AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:45 #1 Skrevet torsdag kl. 05:45 Leiter og leiter, men finner liksom ikke de jeg har lyst på. VIl ha lav hæl, og jeg har smale ankler, så de kan ikke være for vide. Vil de skal være svart eller brun, skinn. pris ingen betydning. tenker å bruke de både til bukse og kjoler. Blir glad for konkrete tips Anonymkode: 4ab35...e12
exictence Skrevet torsdag kl. 05:54 #2 Skrevet torsdag kl. 05:54 Denne er dyr, da. Men jeg elsker Bubetti. https://bubetti.dk/products/818
Roci Skrevet torsdag kl. 07:13 #3 Skrevet torsdag kl. 07:13 Jeg synes disse fra Steve Madden er fine, og passer bedre til kjoler pga litt høyere skaft: Eller så har du jo denne fra Vagabond, som er ganske populær. Strengt tatt ikke en chelseaboot, men veldig fin og elegant på foten:
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:31 #4 Skrevet torsdag kl. 08:31 Roci skrev (1 time siden): Jeg synes disse fra Steve Madden er fine, og passer bedre til kjoler pga litt høyere skaft: Eller så har du jo denne fra Vagabond, som er ganske populær. Strengt tatt ikke en chelseaboot, men veldig fin og elegant på foten: tusen takk likte den første da jeg liker rund tupp. trenger ikke akkurat være chelseaboots...:) ts Anonymkode: 4ab35...e12 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:18 #5 Skrevet torsdag kl. 16:18 Se på Wonder sine på Boozt Anonymkode: f1043...f7f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:14 #6 Skrevet torsdag kl. 17:14 De kommer også i sort. Anonymkode: fcdd3...c65
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:27 #7 Skrevet torsdag kl. 18:27 De koster litt, men synes RM Williams har fine Chelsea boots Anonymkode: 6795b...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå