AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:10 #1 Skrevet onsdag kl. 18:10 Hei, Finnes det noe tilsvarende fürst i Ålesund? Ønsker å sjekke HCG i julen. Anonymkode: 620a6...781
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:31 #2 Skrevet onsdag kl. 18:31 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei, Finnes det noe tilsvarende fürst i Ålesund? Ønsker å sjekke HCG i julen. Anonymkode: 620a6...781 Nei. Man må gå til fastlege. Anonymkode: bdc58...196
wallflower Skrevet onsdag kl. 23:40 #3 Skrevet onsdag kl. 23:40 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Finnes det noe tilsvarende fürst i Ålesund? Ønsker å sjekke HCG i julen. Anonymkode: 620a6...781 Jeg fikk rekvirert blodprøver/hormonprøver som måtte tas i syklusdag 2, av privatklinikk. Så ringte jeg lokalsykehuset på forhånd for å avtale, og sa det var viktig, og fikk en time der på laben. Mulig du kan prøve det?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:29 #4 Skrevet torsdag kl. 12:29 Hva med medi3? Det er privat, jeg har brukt de. Vet ikke hvor raskt du får svar da. Anonymkode: 0c014...8e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå