Kryneren Skrevet onsdag kl. 21:56 #1 Skrevet onsdag kl. 21:56 Tenker dere at nakenhet har en verdi i seg selv, ikke bare fordi man skal ha sex? Er det naturlig å gå naken hjemme eller i og rundt hytta, for eksempel?
Trolltunge Skrevet onsdag kl. 21:58 #2 Skrevet onsdag kl. 21:58 Veldig deilig å gå naken synes jeg, men vi gjør det kun der vi er helt alene på et fjell, ved hytta og lignende. Ønsker ikke tilskuere. 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:58 #3 Skrevet onsdag kl. 21:58 Jeg er såpass mye naken at mannen sa: Jeg syns det er mer spennende når du har på deg sexy undertøy jeg:) Anonymkode: 0e364...9ef 3
Mardina Skrevet onsdag kl. 22:02 #4 Skrevet onsdag kl. 22:02 Kryneren skrev (3 minutter siden): Tenker dere at nakenhet har en verdi i seg selv, ikke bare fordi man skal ha sex? Er det naturlig å gå naken hjemme eller i og rundt hytta, for eksempel? For en som ikke liker sin egen kropp på noen måte, så er det fullstendig uaktuelt å gå rundt naken hjemme/hos kjæresten. Jeg synes t.o.m det er ukomfortabelt å være naken under sex. Derfor har jeg ofte på meg en natt-skjorte når vi har sex. Håpet er å bli komfortabel med min egen kropp etter hvert, men det er ikke gjort i løpet av en dag... 6
Kryneren Skrevet onsdag kl. 22:04 Forfatter #5 Skrevet onsdag kl. 22:04 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er såpass mye naken at mannen sa: Jeg syns det er mer spennende når du har på deg sexy undertøy jeg:) Anonymkode: 0e364...9ef Et eksempel på at antydning kan være vel så pirrende som total nakenhet 😃 1 1
Kryneren Skrevet onsdag kl. 22:07 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl. 22:07 Mardina skrev (2 minutter siden): For en som ikke liker sin egen kropp på noen måte, så er det fullstendig uaktuelt å gå rundt naken hjemme/hos kjæresten. Jeg synes t.o.m det er ukomfortabelt å være naken under sex. Derfor har jeg ofte på meg en natt-skjorte når vi har sex. Håpet er å bli komfortabel med min egen kropp etter hvert, men det er ikke gjort i løpet av en dag... Nei, det er nok en lengre prosess. Det skjønner jeg. Men alle trenger ikke gjøre likt eller like det samme. Men håper du blir mer komfortabel med din egen kropp etter hvert ja.💕
Mardina Skrevet onsdag kl. 22:10 #7 Skrevet onsdag kl. 22:10 Kryneren skrev (1 minutt siden): Nei, det er nok en lengre prosess. Det skjønner jeg. Men alle trenger ikke gjøre likt eller like det samme. Men håper du blir mer komfortabel med din egen kropp etter hvert ja.💕 Takk ❤️ Det håper jeg også. 1
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 22:11 #8 Skrevet onsdag kl. 22:11 Jeg elsker å være naken. Føler meg fri 🙌 3 2
Trolltunge Skrevet onsdag kl. 22:12 #9 Skrevet onsdag kl. 22:12 Mardina skrev (5 minutter siden): For en som ikke liker sin egen kropp på noen måte, så er det fullstendig uaktuelt å gå rundt naken hjemme/hos kjæresten. Jeg synes t.o.m det er ukomfortabelt å være naken under sex. Derfor har jeg ofte på meg en natt-skjorte når vi har sex. Håpet er å bli komfortabel med min egen kropp etter hvert, men det er ikke gjort i løpet av en dag... Å gå naken når du et alene kan jo være et skritt på veien dit. Å gå på nudiststrand også. Ingen krav om å være naken der, men man ser jo kropper i alle fasonger, og da blir man gjerne mer komfortabel med egen kropp. Da jeg hadde det litt slik var det en herlig spansk familie som satte meg på andre tanker. De var ikke nakne, men toppløse var samtlige kvinner av 3-4 generasjoner. Unge som gamle, tynne som tykke. Jeg satt og kikket diskré og imponert på dem, og slo fast at uansett alder eller kilo synes jeg kvinnekroppen er vakker. Puff sa det, og mine komplekser forduftet. 1 3
Bombasi Skrevet onsdag kl. 22:13 #10 Skrevet onsdag kl. 22:13 Synes det er veldig deilig å være naken med ei i senga, på badet og gjerne i sofaen sammen under et pledd for å se film/serie, altså at nakenhet og kos henger tett sammen. Men å trave naken rundt hjemme bare for å gjøre det er ikke viktig eller ønskelig fra min side. Det nærmeste er at t-skjorta blir kledd av fordi det er varmt og jeg bedriver husarbeid o.l. 2
