Gå til innhold

Ensom, vil bare bli elsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer meg selv gang på gang at om en mann liker meg og blir glad i meg, så vil jeg få det bra med meg selv.. Skjønner at det ikke funker sånn men allikevel går jeg i fella gang på gang. Jeg er bare så ensom og trist og blir altfor opphengt i en mann om han gir meg oppmerksomhet 

Anonymkode: 17db7...300

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist å lese. Er du avhengig av oppmerksomheten?

Dette kan du klare å snu ved å jobbe med deg selv. Du må bli glad i deg selv kjære deg ❤️ Det er veien til lykke.

Sender deg en stor klem :klem3:

Skrevet
Strigiformes skrev (7 minutter siden):

Dette var trist å lese. Er du avhengig av oppmerksomheten?

Dette kan du klare å snu ved å jobbe med deg selv. Du må bli glad i deg selv kjære deg ❤️ Det er veien til lykke.

Sender deg en stor klem :klem3:

Takk! Snill du er <3 Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk! Snill du er ❤️ Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. 

Du trenger ikke oppmerksomhet fra menn.

Start med terapi og lær å elske deg selv først.

Anonymkode: 2a71b...149

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk! Snill du er ❤️ Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. 

Jeg forstår. Det høres tøft ut. Da må du øve deg på å gi det til deg selv istedet. Det er en øvelse det og.

Si til deg selv: "Dette gjør jeg for meg selv fordi jeg fortjener det"

• Liker 1
Skrevet

Du må jobbe med deg selv, helst hos psykolog, og bli komfortabel med å være alene og ikke trenge oppmerksomhet av menn. Slik du holder på nå vil du alltid havne hos menn som bare vil utnytte deg. 

Anonymkode: 5c3bf...39a

• Liker 1
Skrevet

Du trenger slettes ikke menn. For noe tull. 

Begynn å investere i deg selv. Ta vare på deg. Hva liker du å gjøre? 

Anonymkode: 4417b...297

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...