Bacteria Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden … for at så mange stilte på demo MOT fredsprisvinneren. Dette er helt sprøtt Står på NRK nå. 2 1
AdonisFFM Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Alle som har et lite element av kritisk tankegang vet at denne fredsprisen er en skandale. Hvis det bryter ut borgerkrig i VZ og/eller USA kommer inn med tropper, vil jeg nok si at Nobelkomiteen har blod på hendene. Det var utrolig interessant å se hvordan hele media dekket denne saken straks kunngjøringen var et faktum og vel ingen visste om henne før dette. Og nå har Kina og Russland samt mange andre land kommet med støtte til Venezuela. Nobelkomiteen ser ut til å være en REN propagandamaskin for vesten. 1
Pawn Hearts Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg ville ikke gått i toget selv, men jeg skjønner bakgrunnen. Jeg støtter Machados kamp for demokratiet, men når hun ukritisk hyller Trump, grenser det til landsforræderi. Trump benyttet like godt anledningen til å eskalere konflikten og langt på vei innrømme at det ikke er narkotrafikken han vil til livs, men Maduro. https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/us-seizes-oil-tanker-coast-venezuela-trump-says-rcna248478 1
AdonisFFM Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Pawn Hearts skrev (3 minutter siden): Jeg ville ikke gått i toget selv, men jeg skjønner bakgrunnen. Jeg støtter Machados kamp for demokratiet, men når hun ukritisk hyller Trump, grenser det til landsforræderi. Trump benyttet like godt anledningen til å eskalere konflikten og langt på vei innrømme at det ikke er narkotrafikken han vil til livs, men Maduro. https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/us-seizes-oil-tanker-coast-venezuela-trump-says-rcna248478 Så hvis hun ikke hadde hyllet Trump så ville du ha støttet henne? Her har vi et eksempel på hva som betyr noe for de fleste.....
Pawn Hearts Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AdonisFFM skrev (Akkurat nå): Så hvis hun ikke hadde hyllet Trump så ville du ha støttet henne? Her har vi et eksempel på hva som betyr noe for de fleste..... Å, gi deg. Hun støtter jo ukritisk USAs aggressive politikk mot Venezuela. Leste du hva Trump sa? Maduros "days are numbered". Her er vi veldig, veldig nær et kupp, eller til og med en krig. Hvis Machado virkelig synes dette er i sin orden, svikter hun sitt eget land. 1
AdonisFFM Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Pawn Hearts skrev (11 minutter siden): Å, gi deg. Hun støtter jo ukritisk USAs aggressive politikk mot Venezuela. Leste du hva Trump sa? Maduros "days are numbered". Her er vi veldig, veldig nær et kupp, eller til og med en krig. Hvis Machado virkelig synes dette er i sin orden, svikter hun sitt eget land. Hun har jo vært USA sin pupett i alle de år. Bare fordi at Trump er president så hisser du deg opp? Tror du Biden hadde hatt noen forskjell? Selvsagt svikter hun sitt eget land. Overløpere for USA har en tendens til å gjøre det. Vi har jo en rekke slike folk på stortinget også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå