Gå til innhold

Trenger råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har akkurat vært hos legen og fått beskjed om at det er funnet en forandring i urinblæren min. Legen sier at den er overflatisk og snill,, men at den likevel må fjernes ved en operasjon.Jeg kjenner at jeg er veldig redd og bekymret nå, og skulle gjerne hørt fra noen som har vært gjennom noe lignende.

Hvordan opplevde dere operasjonen? Hvordan var tiden etterpå?

Alle erfaringer – store eller små – tas imot med stor takk. ❤️

Anonymkode: 51a71...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring fra andre siden. Slike operasjoner er ofte kortvarige, kanskje bare 15 min om det er lite som skal fjernes :) har inntrykk av at det for de fleste holder med den ene operasjonen. Om ikke så blir det samme igjen hvor de fjerner litt mer. Mest sannsynlig er det en TUR-B du skal ha. Da går de inn i urinblæren med et scoop når du har narkose. Du våkner med urinkateter og kan nok være litt øm i urinrøret. Du vil få smertelindring om du trenger det i etterkant. Under narkosen får du medisiner som gjør at du ikke skal ha vondt når du våkner. Dette kommer til å gå kjempe fint ❤️

Anonymkode: e576a...2ae

• Hjerte 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...