Mardina Skrevet onsdag kl. 22:17 #11 Skrevet onsdag kl. 22:17 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Å gå naken når du et alene kan jo være et skritt på veien dit. Å gå på nudiststrand også. Ingen krav om å være naken der, men man ser jo kropper i alle fasonger, og da blir man gjerne mer komfortabel med egen kropp. Da jeg hadde det litt slik var det en herlig spansk familie som satte meg på andre tanker. De var ikke nakne, men toppløse var samtlige kvinner av 3-4 generasjoner. Unge som gamle, tynne som tykke. Jeg satt og kikket diskré og imponert på dem, og slo fast at uansett alder eller kilo synes jeg kvinnekroppen er vakker. Puff sa det, og mine komplekser forduftet. Joda, jeg vet det. Grunnen til at jeg ikke liker kroppen min er et resultat av en oppvekst med en mor som benyttet mange anledninger til å fortelle at jeg var feit og måtte gå ned i vekt. Det var nesten ikke grenser for hva hun var villig til å gjøre for å få meg ned i vekt.... Og hun brydde seg ikke om jeg ikke likte det. Hun døde i 2004, men tingene hun sa og gjorde sitter fortsatt i meg.... 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:32 #12 Skrevet onsdag kl. 22:32 Jeg ble kjæreste med min ektemann da jeg var 16 år(er 26 i dag), men var seksuelt aktiv fra jeg var 14. ektemannen min er den eneste som har sett meg naken. Da jeg hadde sex før jeg ble med han var jeg alltid delvis påkledd. jeg går naken rundt i huset av og til, etter dusj på kvelden for eksempel eller fra jeg våkner og den tiden det tar å komme seg i dusjen osv. gjorde det mye mer før, men nå begynner barna å bli så store at jeg heller vil ha på klær ja.. hahaha. Så ja, jeg vil si at nakenhet er veldig intimt for meg, og det er kun 1 som har sett meg naken. Anonymkode: 1ccc8...c8b 1
Snok1 Skrevet onsdag kl. 22:54 #13 Skrevet onsdag kl. 22:54 Elsker å være naken. Definitiv bonus om jeg blir sett. 1
Trolltunge Skrevet onsdag kl. 23:11 #14 Skrevet onsdag kl. 23:11 Mardina skrev (52 minutter siden): Joda, jeg vet det. Grunnen til at jeg ikke liker kroppen min er et resultat av en oppvekst med en mor som benyttet mange anledninger til å fortelle at jeg var feit og måtte gå ned i vekt. Det var nesten ikke grenser for hva hun var villig til å gjøre for å få meg ned i vekt.... Og hun brydde seg ikke om jeg ikke likte det. Hun døde i 2004, men tingene hun sa og gjorde sitter fortsatt i meg.... Forstår bedre enn jeg skulle ønske, for de tingene de som liksom skal elske deg under oppvekst sier brenner seg inn, men jeg håper at du klarer å kaste det av deg etterhvert. ❤️ 2
Kryneren Skrevet onsdag kl. 23:45 Forfatter #15 Skrevet onsdag kl. 23:45 Trolltunge skrev (32 minutter siden): Forstår bedre enn jeg skulle ønske, for de tingene de som liksom skal elske deg under oppvekst sier brenner seg inn, men jeg håper at du klarer å kaste det av deg etterhvert. ❤️ Samme her. Det må gjerne en solid motvekt til. Håper du får oppleve det. 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 00:14 #16 Skrevet torsdag kl. 00:14 Trolltunge skrev (1 time siden): Forstår bedre enn jeg skulle ønske, for de tingene de som liksom skal elske deg under oppvekst sier brenner seg inn, men jeg håper at du klarer å kaste det av deg etterhvert. ❤️ Jeg håper også det, men det vil nok fortsatt ta litt tid..... 😔 2
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl. 03:43 #17 Skrevet torsdag kl. 03:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er såpass mye naken at mannen sa: Jeg syns det er mer spennende når du har på deg sexy undertøy jeg:) Anonymkode: 0e364...9ef Jo enig med mannen din.. spenning gir tenning👏 Nakenhet blir for "enkelt"🤫 3 1
911 Skrevet torsdag kl. 09:40 #18 Skrevet torsdag kl. 09:40 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er såpass mye naken at mannen sa: Jeg syns det er mer spennende når du har på deg sexy undertøy jeg:) Anonymkode: 0e364...9ef Det sier min kone til meg også Jeg går ikke ofte naken bare for å være naken, men elsker nakenhet når det er naturlig. Vi besøker alltid nudiststrender i "Syden". Dessverre er det ikke så mange her nord, men det skjer at vi er helt nakne på stranden når det er mulig. 2
Soft mann Skrevet torsdag kl. 10:22 #19 Skrevet torsdag kl. 10:22 Mardina skrev (12 timer siden): For en som ikke liker sin egen kropp på noen måte, så er det fullstendig uaktuelt å gå rundt naken hjemme/hos kjæresten. Jeg synes t.o.m det er ukomfortabelt å være naken under sex. Derfor har jeg ofte på meg en natt-skjorte når vi har sex. Håpet er å bli komfortabel med min egen kropp etter hvert, men det er ikke gjort i løpet av en dag... Uff så trist å høre. har dere vert kjærester lenge?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:44 #20 Skrevet torsdag kl. 10:44 Kryneren skrev (12 timer siden): Tenker dere at nakenhet har en verdi i seg selv, ikke bare fordi man skal ha sex? Er det naturlig å gå naken hjemme eller i og rundt hytta, for eksempel? Jeg elsker å gå rundt naken i hjemmet. Og elsker å se mannen naken, men han er ikke komfortabel med å være naken utenom soving med meg eller sex. Er glad for at han går med på å sove naken med meg. Men utendørs vil jeg ikke nære naken. Anonymkode: b9c31...e06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå