AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Ja. Og hadde jeg sett åpenbar bordellvirksomhet der hadde jeg kontaktet politiet. Anonymkode: 9cf9b...d28 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Ja, hvorfor ikke? Meld politiet om du er bekymret. Anonymkode: 7ee70...2d6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Ja, det hadde ikke vært noe problem. Anonymkode: c7392...bea 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Det har jeg gjort og så kunder kun sent om kvelden. Plaget ikke meg eller min tenåringssønn Anonymkode: c163d...863
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Bor kanske 100 m unna et shady thaimassasje sted. Det er ikke sånn at andre som går forbi på gaten utenfor får uønsket oppmerksomhet eller noe sånt. Har jo ikke noe bevis for hva som evt skjer der inne heller selv om jeg tenker mitt med tanke på beliggenheten og bygget tildelte vinduer osv Anonymkode: 10479...731
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Det er mulig å ringe politiet og gi tips, ellers oppstår problemene først når dere har samme inngang som stedet. Snakker av erfaring. Anonymkode: 8f646...806 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mulig å ringe politiet og gi tips, ellers oppstår problemene først når dere har samme inngang som stedet. Snakker av erfaring. Anonymkode: 8f646...806 Ja jeg har ikke samme inngang som stedet . Ser for meg at det er mer ubehagelig ja. Jeg hadde kontaktet politiet hvis jeg hadde hatt noe mer enn «her er et thaimassasje sted med tildekkede vinduer og de få kundene er menn. « føler ikke helt at det nok til at politiet gjør noen når jeg ikke har noe mer enn dette. Anonymkode: 10479...731
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja jeg har ikke samme inngang som stedet . Ser for meg at det er mer ubehagelig ja. Jeg hadde kontaktet politiet hvis jeg hadde hatt noe mer enn «her er et thaimassasje sted med tildekkede vinduer og de få kundene er menn. « føler ikke helt at det nok til at politiet gjør noen når jeg ikke har noe mer enn dette. Anonymkode: 10479...731 Har du ikke samme inngang og mer opplysninger, tror jeg dette bør gå fint. De er folk som alle andre og vil gjerne holde på med sitt uforstyrret. Anonymkode: 8f646...806
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Hva har to tenåringsdøtre med saken å gjøre? Anonymkode: 4bc10...5e7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva har to tenåringsdøtre med saken å gjøre? Anonymkode: 4bc10...5e7 Kanskje de kan høre all stønningen som kommer nedenfra. Anonymkode: 9cf9b...d28
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Som alenemor? 100%!! jeg ville tatt bilder av alle menn som gikk ut og inn derfra, sørget for å få med meg reg.nr på bilen, søkt opp, funnet ut om mannen var gift eller ikke. om mannen var gift ville jeg easy ha konfrontert mannen med forlag om en deal. jeg hører det er tøft å være alenemor om dagen, så å bo ved siden av et massasjestudio høres perfekt ut! jeg kødder ikke bittelitt en gang Anonymkode: ef7ca...636
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå