AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Tenker på den julepynten som kommer med led-lys som går på batteri. Om de slås på daglig, eller om det bare er litt nå og da igjennom julen? Og om dere har dem på hele tida: hvor ofte må dere bytte batteri? Anonymkode: 41fc4...a98
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Jeg har ingenting med batteri, men jeg har lykter på ledd i trær og hagen. De er på hele tiden. Lyslyktene med levende lys tenner vi hver kveld her hjemme, men vi går ikke fra dem brennende. Anonymkode: 632f1...fb3 3
Bombasi Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg har alt av LED-lys påskrudd hver kveld. Jeg pynter jo for min egen del for jeg vil ha det koselig, og ikke for andres del. Bytter batteri hver 2. uke ca. Det går noen pakker med batteri i løpet av vinteren. Endret 10 timer siden av Bombasi 7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Har det på hver kveld. Men ikke når jeg ikke er hjemme, og ikke på natten. Anonymkode: 45b93...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tenker på den julepynten som kommer med led-lys som går på batteri. Om de slås på daglig, eller om det bare er litt nå og da igjennom julen? Og om dere har dem på hele tida: hvor ofte må dere bytte batteri? Anonymkode: 41fc4...a98 Har de på 24/7 og må bytte etter 7-14 dager. Batteriene varer lengre nå fordi det er så mildt. Hadde det vært -16 grader så tror jeg at jeg hadde måttet velge noe annet Anonymkode: c7ec2...3e7 1
Tubaluba Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på den julepynten som kommer med led-lys som går på batteri. Om de slås på daglig, eller om det bare er litt nå og da igjennom julen? Og om dere har dem på hele tida: hvor ofte må dere bytte batteri? Anonymkode: 41fc4...a98 Orker ikke å bytte batteri så ofte, så slår de av og på etter lyst og behov. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Har det på hver kveld, kjøpt en del ting med timer. Og kun LED. Noen ting må byttes på en gang gjennom julen, andre ikke. Går en hundrelapp eller to på batterier, tåler det 😁 koselig med julelys 🥰 Anonymkode: 100d0...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Her tennes kun julelysene på julaften. Vi lar de skinne noen timer til barnas og gjestenes forlystelse, så blåser vi de ut når vi legger oss. Så går vi tilbake til parafinlampene 1 juledag, det er jo så meget mindre stress. Anonymkode: 09256...012 1
Arkana Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden De slås på hver dag uavhengig om vi har gjester eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Pynte for oss som bor her ikke for andre så her kommer selvsagt alt på hver dag. Det som er ute er på døgnet rundt. Anonymkode: a6916...eba 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Daglig nå i desember i alle fall. Anonymkode: a558b...c83 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Alt her hjemme står på hele tiden, også nå når vi var på reise et-par dager. Men har lite som går på batteri, da. Ser et-par av de tingene har gått, så tar nok en runde og bytter i helgen. Anonymkode: a528c...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Alt skrus på når vi er hjemme om ettermiddagene. Noen innelys står på hele tiden, alle utelysene står på fra november til februar. Anonymkode: 7eaac...e83 1
enkefru Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Bombasi skrev (8 timer siden): Jeg har alt av LED-lys påskrudd hver kveld. Jeg pynter jo for min egen del for jeg vil ha det koselig, og ikke for andres del. Bytter batteri hver 2. uke ca. Det går noen pakker med batteri i løpet av vinteren. Samme her! Men har ikke helt oversikten over hyppigheten av batteribyttene 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå