AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #1 Skrevet 10. desember 2025 Jeg lurer meg selv gang på gang at om en mann liker meg og blir glad i meg, så vil jeg få det bra med meg selv.. Skjønner at det ikke funker sånn men allikevel går jeg i fella gang på gang. Jeg er bare så ensom og trist og blir altfor opphengt i en mann om han gir meg oppmerksomhet Anonymkode: 17db7...300 1
Strigiformes Skrevet 10. desember 2025 #2 Skrevet 10. desember 2025 Dette var trist å lese. Er du avhengig av oppmerksomheten? Dette kan du klare å snu ved å jobbe med deg selv. Du må bli glad i deg selv kjære deg ❤️ Det er veien til lykke. Sender deg en stor klem
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #3 Skrevet 10. desember 2025 Strigiformes skrev (7 minutter siden): Dette var trist å lese. Er du avhengig av oppmerksomheten? Dette kan du klare å snu ved å jobbe med deg selv. Du må bli glad i deg selv kjære deg ❤️ Det er veien til lykke. Sender deg en stor klem Takk! Snill du er <3 Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. Anonymkode: 17db7...300 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #4 Skrevet 10. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk! Snill du er ❤️ Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. Anonymkode: 17db7...300 Du trenger ikke oppmerksomhet fra menn. Start med terapi og lær å elske deg selv først. Anonymkode: 2a71b...149 2 3
Strigiformes Skrevet 10. desember 2025 #5 Skrevet 10. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk! Snill du er ❤️ Ja, etter en oppvekst med for lite kjærlighet og oppmerksomhet prøver jeg å dekke det med oppmerksomhet fra menn. Spesielt de som er litt utilgjengelige.. Anonymkode: 17db7...300 Jeg forstår. Det høres tøft ut. Da må du øve deg på å gi det til deg selv istedet. Det er en øvelse det og. Si til deg selv: "Dette gjør jeg for meg selv fordi jeg fortjener det" 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #6 Skrevet 10. desember 2025 Du må jobbe med deg selv, helst hos psykolog, og bli komfortabel med å være alene og ikke trenge oppmerksomhet av menn. Slik du holder på nå vil du alltid havne hos menn som bare vil utnytte deg. Anonymkode: 5c3bf...39a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #7 Skrevet 11. desember 2025 Du trenger slettes ikke menn. For noe tull. Begynn å investere i deg selv. Ta vare på deg. Hva liker du å gjøre? Anonymkode: 4417b...297 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå