevet i går, 10:07 Har skjedd meg en del ganger egentlig. Har vel vært perioder hvor det er rolig på jobb og tid til at tankene flyr. Har kontorjobb. Og har onanert på toalettet et par ganger. Har fortiden (dessverre) et lite crush i et på jobb og når jeg ser han kan jeg kjenne meg litt tent og fantasere om han Anonymkode: b5fe2...65a
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #9 Skrevet i går, 10:07 Har onanert på jobb, ja. Flere ganger. På overtid når jeg vet jeg er alene. Blir opphisset av å tenke på å onanere på jobb, fordi at det på en måte er "ulovlig". Anonymkode: 611c8...39f 1
Langline Skrevet i går, 10:19 #11 Skrevet i går, 10:19 Ikke vanlig når jeg er på kontoret, men på hjemmekontor skjer det ofte..
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #12 Skrevet i går, 11:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har onanert på jobb, ja. Flere ganger. På overtid når jeg vet jeg er alene. Blir opphisset av å tenke på å onanere på jobb, fordi at det på en måte er "ulovlig". Anonymkode: 611c8...39f Er det overtidsbetalingen som gjør deg kåt? Anonymkode: ee95b...f44 1 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:38 #13 Skrevet i går, 11:38 Absolutt ikke. Har en veldig usexy jobb, pleier på sykehjem. Anonymkode: b3a2a...ec8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:42 #15 Skrevet i går, 11:42 for flere år siden jobbet jeg med en fyr, jeg vet ikke en gang hvorfor, men kroppen min responderte helt vilt på han! Om vi var i møter klarte jeg nesten ikke å fokusere for jeg kunne tenkt meg å bare hoppet på han og tatt han i møtet, der og da. Det ble med fantasien og jeg byttet etterhvert jobb. Har aldri før eller senere vært med på at kroppen min har respondert slik på en mann. Jeg var ikke forelsket eller noe - bare veldig instiktivt lyst. Anonymkode: c8857...137
Lurendreieren Skrevet i går, 11:42 #16 Skrevet i går, 11:42 (endret) Som en som leverer varer kan jeg bekrefte at en del kvinner blir kåte på jobb. Spesielt om de er 10 år eller mer eldre enn meg. 🤭I det aldersspennet er jeg en populær mann hvis jeg kommer med smil, er høflig og gjør så god jobb jeg kan. Endret i går, 11:42 av Lurendreieren
AnonymBruker Skrevet i går, 12:29 #17 Skrevet i går, 12:29 Lurendreieren skrev (46 minutter siden): Som en som leverer varer kan jeg bekrefte at en del kvinner blir kåte på jobb. Spesielt om de er 10 år eller mer eldre enn meg. 🤭I det aldersspennet er jeg en populær mann hvis jeg kommer med smil, er høflig og gjør så god jobb jeg kan. Det at vi kvinner blir glad når noen smiler, er høflig og gjør en god jobb, betyr ikke alltid at vi blir kåte. Det er nok heller sjelden Anonymkode: b3a2a...ec8 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:17 #18 Skrevet i går, 14:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det overtidsbetalingen som gjør deg kåt? Anonymkode: ee95b...f44 Leseforståelse er kanskje ikke din sterkeste side... Anonymkode: 611c8...39f 3
AnonymBruker Skrevet i går, 14:25 #19 Skrevet i går, 14:25 Har man sex på jobb så er man prostituert. Sjefen burde da få sparken, selv om sjefen ikke er med på det, grunnet at sjefen gir deg lønn, som da er ulovlig. Anonymkode: 622d8...ce7 1
Snabeltann Skrevet i går, 14:28 #20 Skrevet i går, 14:28 Nei. Er lærer, ville vært meget upassende! 🤯 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå