AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #1 Skrevet 10. desember 2025 Er det noen i dagligvarebransjen som vet om disse kommer i butikk i år? Jeg tenker på sjokoladeflaskene fra Anthon Berg, og konfekten fra Panda. De har jo alltid kommet i desember, men ingenting så langt. Sjokoladeflaskene pleier å finnes hos Meny, Coop Obs! og Bunnpris, den fra Panda over alt. Anonymkode: d01f7...b71
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #2 Skrevet 10. desember 2025 Disse likør-greiene (sånn med sukkerskall under sjokoladen) har jeg sett hos Europris, i alle fall. Desssverre er utvalget av slike ting ganske dårlig rundt om... Anonymkode: 08f01...163
Daisy-love Skrevet 10. desember 2025 #3 Skrevet 10. desember 2025 Rusta har pleid å ha noe, men jeg har ikke sett etter da.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #4 Skrevet 10. desember 2025 Vi har lett Nord-norge rundt etter Anthon berg likør-flasker og panda likørkonfekt siden oktober, uten hell. Blir enten nødt å kjøre over grensen eller nøye oss med Fazer likørkonfekt i år. Anonymkode: f946d...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #5 Skrevet 10. desember 2025 Panda har sluttet å produsere likørkonfekt i følge finske nettsider. Anonymkode: 09a36...9a1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #6 Skrevet 11. desember 2025 Takk for svar til alle! Så synd at Panda ikke lager dem lenger! De fra Fazer er temmelig kjipe, synes jeg, så jeg kommer ikke til å kjøpe dem. Men rart at Anthon Berg sin heller ikke er å oppdrive. Vi har pleid å kjøpe noen esker å gi i julegave, men da ser det dårlig ut for denne julen. Får håpe de dukker opp, ellers må jeg vel bestille på nett. Og det må jeg gjøre snart, slik at de rekker å komme frem. Jeg får ha is i magen litt til! Anonymkode: d01f7...b71
Rumle Skrevet 11. desember 2025 #7 Skrevet 11. desember 2025 (endret) Ser de har de på coolstuff.no og superkul.no men jeg kjenner ikke til de butikkene selv, så vet ikke hvordan det er å handle derfra. Endret 11. desember 2025 av Rumle
Daisy-love Skrevet 11. desember 2025 #8 Skrevet 11. desember 2025 Rumle skrev (1 time siden): Ser de har de på coolstuff.no og superkul.no men jeg kjenner ikke til de butikkene selv, så vet ikke hvordan det er å handle derfra. Coolstuff skal i hvert fall være ok, men jeg har ikke handlet på noen av dem selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #9 Skrevet 12. desember 2025 Daisy-love skrev (20 timer siden): Coolstuff skal i hvert fall være ok, men jeg har ikke handlet på noen av dem selv. Har handlet fra begge deler og det er ekte/ordentlige sider. Coolstuff er spesielt populært i området hvor jeg bor 😅 Anonymkode: a6e2f...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #10 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har handlet fra begge deler og det er ekte/ordentlige sider. Coolstuff er spesielt populært i området hvor jeg bor 😅 Anonymkode: a6e2f...a8a 😄 Hvor bor du? Anonymkode: 6128c...2eb
Daisy-love Skrevet 12. desember 2025 #11 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har handlet fra begge deler og det er ekte/ordentlige sider. Coolstuff er spesielt populært i området hvor jeg bor 😅 Anonymkode: a6e2f...a8a Virker som coolstuff er populær ja 😁 Er den jeg hører mest om og vet er ordentlig. Fint å få bekreftet at den andre også er det. Jeg har vurdert å handle på coolstuff selv, for ja de har jo en del kult 😆😉😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå